Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Onpa täällä poistunut viestejä. Mutta, uusi vuosi, uudet Kujeet. Haaveilen mieluusti kaivattuni kanssa kauneimmat unoset haavemaassa. Mitään muutakaan ei ole ja tuskin tulee.
Sä olet muille pelkästään banaani mutta mulle olet paljon enemmän, et täyttänyt ainoastaan hedelmävatiani vaan täytit koko elämäni, kaipaan sinua niin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin sinua.
Mäkin tarvitsisin erästä.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä ajatuksia päivääsi, jos perille tulevat/otat vastaan
- saha
Kiitos paljon. Perille tuli.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin sinua.
Hyvin paljon hetkeen jokaiseen ja jos ei joka hetkeen, niin joka toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Haluatko kertoa, miksi?
Niin, suru hiipii mieleen kysymättä. Jos saisit valita, ottaisitko tämän kaipauksen vai sen, ettet olisi ikinä tavannut kaivattuasi?
Vierailija kirjoitti:
Niin, suru hiipii mieleen kysymättä. Jos saisit valita, ottaisitko tämän kaipauksen vai sen, ettet olisi ikinä tavannut kaivattuasi?
Tämän kaipauksen silti.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea valinta. Järkevä sanoisi, etten ottaisi. Sen verran hurjia ja peruuttamattomia seurauksia syntyi. Myös paljon kärsimystä. Siltikään en haluaisi, ettei hän olisi tullut tielleni vaan haluaisin, että hän tulisi elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti tän kaipauksen. Tosin ajattelenkin vetää kaivatun omaan elämääni jollain konstilla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaipauksen ehdottomasti. Mutta olisin mieluummin tavannut hänet jossain muualla kuin siinä paikassa.
Järkevä sanoisi, en ottaisi mutta en ole järkevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kaipauksen ehdottomasti. Mutta olisin mieluummin tavannut hänet jossain muualla kuin siinä paikassa.
Missä tapasitte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Haluatko kertoa, miksi?
Hän ei välitä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin, jos mä en olisi tavannut häntä siellä, en tietäisi hänestä sitä puolta, että hän viihtyy ilkeiden ja huonosti käyttäytyvien ihmisten seurassa. Se vähän laskee pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Haluatko kertoa, miksi?
Hän ei välitä minusta.
Näin varmasti on.
Tunteiden kätkeminen ei ole mukavaa, mutta joskus tarpeellista. Pelkään hieman että näet myrskyn naamioni takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen surullinen.
Haluatko kertoa, miksi?
Hän ei välitä minusta.
Näin varmasti on.
Sinustako olikin kyse? Puhut itsestäsi. Sivusta
Tarvitsisin sinua.