Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikosta (pe-su)*^*

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain pikaiseen avaamassa pinon...yö sieltä,syvältä ja poikittain...argh...Lähden sumpin keittoon,jotta saan edes hiukan virtaa vanttuuseen...Olis meinaan lähdettävä esikon 11v lahjaá ostamaan, eilen anoppi pääsi yllättämään selän takaa...kerpele...

Palaan....

Opemamma ja " huonosti käyttäytyvät" miehenalut

Vierailija
2/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Leevin aamutirsoille vaunuihin eteiseen. Ulos ei arvaa laittaa,kun mittari näyttää -22. Seuraaville unille sitten...

Juu,en tiedä mikä tuota nelostakin viime yönä taas riivasi,riekkui ja kiljui alvariinsa. Leevi söi varmaan kuusi kertaa,huoh...Meillä alkaa yösyönneistä vieroitus vasta kun kiinteitä alkaa upota kunnolla eli päivittäinen enrgian saanti on turvattu varmasti. Ei siis ole ohjelmassa vielä pitkään aikaan, kun ei noita kiinteitä ole edes aloitettu.

Leevi alkaa vähitellen hiffata tuon konttaamisen salat, eilen pääsi jo hiukan eteenpäin. Siinä sitä kohta taas saa varoa ettei lattioilta löydy mitään suuhun pantavaa,johon voisi tukehtua. Pojan ryömiminen on kuitenkin sen verran hitaampaa,että kerkeää kerätä pois rojut alta,mutta tuo konttaaminen on kohta paljon vauhdikkaampaa.

Muu perhe lähtee huomenna ajelemaan kotiin pohjoisesta. Onpa mukavaa! Olenkin jo ehtinyt moneen kertaan kaivata heitä, vaikka täytyy todeta että on kuin olisi ollut lomalla itsekin, kun on vain nämä kaksi palleroa jaloissa. Minä olen ehtinyt jopa sohvalle maate monta kertaa. Anoppi on kyllä tunnollisesti yrittänyt torpedoida nämä hetket ryntäämällä päivittäin kahvittelemaan meille:(

Meillä on Leevin kanssa ensi viikolla 6kk neuvola. Mielenkiinnolla odotan mittoja,jokohan 9kg menee puhki...Pieni ja paksuhan tuo meidän ukkeli on,sitä ei käy kiistäminen. Taidamme aloittaa kiinteiden maistelun bataatilla silloin puolivuotispäivän kunniaksi.

Ensi viikolla täytyy huhuilla mammoja oikein urakalla mukaan, sen verran pieneksi on sakki käynyt.

Peeveli: Olet ollut ajatuksissa tuon iki-ihanan miehesi sinulle järjestämän yllätyksen takia. Toivottavasti oli ikimuistettavat pari päivää!

Nyt poistun palstatilaa viemästä. Hauskaa viikonlopun alkua kaikille!

Opemamma ja pikku-ukot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIIKONLOPPU! Jeah :D

Opemamalle tsemppiä herrojen kanssa :)

Meillä meni yö taas yhdellä syötöllä, mukavaa. Mutta se herääminen sitten olikon jo heti tossa jälkeen viiden! Molemmat pojat olivat valmiina uuteen päivään. Hohhoijaa, mamma ei! Toisaalta olin kyllä silloin jo hereillä, olisi vaan ollut kiva loikoilla vaan.

Kokeilin Jaakolle eilen 8kk purkkiruokaa ja vot, poika söi tosi nätisti, eikä kakistellut yhtään :D Aivan toista maata, kun tuo kakkonen, joka puhaltaa kaikki mikä ei ole mössöä ja sössöä pihalle. No ei ehkä enää niinkään, mutta pienempänä kuitenkin.

Kunnollista kakkaa ei ole taas tullut pariin päivään ja näin ollen puklun määrä on x kolme :( Annoin juuri duphalacia, jotta vatsa edes pikkusen toimisi. Ei viitsisi viedä kiukkuista ja pukluavaa poikaa huomenna mummolaan hoitoon...

