Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle.
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinhän sitä voisi luulla. Riittää että itse tiedän. Ja hän varmasti tietää myös. Ei niitä toiset voi tunnisteiksi tajutakaan. "
Joo, "tietäjät tietää", mutta mitään ei ole vuosien saatossa tapahtunut irl.. Jännä. Luuleehan jotkut estetytkin, että se estäjä on täällä kirjoittelemassa heille.Joo, siinä kanssa meillä yksi "tietäjä tietää" ja luulee että estetyt kirjoittaa tälle täälle ja luulee että eivät olisi tietoisia näistä tietäjän lapsellisista estoista.
Edellinen sivustahuutelija
"Ja kun oot pari vuotta jankuttanut tuota samaa niin sulle on myös monet kerrat sanottu että se toimiva ja uniikki tunniste on luultavasti sellainen jota ulkopuolisena et edes tunnisteeksi ymmärrä. Sivusta tympääntynyt."
No selitä minulle sitten miksi mikään ei koskaan konkretisoidu sinne irliin, vaikka molemmat ovat oi niin tietoisia toisistaan täällä ja viljelevät näitä MI5 tunnisteita joita kukaan muu ei tajua tunnisteiksi?
Vierailija kirjoitti:
"Ja kun oot pari vuotta jankuttanut tuota samaa niin sulle on myös monet kerrat sanottu että se toimiva ja uniikki tunniste on luultavasti sellainen jota ulkopuolisena et edes tunnisteeksi ymmärrä. Sivusta tympääntynyt."
No selitä minulle sitten miksi mikään ei koskaan konkretisoidu sinne irliin, vaikka molemmat ovat oi niin tietoisia toisistaan täällä ja viljelevät näitä MI5 tunnisteita joita kukaan muu ei tajua tunnisteiksi?
Esim siksi että molemmat ovat varattuja eikä kaikki tapahdu hetkessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä minulle sitten miksi mikään ei koskaan konkretisoidu sinne irliin, vaikka molemmat ovat oi niin tietoisia toisistaan täällä ja viljelevät näitä MI5 tunnisteita joita kukaan muu ei tajua tunnisteiksi?Esim siksi että molemmat ovat varattuja eikä kaikki tapahdu hetkessä
Miksei siitä voi puhua irl, etenkin jos näkee toisiaan kasvotusten? Niin.
Vierailija kirjoitti:
Miten selittää jotain johon voi olla miljoona eri syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjiä puheita.
Kaikki mitä olen sanonut tai jakanut kanssasi, on ollut täysin aitoa. En ole koskaan puhunut mitään, mikä ei olisi tullut sydämestä. Olen tarkoittanut jokaista sanaa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä minulle sitten miksi mikään ei koskaan konkretisoidu sinne irliin, vaikka molemmat ovat oi niin tietoisia toisistaan täällä ja viljelevät näitä MI5 tunnisteita joita kukaan muu ei tajua tunnisteiksi?Esim siksi että molemmat ovat varattuja eikä kaikki tapahdu hetkessä
Miksei siitä voi puhua irl, etenkin jos näkee toisiaan kasvotusten? Niin.
Koska ei enää näe toisia kasvotusten eikä ole mitenkään muutenkaan yhteyksissä.
No miten meinasit ottaa yhteyden sitten kun se IHANAAA ero tapahtuu, jos et nytkään ole mitenkään muuten kuin vauvapalstan anonyymiviestien voimin yhteydessä?
Onhan se varmasti katkeraa kalkkia tiedostaa, että kaikki oli omassa päässä. Muistakaa nämä "ulinat" sitten kun joku päivä tajuatte, miten asiat olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selitä minulle sitten miksi mikään ei koskaan konkretisoidu sinne irliin, vaikka molemmat ovat oi niin tietoisia toisistaan täällä ja viljelevät näitä MI5 tunnisteita joita kukaan muu ei tajua tunnisteiksi?I di ootille selittäminen on hölmöläisen työtä.
Kun et keksi mitään järkevää sanottavaa, loukkaa.
Ei mua kiinnosta I di ootin tunteet siitä että on I di ootti. Toleranssini tyhmyyttä kohtaan on lähes yhtä olematon kuin tahallista riidanhaluisuutta. Yhdistä nämä ja itke sitte ku alkaa tapahtua.
Anteeksi kun ihastun aina varattuihin tietoisesti tai tietämättä.
Olette ainoita jotka ovat edes elämässäni kun ei vapaita näy.
Vierailija kirjoitti:
Manipenni ja james se bondi?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun kaivattuni ei ole tetchy tai touchy 🙃
Ja mikä parasta, hän ei myöskään ole täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun kaivattuni ei ole tetchy tai touchy 🙃
Ja mikä parasta, hän ei myöskään ole täällä.
Oompas.
Taas täälä on joku sota pystys!
Onneksi sun kans ei koskaan tartte sotia 🥰
Ja kun oot pari vuotta jankuttanut tuota samaa niin sulle on myös monet kerrat sanottu että se toimiva ja uniikki tunniste on luultavasti sellainen jota ulkopuolisena et edes tunnisteeksi ymmärrä. Sivusta tympääntynyt.