Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna nähdään, E
Iteki vois
Moka mitä odotan, on se kun lipsautat tahtovasi minut. Muilla asioilla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään kakku ei ole niin herkullinen, mikään tavara niin pakottava, mikään kirja niin koukuttava, mikään tieteenala niin kiinnostava, mikään magneetti niin puoleensavetävä...
...kuin sinä, rakas kaivattuni.
Mikä hänessä on noin kiinnostavaa?
Kiinnostavuus.
Oot S-nainen mun salainen ihastus, hyvää yötä 💕💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään kakku ei ole niin herkullinen, mikään tavara niin pakottava, mikään kirja niin koukuttava, mikään tieteenala niin kiinnostava, mikään magneetti niin puoleensavetävä...
...kuin sinä, rakas kaivattuni.
Kiinnostavuus.
Ei oikein vielä riitä selitykseksi
Mulla meni tänään tunteet vähän yli, kun tuli puhetta sinuun liittyvästä asiasta. Alkuun aloin sönköttää jotain ihan outoa ja pelästyin, että keskustelukumppani huomasi, miksi reagoin niin erikoisesti. Seuraavalla kerralla täytyy olla vastaavanlaisessa tilanteessa skarpimpi😓
Nuku hyvin. Ikävä sua. Helpottaa ehkä joskus.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Aikaa taas jo vierähtänyt, kun viimeksi saanut sinut nähdä. Ikävä on. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Toivottavasti löydän sut sieltä remontin keskeltä
Vierailija kirjoitti:
🔼 Haaveilu riittää, en aio toimia.
🔽 Haaveilu ei riitä, aion toimia.
Haaveilen vieläkin ja sen on vain pakko riittää, ellei hän aio toimia. Itse olen jo toiminut moneen otteeseen eikä sellaista voi jatkaa loputtomiin.
Jännä juttu, että sinuun ei vaan kyllästy, vaikka vuosia onkin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Moka mitä odotan, on se kun lipsautat tahtovasi minut. Muilla asioilla ei ole väliä.
Miksi se ois moka? Jos on suunniteltu juttu?
En ollut minä, joka hyvästejä oli eilen jättämässä.