Ja p*****e, mie lähen sinne teatteriin vaikka taivas putuaisi ;D jääköön ukko tänne sitten poikain kera kakomaan :b

Jos sitä lähtis sitten seuraamaan kisoja, kun Jaakko vetelee ekoja tirsojaan ja kakkonen touhuaa omiaan :)

Eria, silkkikurkku ja puklujoonas

Vierailija
4/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua Opemamma, onpas teillä ollut melkoista menoa yöllä. Ei muuta kuin kovasti jaksamisia vain, toivottavasti kiinteät viimeistään korjaavat yökukkuilut!

Tuo mittari näyttää taas sellaisia lukemia (-27) ettei ulos uskalla nenäänsä näyttää. Onneksi ovat luvanneet viikonlopulle vähän lämpimämpiä kelejä, niin saa pojan ulos nukkumaan ja tytön lumileikkeihin energiaa purkamaan. Viime viikonloppu olikin sellaista hulabaloota, että nyt on ihan mukavaa vain rauhoittua ja olla tekemättä mitään sen kummallisempaa. Erialle mukavaa teatteri-iltaa!

Pikku-ukko on ollut nyt pari päivää niiiin känkkäränkkä, että jotain sillä on nyt vialla. Normaalisti mies on kuin päivänpaiste eikä ikinä itke tai kitise, mutta nyt mikään ei tunnu olevan hyvä ja sylissä pitäisi olla alvariinsa. Saas nähdä onko hampaita tulossa vai mitä, toivottavasti ei kuitenkaan oo napannut flunssaa tai muuta vastaavaa joka vetäisi mielen ja olon noin kurjaksi.

Jaahas, kitinä alkoi taasen...

Pantoufle

Vierailija
5/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänalus pussukat ovat niin järkyttävän suuret, ettei pysty sanomaan onko mun simmut auki vai kiinni. Hillalla menossa joku ihmeen univaikeuskausi ja Anni panttaa taas kakkaa, joten yöt on yhtä kukkumista.

KONTTAUSASENTOO hilpsu hakee ihan urakalla, hauska kattoo kun yks pyllöttää peppu kohti taivasta :D.

Meillä on nyt alkanu puuro tökkii ihan kypällä :(. Pakko alkaa juottaa velliä, että edes vähän tukevampaa safkaa kaveri sais. Ja uusia ruoka-aineita en ole ottanu kuvioihin mukaan aikoihin, pitänee tsempata, että päästäs maistelee noita kaupan valmiitakin... missä muuten kyrsii se, että miltei kaikis on porkkanaa ja mein tyttö on sille yliherkkä, argh.

Eilen käytii ettii meille uutta sänkyy ja semmonen löytykin, jee jee..

mut nyt pitää mennä ripustelemaan pyykkiä ja antaa esikolle vesivärit.

hanneli

Vierailija
6/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimia heti alkuun kaikille yökukkujille!

Meillä räkä ja roiskis -tunnelmat ja arvauskeskukseen käypi tie. Vauvalla vielä ikävä köhä ja pikkukakkosellakin kova yskä. Varasin vain vauvalle ajan mutta näyttää siltä että yritän saada lääkärin katsomaan vielä nuo kakkosen korvat. Toivottavasti joustaisi sen verran että katsoisi

Ottaa pattiin tuo pakkanenkin kun ei oo mitään saumaa päästä ulos purkamaan lasten energiaa. Ja mies on tietenkin työmatkalla, yhteensä yli kaksi viikkoa, muutamana yönä käy kääntymässä kotona. Hömph! Mutta pientähän tämä joten ei valitusta enempää.

Ei kummempia, nyt täyttelemään hoitovapaalapusia työnantajalle.

Hyvää viikonloppua eloisat!

t.tuuli ja Elisa tänään puoli vuotta =)

Vierailija
7/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääl ei ihmosia.iidakin pynkää peppuu ylöspäin ja hiukkasen naurattaa,joteski hassun näköstä,samoin kun ranne pyörii kuin leidillä ;)

iida nukkunu jo yli tunnin ekoi uniaan,on näköjään muuttanut uniaikaansa..ennen 30-40min

noh mut mää lähen seiskan pariin,juoruthan pitää lukasta ;)

Vierailija
8/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, mitenkä kylmä siellä oikein on??????KÄÄÄÄÄÄK!!!

