Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helliä ajatuksia kohtaasi. Muistelin tänään hetkiä, kun juteltiin 22.3. & 5.5.21. Tuntui niin älyttömän hyvälle. Guapo y maravilloso 💛
Mistä te juttelitte?
Asumisesta, hieman matkoista, joille ei voitu lähteä, linnuista ja puista.
Tuntui, että löysin ihmisen, jota olin koko ikäni etsinyt. Etsin häntä ilman yhteystietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet viimeiset pari vuotta ollut mielessäni. Meni vuosia etten suonut sinulle ajatustakaan,koska elämä vei. Sitten tulit uniini, etkä ole sen jälkeen poistunut - tuskin poistutkaan.
Jollemme kohtaa, menen hautaani uskoen, että olisimme yhdessä olleet jotain elämää suurempaa.
Olemme liian samanlaisia ettet sinä tuntisi samoin.
Unohditko minut vuosiksi? 🙁
En varsinaisesti unohtanut. Olet kulkenut mukana, mutta selvästi taka-alalla. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Sopisi. Keneltä kysyt?
Tänään pohdin miks se tuntuu niin erilaiselta ja hyvältä kun halataan. Se on kai siksi että on kuin saisin hetken olla taas minä ,ihan jossain toisessa ulottuvuudessa, vain minä eikä mitään vuosien painoa ja tapahtumia ja valintoja ja esitystä ja rooleja joihin oon itseni lukinnut. Vaan saan olla vaan minä. Kiitos siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Lähtisin, jos joku kysyisi irl.
Siis rauhassa hävetkää. Öitä!
Toivon sulle unia, mitkä ovat samanlaisia kuin sinä.
Uskomatonta miten paljon ihmiset piilottavat sisimpäänsä. Sen olen ymmärtänyt paremmin kuin koskaan.
Taidan nyt viimein. Avantoonkin tottuu. Hypotermia armahtaa.
Unessa mentiin naimisiin, se tuntui niin hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelulle joku pv? 👍😉
👩🏻🧔🏼
Lähtisin, jos joku kysyisi irl.
Kysynkö? -sivusta vaan
miehelle
There is s light that never goes out
Ihanaa kun tulee viestit myös pinterestissä.
Olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet. Rakastan edelleen. Yksinäisyyteenkin kai tottuu. Hyvää yötä.
Yötoivotukset ihan tällai tunnisteettomasti.
Jos pystyt kokemaan rakkautta millään tavalla, olet jo olennaisen ytimessä.