Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Vierailija kirjoitti:
Harhaa, vain harhaa.
Tämä kärsimys on todellista ainakin minulle.
Sivusta.
Huomaan kyllä, että aiheutan pakonomaista tarvetta tuijottaa ja hakeutua ei-selkä-minuun-päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin käydä vaikka kävelyllä. Voitaisiin jutella tai olla juttelematta.
Se olisikin ihanaa vaikka kumpikin olisi hiljaa niin ei olisi kiusallinen olo👋🏻. Kävely, metsäretki,autoajelu, kaikki kävisi kivassa seurassa.
En muuten yhtään tykkää, jos kumppani ei osaa ajaa autoa.
En minäkään, mutta olen alustavasti kiinnostunut eräästä, jolla ei taida olla ajokorttia. Jotenkin se vaan menee niin, että normaalit, reippaat, kompleksittomat tapaukset viedään käsistä jo nuorena. Keski-iässä jäljellä ovat vain ne, joilla on jonkinlaisia omituisuuksia tai just jotain tuollaisia "en aja autoa/en syö lihaa" -tyyppisiä ihme rajoittu
Epilepsia jne. On myös este. nuori läheinen sai aivoverenvuodon ja vaikka kokee olevansa jo normaali ajokortti pysyy poissa. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai, ja ajatukset rakastelussa kanssasi. Siitä on kiva haaveilla, vielä mukavampi olisi toteuttaa.
Huomenna, lounasaikaan?
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mikä on elämänsuolasi?
Merisuola. Ei aromisuola.
Vierailija kirjoitti:
🐈🐈
Katoppa, joku on napannu musta ja kaivatusta yhteiskuvan.🙂
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdään?
Sika pestään. Lapsena jo oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää itse valittuja rajoituksia verrasteisina esim. sairauden takia sokeutumiseen, on niin arvostelukyvytön, etten taatusti kaipaa elämääni moista typertyneisyyttä. Äly kiihottaa. Vänkääminen ei.
Typertyneisyys 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐈🐈
Katoppa, joku on napannu musta ja kaivatusta yhteiskuvan.🙂
Mä niin kaipaisin uusia kuvia, mut jostain syystä joku pihtaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää itse valittuja rajoituksia verrasteisina esim. sairauden takia sokeutumiseen, on niin arvostelukyvytön, etten taatusti kaipaa elämääni moista typertyneisyyttä. Äly kiihottaa. Vänkääminen ei.
Typertyneisyys 😁
Olen täysin typertynyt näistä puheenaiheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin käydä vaikka kävelyllä. Voitaisiin jutella tai olla juttelematta.
Se olisikin ihanaa vaikka kumpikin olisi hiljaa niin ei olisi kiusallinen olo👋🏻. Kävely, metsäretki,autoajelu, kaikki kävisi kivassa seurassa.
En muuten yhtään tykkää, jos kumppani ei osaa ajaa autoa.
En minäkään, mutta olen alustavasti kiinnostunut eräästä, jolla ei taida olla ajokorttia. Jotenkin se vaan menee niin, että normaalit, reippaat, kompleksittomat tapaukset viedään käsistä jo nuorena. Keski-iässä jäljellä ovat vain ne, joilla on jonkinlaisia omituisuuksia tai just jotain tuollaisia "en aja autoa/en syö lihaa" -tyyppisiä ihme rajoittuneisuuksia. Jos on joku vahva ja reipas tasapainoine
Onko ns. alustava varaus tehtynä? Laitatko vielä yksityisviestin perään, pärisyttelijä.
Seuraavaksi tarjolla olisi norsuja 🐘🐘
Tarjolla tänään Hassisen kone!
Korjaan aiempaa viestiäni: Voitaisiin käydä vaikka kävelyllä. Voitaisiin jutella tai olla juttelematta. Mulla on auto ja osaan ajaa sitä, tosin parkkeeraaminen on välillä haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Korjaan aiempaa viestiäni: Voitaisiin käydä vaikka kävelyllä. Voitaisiin jutella tai olla juttelematta. Mulla on auto ja osaan ajaa sitä, tosin parkkeeraaminen on välillä haastavaa.
Kyllä nyt vähintään itsestään parkkeeraava pitää löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat itse valitut rajoitukset?
No just nämä, ettei hanki ajokorttia ideologisista syistä tai pidättäytyy jostain ruoka-aineesta kategorisesti ilman lääketieteellistä syytä, ei voi nauttia yhteistä maljaa, koska on absolutisti ym.
En nyt henkilökohtaisesti näe yhtäkään noista minään maata mullistavana ongelmana jos se syy ei ole jonkinlainen ääriajattelu. Varmaan "isoin" noista olisi nirsoilu ruoassa, jotenkin ärsyttävä piirre aikuisessa ihmisessä. Kulkemaan pääsen itsekin ja alkoholittomuus nyt on pelkkää bonusta, vaikken itsekään täysi absolutisti ole.
Harhaa, vain harhaa.