Miten ihmeessä me pärjätään ensi viikolla kun tullaan visiitille? Pitääkin kaivaa kaikki toppavaatteet ja pussit mitä meillä tuolla varastossa on. Täällä kun ei oikein tullut talvea ollenkaan, viikon verran oli lähellä pakkasrajaa muttei sitten kummiskaan :) Joten GAPista ostettu untuvapussi onkin ollut hintsulla käytöllä mutta nyt taitaakin olla aika tarpeen.

Me ollaankin Leonin kanssa kahden kun mies on matkoilla ja tulee vasta sunnuntaina. Muuten meillä tuo nukkuminen on alkanut sujua hyvin, pari kertaa saa käydä antamassa tutin mutta onneksi se väli on jo pitkä, välillä 23-5 ei kuulunut inahdustakaan ja mä olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä ettei meidän loma saa sotkemaan unia. Jouluna kun poika heräili sen seitsemän kertaa yössä.

Tietty kun joku mummi tai vaari on jatkuvasti naamassa kiinni ja päikkäritkään ei onnistuneet niin öisin sitten kukuttiin ja mulla meni hermo......nyt siis paremmalla onnella toivotaan.

Mutta ihanaa päästä itse ulkoilemaan ja jättää poika mummille hoitoon. Mun ihan kävi surku teitä joilla ei omista vanhemmista ole auvuksi, oinasmamma ja muut. Meillä menee joskus vähän överiksi kun molempien ainut lapsenlapsi niin kun tulemme käymään niin hoitohaluja on niin että saa ihan suunnitella tasapuolisesti hommat ettei ole kukaan naama vinossa.

Kuinka teillä muilla on vauvan " väritys" muuttunut? Syntyessä meillä oli poika tummatukkainen ja tuuheat ne kutrit olikin (geenimanipulaatiota selvästi tapahtunut) mutta nyt kun tukka lähti niin pojasta on kuoritunut superblondi, lähes läpinäkyy tuo uusi tukka eikä sitä enää niin järjettömästi olekkaan, eli sukuunsa tullut :)

Nyt pitää yhden päästä nukkumaan.Palaillaan!!

Vierailija
9/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opelle suuuuunnattomasti voimia yöriekkujien kanssa, samoin Hannelille!! Oliko muita? Meilläkin yö alkuyö oli hyppäämistä, mutta loppuyö nukuttiin. Ei kuitenkaan mikään paha. Ilmeisesti joku vaihe tämä näillä puolivuotiailla on, kun näkyy olevan " liikenteessä" Vaasaa ja Joensuuta myöden =) En kyllä muista vastaavaa kahden ekna lapsen alkutaipaleelta, mutta minun muisti se on muuten hyvä mutta lyhyt.

HANNELILLE on pitäny sanoa parikin juttua. Ensinnäkin se sun lempparibändis on sillä lailla mulle tuttu, että olen niiden yhden jäsenen luona käynyt moneen otteeseen =) En tosin äijää nähnyt, mutta sen vehkeet kyllä. Soittovehkeet tietenkin. Ja toinen juttu on, että meillä kakkosen kanssa myöskin meni kehitysaskeleet supernopeaan ennekuin niitä ehti odottaa, kun lähti ryömiin esikoisen tavaroiden perään jo 5kk ja hampaat pukkas alas 4-kuisena ja ylös 6-kuisena.

Pojat leikkii junaradalla. Vieraita on tulossa päikkyjen jälkeen, joten täytyy laittaa kaikki valmiiksi. Viikonlopulle on ohjelmaa jos toista, eilen vielä saatiin synttärikutsu miehen veljen pojan syndeille. Ei yhtään myöhemmin ois nekään voineet juhlista ilmoitella. Meillä olis tuparit samalle iltapäivälle, joten on tämäkin nyt sumplaamista =( Tietää taas ressaamista, kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää.

TUULIlle vielä. Me ollaan aina tehty niin, että yhdelle tilataan aika ja kaikki pojat katsotaan. Itse saa vaan olla reipas ja lapset tietty myös etukäteen valmistaa, että homma luistaa nopeasti yhden ajan puitteissa. Olen kyllä aikaa varatessa sanonut, että jos kaikki korvat ja kurkut katsotaan eikä mitään ole vastaan sanoneet tai puhuneet kahdesta ajasta.

Nyt kuuluu karjunta vaunuista, hyvät vkloput kaikille!

