Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Seksi kaivatun kanssa. Ei se varmaan edes onnistuisi, koska hän on hetero. Miten hän yhtäkkiä naisen kosketuksesta syttyisi? Vaikka muuten taitaa/taisi minusta pitääkin.
Mun viereen pääsis helpommin kuin moni luulee. Eipä vaan ole tulijoita. Ehkä minäkin olen vaan niin pelottava.
Ikävä ei anna armoa yhtenäkään päivänä. Toivottavasti jonakin aamuna herään siihen, ettei tarvitse enää ikävöidä, koska sinä olet siinä kosketuksen päässä. Kauniita unia, onneni.
Ikävä. Kaipaan sinua vierelleni.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mun viereen pääsis helpommin kuin moni luulee. Eipä vaan ole tulijoita. Ehkä minäkin olen vaan niin pelottava.
Tee se tiettäväksi hänelle, jota kaipaat.
Sivusta
Tässä pötkötän enkä muuta voi
En lepää ennen kun lepään, hyvää yötä valolle pimeydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas se ongelma, että viereen änkeää jatkuvasti tuntemattomia, mm. bussissa tai julkisissa tiloissa. Kaivatusta ei voi sanoa samaa 😔
FB on jo pitkään suositellut sua mulle. Tekis mieli laittaa kaveripyyntö, mutta se olis varmaan liian vähän, liian myöhään. Eihän kumpikaan meistä ei ole saanut suutaan auki näiden vuosien aikana. Ja 95 kaveria on nätti luku, mitäs sitä pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
🤗🤗🤗🤗
Miksi mä oon aina se kenen pitäisi joustaa.
Ilkeily ei vie eteenpäin tällä tiellä, joutuu palaamaan lähtöruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Tää on valoista kirkkain
Tää on loputon yö
Tää on sydämen lyönti
Tää on ajattomuus...
(Apulanta)
Vierailija kirjoitti:
Seksi kaivatun kanssa. Ei se varmaan edes onnistuisi, koska hän on hetero. Miten hän yhtäkkiä naisen kosketuksesta syttyisi? Vaikka muuten taitaa/taisi minusta pitääkin.
Kaikissa asuu pikku bisse, jos tilanne niin vaatii ;)
Iltavillin uniaika. Hyvää yötä *******x 💞
- ***x
Pusuja ihanalle S-miehelle <3
Nyt tulisin viereesi, ja sinä tekisit taikojasi. Siihen riittää se, että olisit vieressä.