Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyl semmosia sanoit. Niin millasia?
Oot ite sellanen et nään susta unta öisin. Ja vähän päivisin. Mun pään päällä loistaa kuusmetrinen neonkyltti missä lukee sun nimi ja sydänsilmäemoji. Et voi olla huomaamatta.Tänään vahingossa koskin sua. Yks lyönti jäi pu
oulla väliin.
pus.
Olisitpa ihastunut minuun, kun vaikutat ihanalta. -lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaan ihmistä, joka ei ole millään tavalla oikeasti olemassa?
Koska näet hänen potenttiaalinsa tai syvän olemuksensa?
Niin. On toinenkin syy.
Mikä se on?
Teki mieli laittaa siihen lappuun sydän.
olisinpa uskaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettä odottelenko turhaan
Et, rakas, odotat mahdollista ja todennäköistä, ole kärsivällinen ja auta viestinnässä. Ikävä sinua
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Tampere 💛
Tampere kuittaa 💛
Vierailija kirjoitti:
Koska et pyri lähelle ja luo, välimatka kasvaa kasvamistaan silloinkin kun pysyt paikallasi tekemättä mitään. Sekin on kaikkeuden luonto.
Teetkö sinä, pyritkö?
Vierailija kirjoitti:
Hei T oot ihana.
Hei säki. Viime kerralla meinasin tulla housuilleni kun sinut näin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nukut jo, minä tässä kaipaan keskustelujamme. Olet saanut minut uskomaan olemattomaan. Olet kangastus, jonka luokse suunnistan ainoastaan hapuillakseni ilmaa. Haluaisin, että olisit totta.
Minun sanojani. Sinäkö?
Iltapusu ihanalle opettajarouvalle 😘 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et pyri lähelle ja luo, välimatka kasvaa kasvamistaan silloinkin kun pysyt paikallasi tekemättä mitään. Sekin on kaikkeuden luonto.
Teetkö sinä, pyritkö?
En tietääkseni ole naimisissa tai varattu, joten kyllä, olen aikanaan tehnyt sen minkä voin. Enempää ei voi tehdä ihmisen kohdalla, joka taas tahollaan valitsee olla parisuhteessa ja naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaipaan ihmistä, joka ei ole millään tavalla oikeasti olemassa?
Koska näet hänen potenttiaalinsa tai syvän olemuksensa?
Niin. On toinenkin syy.
Mikä se on?
Rakastan mielettömästi.
Aamusta iltaan, illasta aamuun, tunnista tuntiin. Aina vaan pyörit ajatuksissa. Nuku hyvin, onnellisia unia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Inhotat minua
Jokin minussa saa sinut kokemaan jotain itsessäsi. It's all good.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettä odottelenko turhaan
Et, rakas, odotat mahdollista ja todennäköistä, ole kärsivällinen ja auta viestinnässä. Ikävä sinua
Eikö olisi helpompaa siirtyä jo irl-viesteihin? Sivunainen
Oletko muistanut rakastaa itseäsi? Minä olen muistanut rakastaa sinua kaukaa ja hartaasti. Toivottavasti olet tuntenut edes hennon hipaisun siitä.
-The Nainen-
Mahdotonta rakkautta ei tietenkään voi saada. Jos ajattelee sen mahdolliseksi, näkökulma on toinen. Minulle olisi suunnaton ilo nähdä pilkahduksia siitä mahdollisuudesta.