Pumpuli

Vierailija
10/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tosiaan tuli yllätystalvi ja koko maakunta sekaisin. Ihmiset eivät näemmä ole kovin tottuneita ajamaan lumikelissä ja niinpä pikkuonnettomuuksia sattuu ihan liukuhihnalta. Eilen oltiin auton kanssa liikenteessä ja ikinä en ole nähnyt kaupungin katuja niin tyhjillään tavallisena arki-iltana. Ihmiset eivät vain yksinkertaisesti uskalla autoilemaan, kun on lunta maassa. No, muutaman päivän päästä lumi katoaa, kun sunnuntaiksi luvattu reilusti lämpöasteita.

Meillä on Nooalla maha koko ajan kovalla. Saa punnattua ulos sellaisia jäniksenpapanoita ja välillä näkee, että kakkaaminen ei tunnu kivalta. Saatiin neuvolasta ohjeeksi ostaa apteekista mahaa pehmentävää lääkettä. Ei ole ainakaan vielä kamalasti auttanut.

Nooa ei vielä pääse eteenpäin, mutta napansa ympäri kyllä pyörii. Lelut katoavat aina ulottumattomiin ja silloin kiukuttaa.

Täytyy tästä lähteä ulos vetämään esikoisen kanssa pulkkaa, koska tästä lumesta tuskin päästään montaa päivää nauttimaan.

Velho78 ja Nooa 31/8

Vierailija
11/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh niin.. Pakkasta toivoin silloin kun vettä satoi ja harmaata riitti mutta kyllä liika on liikaa :( Onneksi näin päivemmällä sen verran pakkanen hellittää, että tytön saa ulos pitkille unille.

Täytyy yhtyä Pumpulin sanoihin, että taitaa tuo yökukkuminen olla joku puolvuotis-tempaus. Meillä on nyt viides tai kuudes yö kun Anni veuhkaa. Mä olen kovasti miettinyt, että mitä pitäisi toisin tehdä. Huomaan noudattavani samoja tapoja kuin esikoisenkin kanssa. ei ne toimineet silloin niin miksi ne toimisi nytkään. Esim. Anni nukahtaa mun syliin rinnalle. Ihana katsoa pientä tuhisijaa MUTTA entäs parin kuukauden kuluttua?? Viimeistään silloin tyttö alkaa olemaan sen verran iso, että äidin syli alkaa käymään pieneksi ja Annin siirtäminen omaan sänkyynsä hankalaksi. Täytyy miettiä noita nukkumis-kuvioita uusiksi jospa sitä saisi irrottauduttua vanhoista rutiineistaan.

Erialle ihanaa teatteri-iltaa :)

Muumuko jutteli eilen CRP:stä? Anteeksi jos muistin nimen väärin.. Alle 10 on ainakin aikuisilla normaali arvo. Joskus nuo pissakokeet saattavat ensiksi näyttää selvästi tulehdusta mutta sitten viljelyvastauksen tullessa mitään tulehdusta tai selvää sellaista ei olekaan. Näin ainakin usein aikuisilla.

Ei vaan tästä tuli hyvin omanapainen viesti.. Aurinkoista viikonloppua kaikille Eloisille ja heidän perheilleen.

pubu ja Anni 2908

Vierailija
12/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hrr, reilu 20 astetta pakkasta täällä Lounais-Suomessakin...voi rähmä. Esikoinen on ollut tämän viikon lomalla pk:sta, ja sisälle kökkimiseksi on mennyt aika pitkälti. Sukset ja luistimet saa odottaa varastossa käyttäjäänsä, ei tarkene näillä keleillä. Ja nelivuotias purkaa energiaansa sisällä pomppimalla, spurttailemalla ja kiekumalla.

Voimia kaikkille yökukkujien vanhemmille. Leokin on ottanut tavakseen heräillä muutaman kerran, mutta asia hoituu tutilla, joten heräily ei ole mua oikeastaan vaivannut. Kerran yössä tankataan maitoa, ja jatketaan unia.

MINIK: meillähän on samantapaiset lähes samannimiset pojat=) Viikonlopuksi on luvattu jo lauhempaa tänne Suomeen, toivottavasti ennustukset pitävät paikkansa.

