Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
Nähtiin tänään "sattumalta" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihmeellinen mies. Ihmeellisen ihana.
Niin ihmeellinen ettet sanotuksi saa.
Ota laittamasi teippi pois suun edestä.
En kaipaa estettyä tai ketään, jota olen kieltänyt olemasta yhteydessä.
Meidän ilta venähti 😍 jokos olet hereillä. Ulkoilemaan?
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin tänään "sattumalta" ;)
Olitko jossain puskassa kyttäämässä ja hyppäsit eteen?
Vierailija kirjoitti:
Kulli haisee juustonaksulle ja sitä kihelmöi.
Tekoäly tarttuu kaikkiin viesteihin näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Onko paikalla muita kuin tekoäly ;)
Ei kovin älyltä vaikuta. Olisko se dorka mode kirjoittelemassa tuota ohispaskaa.
Vierailija kirjoitti:
"Rakkaus ei ole koskaan vain leikkiä, mutta voi myös aidosti rakastaa monia ihmisiä eri tavoin."
Mitähän tälle haluat sanoa, kun yhdistät nuo kaksi lausetta?
Minulle rakkaus ei ole koskaan leikkiä, enkä halua, että kenenkään tuntemisilla leikitään. Leikillisyys kuuluu rakkauteen, mutta pelailut ja pelleilyt eivät.
Miten todistat ettet ole palaillut ja pelleillyt?
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly tarttuu kaikkiin viesteihin näköjään.
Oon kyllä ihan aito brune 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulli haisee juustonaksulle ja sitä kihelmöi.
Niin eilenkin, huomasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rakkaus ei ole koskaan vain leikkiä, mutta voi myös aidosti rakastaa monia ihmisiä eri tavoin."
Mitähän tälle haluat sanoa, kun yhdistät nuo kaksi lausetta?
Minulle rakkaus ei ole koskaan leikkiä, enkä halua, että kenenkään tuntemisilla leikitään. Leikillisyys kuuluu rakkauteen, mutta pelailut ja pelleilyt eivät.
Miten todistat ettet ole palaillut ja pelleillyt?
Sellaista, jota ei ole tehnyt, ei tarvitse todistaa. Todellisuus puhuu puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kirjoitti ensin mulle ja siirtyi sitten toiseen. Pitäisköhän kertoo tuolle tyypille?
Jos laittaisit palstan kiinni ja menisit ulkoilemaan ettei tarvitse mennä päivystykseen asti harhojen kanssa?
Hän kirjoitti tänne tunnisteellisia. Niistä ei voi erehtyä. Se ei tarkoita automaattisesti sitä että on harhainen. Mutta tajusin että irl tapahtuu tuolla jossain asioita jotka voi yhdistää toisiinsa. Se voi tosin olla harhaa. Voihan olla että niillä asioilla ei ole mitään tekemistä toisensa kanssa. Molemmilla joku erohässäkkä ilmeisesti päällä
Olen seurannut ketjuja pari vuotta ja en vieläkään ole nähnyt yhtäkään tunnistetta, joka ei olisi arkipäiväinen ja sopisi tuhansille muille. Kenenkään tilanne ei ole niin uniikki, kuin voisi luulla.
No ketjuhullu taisi laittaa puhelinnumeronsa joskus, mutta se nyt on asia erikseen.
Hyvää syntymäpäivää eräälle vanhalle herrasmiehelle sinne jonnekin sateenkaaren taa.🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kirjoitti ensin mulle ja siirtyi sitten toiseen. Pitäisköhän kertoo tuolle tyypille?
Jos laittaisit palstan kiinni ja menisit ulkoilemaan ettei tarvitse mennä päivystykseen asti harhojen kanssa?
Hän kirjoitti tänne tunnisteellisia. Niistä ei voi erehtyä. Se ei tarkoita automaattisesti sitä että on harhainen. Mutta tajusin että irl tapahtuu tuolla jossain asioita jotka voi yhdistää toisiinsa. Se voi tosin olla harhaa. Voihan olla että niillä asioilla ei ole mitään tekemistä toisensa kanssa. Molemmilla joku erohässäkkä ilmeisesti päällä
Olen seurannut ketjuja pari vuotta ja en vieläkään ole nähnyt yhtäkään tunnistetta, joka ei olisi arkipäiväinen ja sopisi tuhansille muille. Kenenkään tilan
Niinhän sitä voisi luulla. Riittää että itse tiedän. Ja hän varmasti tietää myös. Ei niitä toiset voi tunnisteiksi tajutakaan.
En ole sattumalta onneksi nähnyt ketään tiettyjä tai törmännyt kehenkään tiettyyn. Jollakin olemattomalla kai osuutta asiaan.
"Niinhän sitä voisi luulla. Riittää että itse tiedän. Ja hän varmasti tietää myös. Ei niitä toiset voi tunnisteiksi tajutakaan. "
Joo, "tietäjät tietää", mutta mitään ei ole vuosien saatossa tapahtunut irl.. Jännä. Luuleehan jotkut estetytkin, että se estäjä on täällä kirjoittelemassa heille.
Mä en halua käydä siellä erään puuman johtamassa taikuri-persoonien työpaikalla. Ahdistaa moinen loitsiminen ja puumailu.
Vierailija kirjoitti:
"Niinhän sitä voisi luulla. Riittää että itse tiedän. Ja hän varmasti tietää myös. Ei niitä toiset voi tunnisteiksi tajutakaan. "
Joo, "tietäjät tietää", mutta mitään ei ole vuosien saatossa tapahtunut irl.. Jännä. Luuleehan jotkut estetytkin, että se estäjä on täällä kirjoittelemassa heille.
Joo, siinä kanssa meillä yksi "tietäjä tietää" ja luulee että estetyt kirjoittaa tälle täälle ja luulee että eivät olisi tietoisia näistä tietäjän lapsellisista estoista.
Vierailija kirjoitti:
Keskity sä vaan omaan juttuusi. Miksi sulla jaksaa kiinnostaa toisten asiat?
Onko paikalla muita kuin tekoäly ;)