Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Nukkuminen on kuulemma tullut uudestaan muotiin, hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan tosi ihastunut sinuun, mutta se kaikki hävisi kun rupesit pelailemaan muidenkin kanssa.
No, kun et millään lailla vastannut mun lähentymis yrityksiin. Life goes on 🤘
Vierailija kirjoitti:
Se, mikä on nähty, on nähty. Ei ole tarvetta palata lähtöruutuun.
Mikä on nähty? Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kenelle puumattelet? Mun kaivattu on nuorempi mies, mutten ole puuma. Mun välittäminen on aitoa, kokonaisvaltaista. Vaikka luoja että mä oon myös kuumana kaivattuuni... Tai no, olin.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on kuulemma tullut uudestaan muotiin, hyvää yötä.
Pikamuotia?
Hyvää yötä rakkaalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua koko ajan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kenelle puumattelet? Mun kaivattu on nuorempi mies, mutten ole puuma. Mun välittäminen on aitoa, kokonaisvaltaista. Vaikka luoja että mä oon myös kuumana kaivattuuni... Tai no, olin.
Kokonaisvaltaista-> Äidillistä
Vierailija kirjoitti:
Näin niin todentuntuista unta meistä. Makoiltiin mun sängyllä, sinä selällään, minä vatsallani sun vieressä. Koko päivän ollut tarve olla yhteydessä mut enhän mä voi.
Ylittäisitkö itsesi vai jonkun toisen vetämän rajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Kokonaisvaltaista-> Äidillistä
Nope. En ole hoivaajatyyppiä.
Sisälläni kylmyys lumilinnoja rakentaa. Roikkuu mieli matalammalla kuin sumupilvet motarilla. Raahaudun elämäni kiertoteitä varisparviakin synkemmin. Rentun ruusutkin ovat jo kuolleet ja lumessakahlaajat ne routaan talloneet. Ei ollut avuksi viina sauna tai terva. Suli lumihanki, tylsyi kirves ja hajosi perhe. Mun piti kävellä niin, mut liukastuin banaaniin.
Kuitenkin sinä, nappisilmä, palautit sydämeeni kevään. Vaikka vähän raihnaiseen ja kolhuja ottaneeseen. Hetkeksi kukoistukseen nousi värien loisto, olkoonkin leikkokukkien ohimenevien. Vilaus sinusta hyvä, muutama sanainen parempi, silmiisi katse paratiisein. Jaksan taas peritellä puihin ja kestän uudet kapsahdukset. Kiitos hetkisistä sinua elämässä hektisessä.
Hyvää yötä!
Näin viime yönä unta, jossa kerroit pelkääväsi yksin olemista täysin pimeässä huoneessa. Ehkä otan tänä yönä taskulampun mukaan, jos törmätään unessa.
Ajatus aaltoilee kahden välillä, antautumisen ja taistelun. Kummassakin tilassa olen aseeton. Hyvää yötä, kulta(ni).
Lämmin ajatus yöksi, nuku hyvin
Sinua,
minä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen alkanut ajatella, että aika monen kanssa saan samanlaisia ihania ihmisyyden jakamisen kokemuksia ja maagisia hetkiä kuin silloin aikanaan sain täällä kaipaamani kanssa. Tämä puolestaan saa minut ajattelemaan, että ehkä mitään spessua ei ollutkaan meidän välillä. Mieli alkoi rakentaa jotakin olematonta. Näissä ajatuksissa jälleen tämän aamun kohtaamisten jälkeen. Mutta iloa päivään jokaiselle! <3
Okei, ehkä se sitren on sun osalta niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin ostaa tänään kaupasta voimariinia.
Mä käytän Xtran kuraa 😢
Vieläköhän ehtisi ostamaan?
Tänään oli mukava päivä, enkä edes tunne huonoa omaatuntoa siitä että röyhkeästi varastin pienen hetken kahdenkeskeistä aikaa sun kanssa. Saisinpa sellaisia lisää, sun lähellä oleminen tuntuu vaan niin oikealta ollakseen väärin.
Varmaan puhekumppaniaan. En seurannut.