Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
6681/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 

haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä. 

Tykkään paljon. En ole saanut hyvää suudelmaa kohta viiteen vuoteen. Antaisin paljon sellaisesta. Kaiken kaivatun suudelmasta.

<3 en mäkään.. edes se 1 suudelma. sekin ois jotain. 

Vierailija
6682/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietoituisimme toisiimme 

Kaivatun ottaisin vaikka peitoksi päälleni tai ihan mitä vain, kunhan vain olisi ihan lähelläni. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tieteisjännäri tähän olotilaan auttais. Kaivatulle epäsuorat terveiset.

Vierailija
6684/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 

haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä. 

Ihme porukkaa täällä, kun tätäkin alapeukutettu? -Sivu

Vierailija
6685/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.

Kuulosti nainen naiselle jutulta. Naiset kyllä pitää siitä että heidän aivojaan kehutaan. Paljon parempi iskuyritys kuin takamuksen kehuminen.

Oli mieheltä.

Vierailija
6686/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran tykkäät ajella, olisinpa joskus sun määränpää.

Vierailija
6687/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.

Olisinpa sinisilmäisen sijaan ruskeasilmäinen.

Vierailija
6688/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se luojan lykky että et tee mitään liikkuja mun suuntaan. Jos tekisit, se olis menoa. Mä oon tehny sellasta hiljaista liikehdintää sinnepäin, tiedän että oot huomannut, tiedän että sua ei nappaa. 

Vierailija
6689/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille voi mitään jos ei ole oikein muuhun. 

Vierailija
6690/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on nimi ja kasvot. Olet todellinen. Minulla on nimi ja kasvot. Olen todellinen. Maailma, jossa elämme, on todellinen. Miksi epäröit, kultaseni?

Kysy tuota itseltäsi ja saat vastauksen. 

Vierailija
6691/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua.

Vierailija
6692/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun perhetausta on mulle sopimaton.

Hyvä sanoa kun et edes tiedä niistä mitään. 😁

Vierailija
6693/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulosti nainen naiselle jutulta. Naiset kyllä pitää siitä että heidän aivojaan kehutaan. Paljon parempi iskuyritys kuin takamuksen kehuminen.

Oli mieheltä.

🤗

Vierailija
6694/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

Sä nyt kaipaat kaikkia. 

Vierailija
6695/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa sinisilmäisen sijaan ruskeasilmäinen.

Tuli sama mieleen. Sivusta eri

Vierailija
6696/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset oo tääl paijaamas mua? 

Vierailija
6697/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on värihaaste?

Livautetaan keskusteluun sininen ja odotetaan reaktiota.

Täytyy välttää ettei joku luule että käyn täällä.

Vierailija
6698/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli mieheltä.

Mieheltä, joka tuntuu olevan tämän naisen lumoissa perusteellisesti. Ehkä on jopa molemminpuolista.

Vierailija
6699/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun perhetausta on mulle sopimaton.

Yrittäjäperhe, jossa ei päihdeongelmia ja suku, jossa suurimmalla osalla on korkeakoulutus? Huonomminkin voisi olla. sivusta

Vierailija
6700/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran tykkäät ajella, olisinpa joskus sun määränpää.

Kerran yritin ajaa sinne päin, ja eksyin😙

Ketju on lukittu.