Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
03.12.2024 |

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle. 

Kommentit (8702)

Vierailija
4321/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitkohan, että se oli vain vitsi tai yritän päästä sänkyyn, kun kerroin ihastumisestani. Meidän tilanteet on mitkä on, mutta tunteeni on aidot.

Välillä sitä miettii, että voiko tommonen nainen oikeasti olla kiinnostunut minusta, siis monella eri tavalla, ei pelkästään seksuaalisesti.

Mikset kysy?

Ei ole sellaista tilannetta ja en osais tällasta edes kysyä. Kai mä ootan, et jos mä vaikka tunnustan tunteeni, et se toinen vastaa niihin ja siihen, jos haluaa. Se tuntuis kiusalliselta alkaa siinä kysymään, et muuten tykkäätkö sä oikeesti musta. En halua, et sille toiselle tulis ikävä olo, kun on hällä ollut tilaisuus vastata jo aiemmin.

Vierailija
4322/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.

Miehelle vai naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois, inhoan käräjöintiä. Talteen niitä otetaan vain varmuuden vuoksi. Rauha ja sopu olis mulle tärkeintä.

Vierailija
4324/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä haaveilet ja kuinka kaivattu liittyy haaveisiisi?

Niitä on useita ja haluan ne kaikki toteuttaa. Yks on Caminito del Rey. Olisi ihanaa lähteä yhdessä ja mitä olisi hänellä aikomuksena.

Aiemmin haaveilin juttelusta, kuuntelusta, olkapään tarjoamisesta, halaamisesta, siis näin tärkeinä. Kaikkea kertomatta. Olisi kai ollut liian kivaa ja ihanaa tutustua/ tuntea.

Vierailija
4325/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätköhän ollenkaan, miten uniikki nainen olen? Etkö kaipaa meidän yöllisiä pitkiä puheluita, kun puhuttiin ihan kaikesta? Väitätkö tosiaan, että samanlaiset keskustelut luonnistuu monien muidenkin naisten kanssa? Minä kaipaan niitä. Paljon.

Jos olet kaivattuni, niin paljon kaipaan. 🧡

Vierailija
4326/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muruvanan olen jättänyt, mutta linnut kai söi ne. Tai sinä potkit pientareille. Tai et koskaan ollut täällä. Tai tai tai.

Vierailija
4327/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätköhän ollenkaan, miten uniikki nainen olen? Etkö kaipaa meidän yöllisiä pitkiä puheluita, kun puhuttiin ihan kaikesta? Väitätkö tosiaan, että samanlaiset keskustelut luonnistuu monien muidenkin naisten kanssa? Minä kaipaan niitä. Paljon.

Jos olet kaivattuni, niin paljon kaipaan. 🧡

Mikset sitten soita tai laita viestiä? Et taida olla kaivattuni :(

Vierailija
4328/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinoista ei taida enää nähdä kattooko joku niitä salaa. Ei näy ulkomaisia tyyppejä. Tai sitten et enää kato.

Vierailija
4329/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinoista ei taida enää nähdä kattooko joku niitä salaa. Ei näy ulkomaisia tyyppejä. Tai sitten et enää kato.

No en oo koskaan kattonutkaan

Vierailija
4330/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit.  Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti. 

Vierailija
4331/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾

Vierailija
4332/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sinkku olen. Pohjimmiltaan tunteet ovat samat kuin ennen. Entistä pervompia fantasioita on toki välillä mielessä. Pikku hiljaa olen yrittänyt valmistella itseäni olemaan myös avoin uusille ihmisille ja ratkaisuille. Toistaiseksi mitään radikaalia ei ole tapahtunut.

Miehelle vai naiselle?

Naiselle

Vierailija
4333/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on yölintunen?

Vierailija
4334/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nähtäis joku päivä vaikka sattumalta, voisin kertoa, et oon alkanut nukkua yli 7 tunnin yöunia, mikä on tosi hyvä juttu. 

Vierailija
4335/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mielin?

Vierailija
4336/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan nähty niin vähän, välit on viilenneet. Olin niin varma että meidän tunteet oli molemminpuolisia. Kaikki asiat mitä sä sanoit ja teit.  Ikävä meidän hetkiä. Ja keskusteluita. Ja kaikkea. Toisaalta ollaan oltu niin kiireisiä molemmat. Mietin vaan, että oonko sun mielestä enää viehättävä ja kaunis ja ihana vai oonko vaan vanha möntti. 

Tää vois olla minunkin kirjoittama. Paitsi etten tiedä, olinko koskaan kaivattuni mielestä ihana. Tuskin ainakaan kaunis. Vanha möntti vain.

Vierailija
4337/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ajattelen hyvästien jättämistä, sitä oikeammalta se tuntuu.

Vierailija
4338/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🌾 Hyvää yötä!

Vierailija
4339/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suo moiskauttaa haluaisin

Vierailija
4340/8702 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vois olla minunkin kirjoittama. Paitsi etten tiedä, olinko koskaan kaivattuni mielestä ihana. Tuskin ainakaan kaunis. Vanha möntti vain.

Aww. <3 mitäs me vanhat möntit! 

Ketju on lukittu.