Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Mieheltä?
Jumala armahtaa, sanansaattaja ei.
Mikähän noista kaupungin ikkunoista on sun? Toivottavasti saat siellä hyvin nukutuksi, eikä kissasi häiritse untasi koko yötä naukumisellaan. Hyvää yötä. Halaus
Outo olo, mutta kai tähänkin tottuu.
Mietin, pohdin, pähkäilen, kelaan, ajattelen, tuumailen, ihmettelen, punnitsen. Vieläkin, että mitähän vattua. Ei niinku näin edes voi käydä kenellekään. Ja sitten juuri minulle, kaikista tasapainoisimmalle.
Helliä suudelmia ja halauksia sinulle, rakas. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Outo olo, mutta kai tähänkin tottuu.
Millainen?
Huomenna kuljen sun työpaikan ohi, vilkutan jos nään sinut. 😊
Vierailija kirjoitti:
Jumala armahtaa, sanansaattaja ei.
Armon saa kunhan elää kuuliaisesti.
Kaikki hajoaa. Minun pitää pysyä koossa.
Hyvää yötä ihanalle Päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle, toivottavasti teillä oli mukava viikonloppu. Tulkaa elämääni, uniini.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, pohdin, pähkäilen, kelaan, ajattelen, tuumailen, ihmettelen, punnitsen. Vieläkin, että mitähän vattua. Ei niinku näin edes voi käydä kenellekään. Ja sitten juuri minulle, kaikista tasapainoisimmalle.
Tutun kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Ilman muuta!
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet. Rakastan edelleen. Yksinäisyyteenkin kai tottuu. Hyvää yötä.
Kerroitko sen melkein kun viimeksi nähtiin?
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet. Rakastan edelleen. Yksinäisyyteenkin kai tottuu. Hyvää yötä.
Kerroitko sen melkein kun viimeksi nähtiin?
En.
If you live like an animal you die like a one.
Ohhoh. Kenen kanssa menit?