Meillä mies lähti sitten mökille saareen kaverinsa kanssa. Kaverilla on joku ihme vempain, hydrokopteri, jolla pääsee sulassa ja jäällä. _Älytöntä_hommaa_....no enpä viitsinyt miehelle sanoa tuota ääneen. Toivottavasti saan sen sunnuntaina hengissä kotiin.

Me lähdetään kohta poikien kanssa katsomaan mun yli ysikymppistä mummoa vanhainkotiin. Mukavaa viikonloppua kaikille eloisille!

Omppupomppu, Leo ja esikoinen.

Vierailija
13/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisäteitä Leeville ja nelkulle lähetän täältä ~~~~~~

Meillä meni jo toinen yö peräkkäin ilman heräämisiä :O Ihan olen ihmeissäni ja tietysti myös erittäin iloinen =)

ERIAlle rentouttavaa ja hauskaa teatteri-iltaa huomenna!

Kohta se on lapsilta ja mieheltä lomat loppu :( Onneks ukolla on vielä yks viikko lomaa keväällä, tarkempaa ajankohtaa ei olla vielä ajateltu. Täytyy kyllä sanoa et tuo miehen järkkäämä juttu ja se kahdenkeskinen aika mitä saatiin viettää niin toi kyllä lisäpiristystä tähän meidän parisuhteeseen :) Onnellisia ollaan oltu tähänkin mennessä mutta tuollaista piristysruisketta on kyllä kaivattu.

Eka kultamitalikin on sitten saatu Sapporosta :) Ja yhdistetyn sprintistä odotetaan tietysti myös jonkinväristä mitalia....

Peeveli ja Toivo

Vierailija
14/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vedellään jo toisia päikkyjä :O Normaalisti kyllä on sen kaksi tuntia väliä, josei enemmänkin...Taitaa natikalla olla univelkaa ja mammalla myös :)

Hiiihaaa...eilen pongasin alhaalta kaksi hammasnököä! Sitä ne levottomat yöt ovat olleet! On se ihana kun tietää mikä mättää, jos tietää...

Hannelille ja puBulle kovasti jaksuja sinne yölevottomuuteen. Sekä myös muille yövouhottaijlle. Näyttäs tosiaan nämä elokuiset mullankurut olevan samanlaisia yöketkujia läpeensä tietyssä vaiheessa.

Tytöt tuolla hiihti sitten KULTAA!!! Hieno homma, vaikka en kyllä enää usko yhdestäkään hiihtäjästä/urheilijasta, että pelkällä äidinmaidolla ja kaurapuurolla voittoihinsa yltävät ;D

Näinpäs

Eria

Vierailija
15/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihime nuita partureita vaivaa...mie kävin sillo viime la parturissa ja nyt miusta alko näyttään tuo kuontalo senverta pahalle, että mie joutusin sitä ite siistimää...Eikä muute ollu eka kerta. Miulla on vissiin semmonen tuo mamibly, ettei sitä jokatyttö kuosiinsa saa :D

Saksikäsi E

Vierailija
16/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.h.p: Täällä toinen ranteen pyörittäjä eli vilkuttaa kuin Queen Elisabeth ;)

Mulla on tässä siivoukset menossa kun auringonpaisteessa tämä asunto tuntuu erikoisen likaiselta ja vieraitakin tulossa tänään. Kaikki tekstiilitkin näyttää ihan pölysiltä ja ikkunatkin on ihan likaisen näköiset. Mutta ihanaa kun se aurinko paistaa! Tällaista se oli viimekin keväänä kun me oltiin raskaina kaikki ;) Muistan kun mulla oli sellaiset HM lappuhaalarit vaikkei niitä olis ihan heti helmikuussa tarvinnutkaan pitää vielä. Ylpeenä vaan vauvamasusta...Niin siis puhun viime helmikuusta en tästä vuodesta ;)

Erialle kivaa teatteri-iltaa!

Vierailija
17/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa lukea teidän kamalista öistä. Täällä kanssa samanlainen kärsimysyö viime yönä. Yhtämittaista valvottamista 00.05-05.30. Tyttö kyllä nukkui välillä, mutta lyhyitä pätkiä ja joka pätkän jälkeen piti kitistä ja känistä. Edes maito ei enää kelvannut. Tänäänkin koko päivä on kitkuteltu. Eilen mulla meni totaalisesti hermo illalla. Sain tytsyn nukkumaan, mutta 5 minuutin jälkeen se heräsi ja sitten valvoi vielä 1,5h ja oli todellinen KÄÄRME. Onneksi mies oli kotona niin sain jaettua vastuun illalla.

