Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
6761/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö huomenna?

Huomenna klo 17 rakkaani. Aamulla pullaostoksille tyypillisesti. Treffejä odotellessa siis.

Vierailija
6762/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se luojan lykky että et tee mitään liikkuja mun suuntaan. Jos tekisit, se olis menoa. Mä oon tehny sellasta hiljaista liikehdintää sinnepäin, tiedän että oot huomannut, tiedän että sua ei nappaa. 

Mistä päättelet ettei mua nappaa? Oliks sun viimeinen liikehdintä irl viesti? Se oli uutta. Mä tunnen täysin samoin enkä vastustaisi sua ja salaa toivon et tekisit vaan jotain. Mut ethän sä voi. mietit liikaa sääntöjä ?

Voin mä.

No anna mennä sitten! Jos uskallat ? Sä kyllä ylipäänsä uskallat , niin paljon enemmän . jos mietit sitä miten tunnet minut , tiedät vaan, miksi mä en vaan pysty uskoo tosiasioihin silmieni edessä jos niitä ei ole sanottu tai kirjoitettu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6763/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö huomenna?

Ihsm 

Ihan sama ei riitä eikä ihan kiva.

Vierailija
6764/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa lakkaisin odottamasta sinusta yhtään mitään. Silloin riittäisi pelkkä kaipailu, koska se on ainut asia, joka on saatavilla. 

Vierailija
6765/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerropa nälkäiselle, että ruokaa on, vaan ei sinulle, mutta että mikään ei estä ajattelemasta ruokaa.

Vierailija
6766/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun perhetausta on mulle sopimaton.

En ole voinut valita vanhempiani, joten ethän tuomitse taustaani. 

en tuomitse,mutta en mitenkään voi kuvitella, että haluan sun perheen mun mahdollisten lasten isovanhemmiks ja sediksi.

Sivusta sanon, että se ei ole sitten rakkautta , mitä tollaseen aikaa tuhlaamaan. Jos ei ole rakkautta, ymmärrystä , nöyryyttä ja kunnioitusta. Et sä ole parempi kuin muut 

Vierailija
6767/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😉

Maustaisit tämän elämäni. Olisit sen suola & pippuri.

Vierailija
6768/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö huomenna?

Näin olisi toiveissa. Ilman pakoilua kummankaan taholta. 

Vierailija
6769/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö huomenna?

Voidaan nähdä, jos niin sovitaan. Itse kerkeäisin iltapäivällä. Kyllä me voitais käydä vaikka kahvilla jossain.

- samain kuntarajain yli pendelöivä

Vierailija
6770/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tämä rakkaus on kuin pelastusrengas. Muuten en jaksaisi. Olen tehnyt mielessäni ajatuskokeita, että entä jos tämä loppuisi itsekseen tai häviäsit kokonaan. Jälkeen jäisi valtava tyhjyys, ammottava aukko, jota ei täyttäisi mikään. Se tila on sinun paikkasi sydämessäni.

Vierailija
6771/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakuunamatata sano elämä ihana on.

Vierailija
6772/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa sun torjuvaa käytöstä. Enkä halua sinne mitään turhaa draamaa. Oon pahoillani, jos muistutan sua jostain exästä, joka satutti. Mutta mä oon mä.

Vierailija
6773/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset oo tääl paijaamas mua? 

Anteeksi, nukahdin. Lähden tulemaan. 😘

Vierailija
6774/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä mä annoin, jäänyt on sulle. Enkä löydä sua enää, kun minun on kylmä. Kaikki mitä mä annoin, jäänyt on sulle. Miten löydän vielä tieni silloiseen, nyt kun minun on kylmä.🎶🎵

Vierailija
6775/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😉

Just tämä löytyi esimerkiksi.

Hyvä. C-vitamiini auttaa jaksamaan 😘

Chiliä kurkusta alas vain nautinnollisesti mutta nyt löytyi paidasta, oli muuten fiini ja piristävä ruiske.

Tiesitkö muuten, että chili ja suklaa ovat hyvä makupari?

Kyllä tiedän. Olen hengaillut chilipäiden kanssa paljon mutta itsehän olen hieman herkempi näillekin nautintoaineille. Lasten kanssa ei tullut paljon chiliä käytettyä mutta tulevassa voisi taas uudistaa ruokavaliota. Yksinäisenä tuntuu hassulta väännellä vain niitä perinteisiä kotiruokia vaikka hyviähän nekin ovat ja nyt ihan maistuneetkin vielä.

Vierailija
6776/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 

haluan sinua ja aina kun puhumme ja nauramme niin haluaisin vain lipua sun syliisi hajareisin ja testata minkälainen suutelija olet. Tykkäätkö kielisuudelmista? Haaveilen niistä. 

Tykkään paljon. En ole saanut hyvää suudelmaa kohta viiteen vuoteen. Antaisin paljon sellaisesta. Kaiken kaivatun suudelmasta.

<3 en mäkään.. edes se 1 suudelma. sekin ois jotain. 

Millainen se olisi? Alkaisiko varovaisista hellistä suukkosista kaulaan, niskaan ja huulille ja muuttuis koko ajan kiihkeämmäksi. Kädet sais vaellella vapaasti vartalolla, rinnoilla ja vatsalla sekä vielä alempana, samalla?

Vierailija
6777/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun perhetausta on mulle sopimaton.

En ihmettele. Onhan se sopimaton itsellenikin. Voin sanoa, suku on pahin. Eräiden pahimmat mokat vaikuttaa koko sukuun. Mut jos joskus kinkun kanssa alkaisin suhteeseen, kertoisin avoimesti sukuni salat. Itse onneksi olen normaali kunnon ihminen. Ainakin kuvittelen olevani.

Vierailija
6778/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan fiilis: kuvittelin kaiken ja meidän välinen kiinnostus oli aina yksipuolista. Yritit parhaasi mukaan sietää sitä, koska et muutakaan voinut. Sitten sain sut ahdistumaan olemalla liian henkilökohtainen ja vaihdoit työvuoroja päästäksesi musta eroon. 

Vierailija
6779/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakuunamatata sano elämä ihana on.

Elämä ihana on!

Vierailija
6780/8702 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sitten.