Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Anteeksi että kävin käsiksi joulun jälkeen, eromme hetkellä. Rationaalinen ajattelu on menettämisen hetkellä mahdotonta. En olisi saanut niin tehdä. Olit vain niin piittaamaton ja annoit mennä kaiken hukkaan. Se tuntui absurdilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten viimeksi saanut tärinäorgasmin kaivatun kanssa.
Tuota ei kyllä uskota. Naiselle orgasmikin on jotain aivan harvinaista. Miehelle normijuttu.
Miksi sekaannut asioihin joista et mitään ymmärrä.
Ihan perusluonto käskee neuvoa naista puhumaan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota ei kyllä uskota. Naiselle orgasmikin on jotain aivan harvinaista. Miehelle normijuttu.
Miksi sekaannut asioihin joista et mitään ymmärrä.
Ihan perusluonto käskee neuvoa naista puhumaan totta.
Okei burgeri, muotoilen toisin: älä sekaannu asioihin joista et mistään tiedä. Oletit monta asiaa ja kaikki tasan päin persettä. Sen nojalla päteminen ja uskomustesi levittely on taliaivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyisinpä puhumaan normaalisti.
Samoin. Musta tuntuu että kun ollaan kahdestaan, sä ujostelet ja olet siksi hiljaisenpuoleinen ja mä hermostuksissani höpötän liikaa.
Jep. Niin teen, toistaiseksi ujostelen häntä. Hän höpöttää kai ihan sopivasti ei liikaa, tykkään hänen äänestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärisen.
Miksi?
Mietin suuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen nainen.
Ei tuolla ole merkitystä. Nainen itsensä kanssa. Höperö.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiinnostunut väkivaltaisista ihmisistä.
Se on järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen nainen.
Luultavasti joo. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta naisen kanssa ja kumpikin kyllä sai käytännössä joka kerta. Ap.
Huomenna mä käsittelen sen toisen putken.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen puinen laatikko, varastoin siihen ikävääni jota on kertynyt. En ole tohdinnut avata sitä pitkään aikaan kunnes nyt, raotin kantta vain aavistuksen ja sieltä se pomppasi kengurun lailla silmilleni, nimittäin ikäväni sinuun, kuinka ollakaan kansi jäi auki ja hupsista musta tuli ikäväni vanki.
Tuo se laatikko mulle. Sullotaan kaikki ikävä sinne, eikä erilleen enää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia helttaan.
Tähän aikaan? Onko kofeiinitonta?
Vierailija kirjoitti:
Olitko lähellä tänään?
Olin, alle metrin päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran et halua puhua, en minä voi jäädä odottamaan sitä.
Haluan. Oot vaan pelottava
Mikä mussa pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kenen nainen.
Luultavasti joo. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta naisen kanssa ja kumpikin kyllä sai käytännössä joka kerta. Ap.
Kusettivat vaan. Miettivät vaan päivän illallista.
Vierailija kirjoitti:
Mammoille olis tarjolla taffel chipsejä iso pussi.
Ei kiitos. Syön mielummin jotakin mikä sopii kauniille vartalolleni patemmin. Olenhan vanha nainen jo. Täytyy pitää linjoista huolta.
Kyllä se pylly ainakin tänään heilui entiseen malliin😊
Tämä palsta on auttanut mua oivaltamaan asioita. Roikun tavallaan elämän rajamailla. Normi ihmisten joukossa, mutta silti erillään. En vaan ole sitä mitä kukaan oikeasti tarvitsee yhtään mihinkään. Tilkeihminen kai.