Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Hyvää yötä kaunis hymyilijä K, nuku hyvin
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä 30km ja rajain takaa onnen Auvolaan. Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Laastarisuhde korjaa kaiken.
Juuri näin. (lue: sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos oon väärin perustein epäillyt ja päässäni kehitellyt kuvitelmia että olisit löytänyt jonkun toisen ihastuksen tänä aikana kun ollaan oltu etäällä toisistamme. Ymmärrät varmaan että kaiken jälkeen on vaikea uskoa että se olisin minä. Vaikka sydän siihen tahtoo luottaa. Toivottavasti tahdot selvittää sen mikä pahasti jäi kesken meidän välillä. Ihan mieletön ikävä
Niin. Yhteyttä ei siltikään oteta.
RakkaallE naiselleni hyvää huomenta ja kivaa viikkoa! -M-
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla.
Niin minäkin. Mutta vielä enemmän haluan elää, joten en luovuta ikinä vaikka mitään ei mistään tulisi. Ehkä jonain päivänä saan rauhan ja yksipuoliset tunteeni eivät loista kuin kaupungin jouluvalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko joku dg?
Emotionaalinen ylikuormitus
Hetkellinen vai isompi?
Vierailija kirjoitti:
RakkaallE naiselleni hyvää huomenta ja kivaa viikkoa! -M-
Emilia🤔💜
Hyvää maanantaipäivää ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Eräs joo. Korvaamaton eräs. Jäätävät kaipuut.
"Jumala suokoon minulle tyyneyttä
hyväksyä ne asiat, joita en voi muuttaa,
rohkeutta muuttaa niitä asioita, joita voin,
ja viisautta erottaa nämä toisistaan."
Kaipaan sun ääntäsi tähän aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun ääntäsi tähän aamuun.
Kenen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Ilman muuta!
Mäki voisin lähteä ajelulle, jos nostat vähän kaasujalkaa😉😘 Niin ja hyvää huomenta komistus🧡Olet ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Minä myös😉😘
Vierailija kirjoitti:
Hyvää maanantaipäivää ja alkanutta viikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää maanantaita ja alkavaa viikkoa risuleualle. 🧡🤗 Sinä mun sydämessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Huomenta. Hyväntuulisia terveisiä kaivatulleni sinne töihin/vapaalle. Toivottavasti päiväsi on mielenkiintoinen, ettet tylsisty!
Laitä sä koska pääset.