Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Livautetaan keskusteluun sininen ja odotetaan reaktiota.
Täytyy välttää ettei joku luule että käyn täällä.
Mulle puhuttiin tänään sinisestä :D mut siis sehän on aivan sattumaa! Toi on aivan onneton tunniste
Sattumaa, jea right, kun idea oli nimenomaan ujuttaa se sininen luontevan huomaamattomasti puheeseen. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Mulle puhuttiin tänään sinisestä :D mut siis sehän on aivan sattumaa! Toi on aivan onneton tunniste
Sattumaa, jea right, kun idea oli nimenomaan ujuttaa se sininen luontevan huomaamattomasti puheeseen. Sivu
Mut siis saattaisihan ihmiset puhua muuten vaan sinisestä :D
Tää täytyy todistaa todeksi. HUOMENNA PITÄÄ PUHUA ORANSSISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Paitsi jos sanoo heti kättelyssä sininen eiä mitään muuta.
Saakos täältä piparia?
Reino 80v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Värejä ja numeroita on vilauteltu siinä märin irl, ettei niillä ole merkitystä merkkeinä tai vihjeinä. sivusta myös
Vierailija kirjoitti:
Saakos täältä piparia?
Reino 80v
Ensi jouluna sitten taas Reino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se luojan lykky että et tee mitään liikkuja mun suuntaan. Jos tekisit, se olis menoa. Mä oon tehny sellasta hiljaista liikehdintää sinnepäin, tiedän että oot huomannut, tiedän että sua ei nappaa.
Mistä päättelet ettei mua nappaa? Oliks sun viimeinen liikehdintä irl viesti? Se oli uutta. Mä tunnen täysin samoin enkä vastustaisi sua ja salaa toivon et tekisit vaan jotain. Mut ethän sä voi. mietit liikaa sääntöjä ?
Voin mä.
Vierailija kirjoitti:
Saakos täältä piparia?
Reino 80v
Joulukin meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tieteisjännäri tähän olotilaan auttais. Kaivatulle epäsuorat terveiset.
Mikä on olosi ja asentosi?
Vierailija kirjoitti:
Sun perhetausta on mulle sopimaton.
Se on ihan ok. Aika monen elämäntilanne ja elämäntavat eivät sovi minun elämääni.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se luojan lykky että et tee mitään liikkuja mun suuntaan. Jos tekisit, se olis menoa. Mä oon tehny sellasta hiljaista liikehdintää sinnepäin, tiedän että oot huomannut, tiedän että sua ei nappaa.
Mistä päättelet ettei mua nappaa? Oliks sun viimeinen liikehdintä irl viesti? Se oli uutta. Mä tunnen täysin samoin enkä vastustaisi sua ja salaa toivon et tekisit vaan jotain. Mut ethän sä voi. mietit liikaa sääntöjä ?
Voin mä.
Anteeksi. En mä voi. Tiedät kyllä miksi kun oot niin fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sinulle vaarallinen harrastus. Et varmaan korvaasi lotkauttaisi jos siitä sanoisin, enkä edes voi sanoa. Olen kuitenkin ärsyttävä sanoja, niille ihmisille, joista jostain syystä välitän. Ja susta välitän, oli niin tai näin.
Sano ihmeessä! Olen pelkkänä korvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😉
Just tämä löytyi esimerkiksi.
Hyvä. C-vitamiini auttaa jaksamaan 😘
Yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, joita nainen haluaa mieheltä, on rehellisyys ja luotettavuus. Hän haluaisi jonkun, joka voi tukea häntä, olla hänen tukenaan ja tarkoittaa, mitä hän sanoo. Epärehellinen ja epäluotettava mies tuottaa jatkuvasti pettymyksen kumppanilleen ja osoittaa, että he eivät arvosta suhdetta ollenkaan.
Naisen lapsenkaltaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan ok. Aika monen elämäntilanne ja elämäntavat eivät sovi minun elämääni.
Sivusta
Entäs omat elämäntapasi?
Vierailija kirjoitti:
En ole voinut valita vanhempiani, joten ethän tuomitse taustaani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta kaivatussasi?
Upea kokonaisuus. Voi kuinka hän kolahti suoraan sydämeeni noin kolme vuotta sitten, eikä tunteet katoa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Muista aina nainen, että jos saat sumplittua, niin mun luo voi aina tulla ihan mihin kellon aikaan vaan. Näkisin, että me toimittaisiin tod hyvin yhteen. Mä rauhoittaisin sua ja näyttäisin, että aina ei tarvitse olla kiire ja suorittaa ja, että välillä voi käpertyä. Kainaloon ja lusikkaan peiton alle pääsisit aina. Meillä riittäisi puhuttavaa, kaikki alusta asti tähän päivään. Lähetän pitkät ja hitaat kaulasuudelmat sulle kaivattuni.
omin tämän 🤍 i h a n a
Ai luulen et oli sattumaa :D se joka puhui oli kyllä ihan oikea ihminen puhumaan kunnon foliohattukamaa alkaa olla täällä 😁😁