Meillä on pörssisähkö ja ei kyllä taas huomenna perunoita keitetä
Kommentit (1086)
Laitoin potut kiehumaan. Tänään on perunamuussia ja karjalanpaistia.
Vierailija kirjoitti:
On halapaa😂
No on, ihan hyvä hinta perunoiden keitolle.
Korkein hinta tänään 0,3snt, huomenna 0,6. Vois oikein repäistä ja työntää perunat uuniin! :)
Vierailija kirjoitti:
Korkein hinta tänään 0,3snt, huomenna 0,6. Vois oikein repäistä ja työntää perunat uuniin! :)
Halpuutettu halvin ja halpaakin halvempi.
Mä oon keittäny pörssisähköllä perunoita koko aamuyön. Riittää naapureillekin joilla on kallis määräaikainen sopimus.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon keittäny pörssisähköllä perunoita koko aamuyön. Riittää naapureillekin joilla on kallis määräaikainen sopimus.
Sama täällä, 2500l pernavettä keittyi halvalla yösiirrolla.
Huomenna perunoiden keitto vielä halvempaa kuin tänään.
Laittakaas liedet kiinni.
Ei jaksa enää tätä typerää vääntöä. Aikuiset ihmiset lapsellisina.
Ähää mulla on vitavi-ässän kuva sulla on pelkkä pekka puupää
Pösäläinen
Taitaa jatkua halpana taas loppuvuoden. Pari piikkiä ja vuoden keskiarvo 4c/kWh.
Oikein asiallista keskustelua, korkki auki aina viikonloppuna näillä tyhjän jauhajilla ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki pösäläiset mukaan! Käytetään halpaa sähköä kuin hullut! Kyllä se tästä vielä kallistuu!
Meinaatko että kaikki tuuli käytetään loppuun ? 😅
Vierailija kirjoitti:
Oikein asiallista keskustelua, korkki auki aina viikonloppuna näillä tyhjän jauhajilla ilmeisesti.
Siellä tainnut halvin gambina pullo mennä kun ei muuhun varaa määriksen jälkeen.
Kyllä se vaan huomaa kun pörssisähkön hintakäyrä kyntää pohjalla pitkään niin ne suorastaan kyttää hetkeä repiä sitä hintaa ylös kuten huomenna kun tuuli vähän hyytyy, ulkona ei edes pakkasta ja 10 senttiin kuitenkin pomps. Huvittavaa
Olen samaa mieltä, ei sähkön hinta saisi olla näin alhainen. Sähköyhtiöt eivät tätä menoa vaurastu ollenkaan.