Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Miksi pitää rakastaa toisen omaa niin järkyttävän paljon?
Vielä on talvi. Mietin, oletko ensi kesänä elämässäni vai onko lisääntyvä hiljaisuus merkki yhteyden hiipumisesta. Kaipaan sinua. Haluaisin sinut mukaan kaikkiin vuodenaikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä on talvi. Mietin, oletko ensi kesänä elämässäni vai onko lisääntyvä hiljaisuus merkki yhteyden hiipumisesta. Kaipaan sinua. Haluaisin sinut mukaan kaikkiin vuodenaikoihin.
Olisin mielelläni! -sivu kai
Vierailija kirjoitti:
Yhteys hiipuu. Samoin käynyt kaikissa ihmissuhteissa. Lisääntyvä hiljaisuus on enteillyt sitä. Sivusta arvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmestyisitpä luokseni.
I dont chase I attract. What is meant for me, will find me. Simple as that
Sydämeni oli liian hauras tämmöselle jutulle.
Vierailija kirjoitti:
Sydämeni oli liian hauras tämmöselle jutulle.
Sovitaan niin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Lopeta se
Sanavarasto ammottaa tyhjyyttään, olen käyttänyt kaikki sanat loppuun jotka kuvaavat näitä tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta! Kaivattuni on tukevasti keritty omansa ympärille (heidän onnensa), minä taas en ole kiinni kuin repaleisin riekalein.
Vierailija kirjoitti:
Sanavarasto ammottaa tyhjyyttään, olen käyttänyt kaikki sanat loppuun jotka kuvaavat näitä tunteita.
Sama! Ei tämä tästä sanomalla enää kummemmaksi muutu.
Miksi banaanivitsi on poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi banaanivitsi on poistettu?
Meni kai kuoret päällä uimaan...
Kun edes kerran saisi halata, mutta on halattava jättinallea, tyynyä tai puuta. Niistä kukaan ei torju.
Lisääntyvä hiljaisuus on merkki vain palstaväsymyksestä, kaivattuun on sama yhteys kuin ennenkin. T.minä
Emc2. Vuosikymmeniä sitten keskustelua kalareissulla. On aina kaipaus ja ikävä..
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Siinä kaikki.
Olisko tunnisteita tarjolla?
Ei tää ois niin vaikeeta muiden kaa mut jostain syyst en osaa luovuttaa