Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (8702)
"Rakkaus ei ole koskaan vain leikkiä, mutta voi myös aidosti rakastaa monia ihmisiä eri tavoin."
Mitähän tälle haluat sanoa, kun yhdistät nuo kaksi lausetta?
Minulle rakkaus ei ole koskaan leikkiä, enkä halua, että kenenkään tuntemisilla leikitään. Leikillisyys kuuluu rakkauteen, mutta pelailut ja pelleilyt eivät.
Vierailija kirjoitti:
"Sinut tunnistin tavalla, jolla en ole tunnistanut aiemmin ketään koskaan, yli ajan ja paikan. Ja sen jälkeen tapahtui monenlaisia ihmeellisiä asioita.
Nyt pelkään että olen tehnyt virheen jossain tai jotain väärin. Tai että olen myöhässä. Huomaan yhteyden ihmisten välillä, ihmisten ja luonnon välillä. Katson omaa pimeyttäni ja yritän ymmärtää sitä. Pitäisi olla aikaa ja tilaa työstää tätä.
Mitä seuraavaksi?"
Paljon sanottu, nähty ja tunnettu. 💗 Et ole myöhässä. Mitä haluat?
Mitä siellä pimeydessä näkyy?
Pieni toivon valo, kaukaisuudessa kajastaen.
Mielessäni kaivattua rakastaen.
-sivupohdiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kateellinen kun ei ole tarvetta olla.
Mutta kateellisella ihmisellä ehkä on. Jotakin olennaista ehkä puuttuu. En usko, että kateuskaan on ns. turha tunne. Kertoo jostakin.
Kateelliset puuttuu jotain mitä jollain toisella on. Sen eteen pitää alkaa työskentelemään. Ei kadehtia.
Sivusta naiselta
Ajan voi käyttää kadehtimiseen tai sitten sen voi käyttää siihen, että yrittää parantaa omaa tilannetta. Valintoja.
"Sinut tunnistin tavalla, jolla en ole tunnistanut aiemmin ketään koskaan, yli ajan ja paikan. Ja sen jälkeen tapahtui monenlaisia ihmeellisiä asioita.
Nyt pelkään että olen tehnyt virheen jossain tai jotain väärin. Tai että olen myöhässä. Huomaan yhteyden ihmisten välillä, ihmisten ja luonnon välillä. Katson omaa pimeyttäni ja yritän ymmärtää sitä. Pitäisi olla aikaa ja tilaa työstää tätä."
Valtavan kauniisti kirjoitettu. Muutenkin hyvä se koko teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla kateellinen kun ei ole tarvetta olla.
Mutta kateellisella ihmisellä ehkä on. Jotakin olennaista ehkä puuttuu. En usko, että kateuskaan on ns. turha tunne. Kertoo jostakin.
Kateelliset puuttuu jotain mitä jollain toisella on. Sen eteen pitää alkaa työskentelemään. Ei kadehtia.
Sivusta naiselta
Ajan voi käyttää kadehtimiseen tai sitten sen voi käyttää siihen, että yrittää parantaa omaa tilannetta. Valintoja.
Sama kaipauksen kanssa. Tunteet ovat valintoja.
Sivusta
Ehkäpä tämä ei ole jäänyt mitenkään huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kirjoitti ensin mulle ja siirtyi sitten toiseen. Pitäisköhän kertoo tuolle tyypille?
Nauroin tälle. Mulla on ollut lähes vuosikymmenen aikana kaksi ihastusta, joille kirjoittelen kummallekin, vaikken kuitenkaan oikeastaan kenellekään. Kumpikaan ei ollut kiinnistunut musta, joten no harm done.
Ihmiset saavat kirjoitella kenelle huvittaa. Rakastaa voi monia monilla eri tavoilla, mutta tiettyä paikkaa elämässä ei voi jakaa monelle.
Vierailija kirjoitti:
Oikea metsä -viestiin ei pysty vastaamaan. Kenelle se oli? nn, nm, mn, mm?
N-M
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tämä ei ole jäänyt mitenkään huomaamatta.
Mikä niin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset saavat kirjoitella kenelle huvittaa. Rakastaa voi monia monilla eri tavoilla, mutta tiettyä paikkaa elämässä ei voi jakaa monelle.
Täällä ei näköjään saa. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu kirjoitti ensin mulle ja siirtyi sitten toiseen. Pitäisköhän kertoo tuolle tyypille?
Mistä tiedät, ettei kirjoita sulle edelleen?
Vierailija kirjoitti:
Luovutan.
Taas?
Vierailija kirjoitti:
Luovutan.
Miksi? Ei koskaan kannata luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hauska harha sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei kirjoita sulle edelleen?
Ennen löysin tunnisteellisia ja ne on hiljalleen hiipuneet. Tajusin että irl-elämässä tapahtuu asioita jota en näe koska olen etäällä. Sen sijaan some paljastaa monenlaista
Vierailija kirjoitti:
Siksi siihen positioon yritän löytää sopivaa kandidaattia. Nyt on löytynyt. Oikea namupala 🤗
Neljänollasta 🥴 viiskolmoseen.