Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.
Miehelle vai naiselle?
Huoli pois, inhoan käräjöintiä. Talteen niitä otetaan vain varmuuden vuoksi. Rauha ja sopu olis mulle tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä haaveilet ja kuinka kaivattu liittyy haaveisiisi?
Niitä on useita ja haluan ne kaikki toteuttaa. Yks on Caminito del Rey. Olisi ihanaa lähteä yhdessä ja mitä olisi hänellä aikomuksena.
Aiemmin haaveilin juttelusta, kuuntelusta, olkapään tarjoamisesta, halaamisesta, siis näin tärkeinä. Kaikkea kertomatta. Olisi kai ollut liian kivaa ja ihanaa tutustua/ tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän ollenkaan, miten uniikki nainen olen? Etkö kaipaa meidän yöllisiä pitkiä puheluita, kun puhuttiin ihan kaikesta? Väitätkö tosiaan, että samanlaiset keskustelut luonnistuu monien muidenkin naisten kanssa? Minä kaipaan niitä. Paljon.
Jos olet kaivattuni, niin paljon kaipaan. 🧡
Muruvanan olen jättänyt, mutta linnut kai söi ne. Tai sinä potkit pientareille. Tai et koskaan ollut täällä. Tai tai tai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän ollenkaan, miten uniikki nainen olen? Etkö kaipaa meidän yöllisiä pitkiä puheluita, kun puhuttiin ihan kaikesta? Väitätkö tosiaan, että samanlaiset keskustelut luonnistuu monien muidenkin naisten kanssa? Minä kaipaan niitä. Paljon.
Jos olet kaivattuni, niin paljon kaipaan. 🧡
Mikset sitten soita tai laita viestiä? Et taida olla kaivattuni :(
Tarinoista ei taida enää nähdä kattooko joku niitä salaa. Ei näy ulkomaisia tyyppejä. Tai sitten et enää kato.
Vierailija kirjoitti:
Tarinoista ei taida enää nähdä kattooko joku niitä salaa. Ei näy ulkomaisia tyyppejä. Tai sitten et enää kato.
No en oo koskaan kattonutkaan
Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit. Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
Jos nähtäis joku päivä vaikka sattumalta, voisin kertoa, et oon alkanut nukkua yli 7 tunnin yöunia, mikä on tosi hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit. Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti.
Tää vois olla minunkin kirjoittama. Paitsi etten tiedä, olinko koskaan kaivattuni mielestä ihana. Tuskin ainakaan kaunis. Vanha möntti vain.
Mitä enemmän ajattelen hyvästien jättämistä, sitä oikeammalta se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla minunkin kirjoittama. Paitsi etten tiedä, olinko koskaan kaivattuni mielestä ihana. Tuskin ainakaan kaunis. Vanha möntti vain.
Aww. <3 mitäs me vanhat möntit!
Ei ole sellaista tilannetta ja en osais tällasta edes kysyä. Kai mä ootan, et jos mä vaikka tunnustan tunteeni, et se toinen vastaa niihin ja siihen, jos haluaa. Se tuntuis kiusalliselta alkaa siinä kysymään, et muuten tykkäätkö sä oikeesti musta. En halua, et sille toiselle tulis ikävä olo, kun on hällä ollut tilaisuus vastata jo aiemmin.