Ja mukavana lisänä tähän se, että äitini mies oli taas oikein kunnolla kostanut äitini vierailun meillä ja oli vetäissyt itsensä sairaalakuntoon. Siinä meni sitten ilta kun kuuntelin niitten murheita puhelimessa (onneksi välimatka on sen verran pitkä, että vaan puhelimitse tarvitsee osallistua). Mutta eihän se siellä sairaalassa ollut kuin sen verran että vähän selvisi päästään. Kotiin se oli sieltä lähtenyt puolilta öin. Ihme hiippari sekin. Koko yön sitten mietin sitäkin, että koska ne soittaa, että jompi kumpi on hengettömänä siellä...

ERIAlle ihanaa teatteri-iltaa!

OPEmammalle, pubulle ja muille valvotetuille paljon jaksamista ja voimia.

PUmpulille: sorry kun en heti huomannut vastata siihen s-postiin. Niin ja se kukkamekko, sen pitää olla ryppyinen, ei silitetty ;D

Niin ja sairastuneille pikaisia paranemisia.

Jep, poistun tästä valittamasta enää enempää.

Jamssa + kitisevä kakara

Vierailija
18/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelin pienessä ajassa harppaamat kehitysaskeleet alkaa näkyä meidän perheessä. Musta on niin liikuttavaa joka kerta, kun kaikki pojat istuu yhdessä syömässä ja siinä keskustelevat keskenään. Eelikin sieltä omia kakkakkak-juttuja laittaa väliin, vaikka eihän pöydässä saa kakka-juttuja puhua. Täytyy aloittaa tapakasvatus piakkoin ;-) Syöttötuoli on ollut kova juttu ja sitteri on heitetty takapihan kukkapenkkiin.

Esikoiselle myön äsken kirkastui, että Eeli todellakin ryömii. Poika leikki veturilla, mutta sehän kiinnosti Eeliäkin. Poika haki Eelille kekseliäästi autoja, mutta Eeli vain hilasi itseään pojan ja veturin vanavedessä. Lopulta esikoisen kasvoilla oli mieleenpainuva kauhuilme ja poika huusi epätoivoisesti: Eeli kiusaa, se ottaa mun lelun!

Onneksi on perjantai. Ainiin, MINIK, oletko siis pk-seudulla ensi viikolla? Pääsetkö pe tapaamiseen?

Jotain muutakin mun piti vielä lausua, mutta unohdin. Juuri kun muistiani viime viestissä kehuin. LAitoin muuten äsken itselleni puuron ja nostin sitä varten avaamattoman maitotölkin pöydälle. Sitten pomppasin tekemään jotain muuta, kunnes havahduin mikron piippaukseen. Puuro oli valmis, mutta maitotölkki edelleen avaamattomana pöydällä. Mitä hittoa olin tehnyt, ei mitään muistikuvaa, miten puuro oli mikroon päätynyt ja mihin sen olin tehnyt??

JAMSSAlle vielä suurensuuret voimahalit öihin ja sukulaisten kestämiseen. Kyllä on mukavan tuntuinen mies sinun äidillä..On kyllä pirun kylmä keli kukkamekkoilla, pääsee vielä lompsa jäätymään, kun harpon hame päällä Kamppiin.

Vielä loppuun huutelen ONKO LEFFAAN LÄHTIJÄÄ 26.2??

Pumpuli taas

Vierailija
19/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä oli? johtokafeessako?? ja monelta??

Vierailija
20/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä sie hyvä ihme lompsaas jäävytä, jos sitä nelosta vielä aijot ;D

Ja onhan tuolle muutakin käyttöä olemassa ;) vastaavanlaista, mutta toisin lopputuloksin.

Voe mahoton taas ne otti tuola kisoossa kultaa!! Mie niin itkua tuossa sohvalla tuhersin tuon Hannun puolesta, taitaa miulla olla nuo hormoonit sekasin edelleenkin?

Jamssalle voimahali: non nuo tuommoset sukulaiset aikas syvältä...sattuupi niitä täällä miullahii jokunen tuommonen olemaan...Saas nähhä koskapa äityy tänne kyläilemään.

Eria