Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Olen sinulle biojätettä.
Kuka olet? Nää sun viestit on epäselviä ja ei-auttavia.
Toivottavasti kesällä nähdään.
Sama paikka ehkä aikakin, )
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle unia, mitkä ovat samanlaisia kuin sinä.
Painajaisia? 😉
Mulla on tänään vähän huono päivä, kiitos kuitenkin kun sä oot siinä. Piristi vähän kuulla sun ääni.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tänään vähän huono päivä, kiitos kuitenkin kun sä oot siinä. Piristi vähän kuulla sun ääni.
Ei paljon lohduta kun tietää ettei meitä tule.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinulle biojätettä.
Biojäte ei ole turhaa. Siitä tulee ravinteikasta multaa, joka kasvattaa kasveja, jotka ovat elintärkeitä ihmiskunnan säilymisen kannalta. Be biojäte, be crucial. Se on aina näkökulmassa nämä asiat.
Leppoisan letkeätahtinen, kaipauksellisen kujeileva toivotus alkuviikkoon - vaikka sitten vihellellen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon lohduta kun tietää ettei meitä tule.
Mä en sano mitään enää tietäväni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen sinulle biojätettä.
Älä höpsi. Sua en koskaan vaihtaisi pois <3
Minulle kukaan ei kyllä tarjoa mitään. Koko ajan vain otetaan pois. Kuinka pohjalla täytyy olla ollakseen pohjalla?
Armahda. Pyydän harvoin mitään, mutta edes tämän kerran.
Et halua olla kanssani etkä halua päästää menemään. Päättäisit jo sen sijaan, että pidät minua löyssä hirressä.
Tänään lähinnä sattuu se että oot mun elämässä, kun en voi saada enempää. Saisinpa ees jutella joskus taas kahdestaan sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et halua olla kanssani etkä halua päästää menemään. Päättäisit jo sen sijaan, että pidät minua löyssä hirressä.
Jos olisi minulle, pyytäisin kaivatun heti treffeille🎉sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi minulle, pyytäisin kaivatun heti treffeille🎉sivusta
Ja jos minulle, pitäisin ihastusta "hyvin ja hyvänä". -sivusta myös
Aurinko paistaa, vaikkei risukasaan. Voi hyvin tänäänkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raspikurkkuiselta satakieleltä kaipauksen täyteiset terkut viereiseen rakennukseen.
Ota Mynthon
Kiitos
Omasta mielestäsi. Ihan kuin olisit pystynyt täysin itse päättämään tämän asian? Minä taas sanoisin kyllä saman asian kuitenkin itsestänikin, oli kamalaa herätä tähänkin päivään.
Älkää järkyttykö. Tunteita tulee ja menee ja tilanteita on paljon erilaisia.
Hyvää päivänjatkoa jokaiselle.