Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Kukaan ei varmasti väitä ettei tunteesi ole vahvoja ja todellisia. Tuhannet ihmiset vain yrittää sanoa että suuntaa ne tunteet ihmiseen joka välittää sinusta ja joka vastaa niihin tunteisiin. Rakkaus on kaksisuuntainen tie ja rakkauden pitää olla molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Täytyis olla jonkinlaiset takeet
Mutta takuita ei voi antaa, riskillä vaan.
Musta lakerikenkä ojennettiin minulle. Missä se toinen menee?
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, kuka olet. Näen sinut vain apaattisena, varjona itsestäsi. Mikä sinulla on hätänä?
Toivottavasti löydät ensin itsesi ja sitten vasta toisen.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö isoista hisseistä?
Mitään väliä.
Haluutko viedä mut nautintoon? Mulla onkin omat avut millä viedä sut.
Jostain hän taitaa mun tekstit tunnistavan. Mutten siltikään ymmärrä mistään mitään
I miss you deeply, unfathomably, senselessly, terribly.
Franz Kafka
Tiedoksenne.
Jokainen kuluva päivä ajaa mua kauemmaksi sinusta.
Oikeastaan mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin se että joku uhkailee ja on sitten vielä täysin kyvytön toteuttamaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Tampere 💛
Hyvää yötä sinä. Näe musta unta. 🖤
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan mikään muu ei ärsytä niin paljon kuin se että joku uhkailee ja on sitten vielä täysin kyvytön toteuttamaan sitä.
Siksi en yleensä lupailekaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
J, kultaseni.
Tottakai rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei varmasti väitä ettei tunteesi ole vahvoja ja todellisia. Tuhannet ihmiset vain yrittää sanoa että suuntaa ne tunteet ihmiseen joka välittää sinusta ja joka vastaa niihin tunteisiin. Rakkaus on kaksisuuntainen tie ja rakkauden pitää olla molemminpuolista.
Joo rakkaus. Ihastuminen on rakkauden harjoittelua.
Koska et pyri lähelle ja luo, välimatka kasvaa kasvamistaan silloinkin kun pysyt paikallasi tekemättä mitään. Sekin on kaikkeuden luonto.
Muistan.