Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tapaaminen?
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni tänään tunteet vähän yli, kun tuli puhetta sinuun liittyvästä asiasta. Alkuun aloin sönköttää jotain ihan outoa ja pelästyin, että keskustelukumppani huomasi, miksi reagoin niin erikoisesti. Seuraavalla kerralla täytyy olla vastaavanlaisessa tilanteessa skarpimpi😓
Oliko kaivattu mukana keskustelussa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli mustat levikset.
Tukka laineilla, L'orealin aineilla, luokan discoprinsessa?
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tapaaminen?
Lauantaina olen vapaaehtoistyössä. Sinne sopii tulla, kieleen ja kansallisuuteen katsomatta.
H: Kävin tänään kaipausten hautapaikalla. Häätivät pois.
t. Juoksuhiekassa tarpova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni tänään tunteet vähän yli, kun tuli puhetta sinuun liittyvästä asiasta. Alkuun aloin sönköttää jotain ihan outoa ja pelästyin, että keskustelukumppani huomasi, miksi reagoin niin erikoisesti. Seuraavalla kerralla täytyy olla vastaavanlaisessa tilanteessa skarpimpi😓
Oliko kaivattu mukana keskustelussa?
Ei.
Meinas tulla piirille asiaa kun jotain kadotin
Älä luota keneenkään, varsinkaan omaan kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Aikaa taas jo vierähtänyt, kun viimeksi saanut sinut nähdä. Ikävä on. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Onhan siitä jo tosiaan aika tovi, kun on viimeksi nähty. Ikävä vaivaa minuakin. Kun toivoo toisen näkemistä, odottavan aika on pitkä! Kun joskus vielä nähdään, toivon ajan pysähtyvän. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
En lepää ennen kun lepään, hyvää yötä valolle pimeydessä.
Millon pääset lepäämään mun viekkuun? Varo ettet pala loppuun, muista hidastaa välillä. Eikö voitais tavata niin toisen läsnäolo vois antaa energiaa? Tarvisin sua
Vierailija kirjoitti:
Kenelle n, m?
Hitto, tultava kuitenkin pian
Vierailija kirjoitti:
Missä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli mustat levikset.
Ei ollu levikset. Mutta kyllä nekin repeis, jos... 🤭
KG eli Kuvitteellinen Gallup: kaivattu hakee sinut johonkin autollaan. Avaat oven. Mikä biisi hänellä soi/voisi soida?
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tapaaminen?
Jos hän (mies) laittaisi viestiä niin voitais sopia tapaaminen vaikka lauantaille. Laitatko?
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tapaaminen?
Mikä ettei.
Haluaisin jakaa niin paljon asioita elämässä sun kaa. <3
Sinä <3