Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Kietoituisimme toisiimme
Kaivatun ottaisin vaikka peitoksi päälleni tai ihan mitä vain, kunhan vain olisi ihan lähelläni. 🤭
Mikähän tieteisjännäri tähän olotilaan auttais. Kaivatulle epäsuorat terveiset.
Vierailija kirjoitti:
Mies
haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä.
Ihme porukkaa täällä, kun tätäkin alapeukutettu? -Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.
Kuulosti nainen naiselle jutulta. Naiset kyllä pitää siitä että heidän aivojaan kehutaan. Paljon parempi iskuyritys kuin takamuksen kehuminen.
Oli mieheltä.
Kun kerran tykkäät ajella, olisinpa joskus sun määränpää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka silmistä ruskeista paljon meluankin, niin ne ovat vain rajapinta siihen kaikista seksikkäimpään osaan häntä. Kyllä, aivoja fanittava olen minäkin, enkä alkuunkaan kuin Hannibal Lecter, vaikka kulinarismiakaan en vierasta. Hänen äly, viisaus, kohtaavat arvot, ajattelemiseen perustuva ajatusmaailma, persoona jossa asiallisuuden kaihtimien takaa pilkottaa pirskahteleva ilopilleri, kaikki se on naisessa ihaninta - vaikka kyllä hänellä peppukin paikallaan on. Rajapinta läheisyyteen sekin.
Olisinpa sinisilmäisen sijaan ruskeasilmäinen.
On se luojan lykky että et tee mitään liikkuja mun suuntaan. Jos tekisit, se olis menoa. Mä oon tehny sellasta hiljaista liikehdintää sinnepäin, tiedän että oot huomannut, tiedän että sua ei nappaa.
Ei sille voi mitään jos ei ole oikein muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on nimi ja kasvot. Olet todellinen. Minulla on nimi ja kasvot. Olen todellinen. Maailma, jossa elämme, on todellinen. Miksi epäröit, kultaseni?
Kysy tuota itseltäsi ja saat vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Sun perhetausta on mulle sopimaton.
Hyvä sanoa kun et edes tiedä niistä mitään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosti nainen naiselle jutulta. Naiset kyllä pitää siitä että heidän aivojaan kehutaan. Paljon parempi iskuyritys kuin takamuksen kehuminen.
Oli mieheltä.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Sä nyt kaipaat kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa sinisilmäisen sijaan ruskeasilmäinen.
Tuli sama mieleen. Sivusta eri
Mikset oo tääl paijaamas mua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on värihaaste?
Livautetaan keskusteluun sininen ja odotetaan reaktiota.
Täytyy välttää ettei joku luule että käyn täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mieheltä.
Mieheltä, joka tuntuu olevan tämän naisen lumoissa perusteellisesti. Ehkä on jopa molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Sun perhetausta on mulle sopimaton.
Yrittäjäperhe, jossa ei päihdeongelmia ja suku, jossa suurimmalla osalla on korkeakoulutus? Huonomminkin voisi olla. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran tykkäät ajella, olisinpa joskus sun määränpää.
Kerran yritin ajaa sinne päin, ja eksyin😙
<3 en mäkään.. edes se 1 suudelma. sekin ois jotain.