Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Nuku hyvin rakas. Toivottavasti et ole pahoilla mielin. Suukko ja silitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, pohdin, pähkäilen, kelaan, ajattelen, tuumailen, ihmettelen, punnitsen. Vieläkin, että mitähän vattua. Ei niinku näin edes voi käydä kenellekään. Ja sitten juuri minulle, kaikista tasapainoisimmalle.
On helppoa olla tasapainoinen niin kauan, kun ei oikeasti joudu todelliseen koettelemukseen. On helppoa olla vakaa, jos ei edes kohtaa tilanteita, joihin liittyisi minkäänlainen todellisen kiusauksen tai lankeamisen mahdollisuus. Epävarmimmat ovat niitä, jotka kärkkäimmin tuomitsevat toisten lankeamiset. On helppoa olla ehdoton, kun oma elämä on niin sulkeutunutta, että ei edes ole tilaisuuksia langeta.
Ei resonoi
Lähtisin ajelulle. Laita viestiä
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla.
Haepa muualta huomiosi
Vierailija kirjoitti:
If you live like an animal you die like a one.
Yes I live.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo olo, mutta kai tähänkin tottuu.
Millainen?
Vähän kuin olis tullut sydänmurtuma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty, kannattaa siis miettiä miten elää. Eläimen vaistoilla vai ihmisen.
Animetyttönen, nähdään taas pian 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo olo, mutta kai tähänkin tottuu.
Millainen?
Vähän kuin olis tullut sydänmurtuma.
Mistä viestistä?
Masentuneet laittaa palstan kiinni ja soittaa 112 tai kriisipuhelimeen. Pitkä halaus just sulle, jonka olo on nyt toivoton, älä tee mitään peruuttamatonta 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, pohdin, pähkäilen, kelaan, ajattelen, tuumailen, ihmettelen, punnitsen. Vieläkin, että mitähän vattua. Ei niinku näin edes voi käydä kenellekään. Ja sitten juuri minulle, kaikista tasapainoisimmalle.
Tutun kuuloista.
Tekö tasapainoisia ihmisiä? En ole huomannut ja olen sentään pro näissä asioissa. Matkikaa siis rauhassa vain minuakin.
Jos olet yksinäinen ja tykkäät, miksi mä en kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty, kannattaa siis miettiä miten elää. Eläimen vaistoilla vai ihmisen.
Vaisto ohjaa
Hyvää yötä pikkuvaalea! Nähdään pian ja tutkitaan toisiamme peiton alla!
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Laastarisuhde korjaa kaiken.
Kukaan ei osaa laittaa laastaria
On helppoa olla tasapainoinen niin kauan, kun ei oikeasti joudu todelliseen koettelemukseen. On helppoa olla vakaa, jos ei edes kohtaa tilanteita, joihin liittyisi minkäänlainen todellisen kiusauksen tai lankeamisen mahdollisuus. Epävarmimmat ovat niitä, jotka kärkkäimmin tuomitsevat toisten lankeamiset. On helppoa olla ehdoton, kun oma elämä on niin sulkeutunutta, että ei edes ole tilaisuuksia langeta.