*^*ELOISAT loppuviikosta (pe-su)*^*
Kommentit (47)
täällä podetaan kuumeessa..hautajaiset meni hyvin
tein just pellillisen pizzaa :P ja sitä syötiin äsken..
iidukka taitaa tehä hampaita ku on ollu hiukan kärttynen ja natisee..
eipä tässä sen kummempia..tere
Nyt sitten on saatua kokea eka korvatulehduskin! Perjantaina pojalla oli 3. päivää kuumetta ja yöt olivat mitä olivat. Iltapäivällä sitten soittelin lääkäriin ja heidän mukaan kannattais tulla näytille. Ja korvahan oli tulehtunut, eiku lääkekuurille vaan. Lisäksi korvat olivat ihan täynnä vahaa, joten määrättiin suihkuttamaan niihin Ceridalia (onko kokemuksia ko. aineen käytöstä?). Tosi hienoo, jos tästä alkaa nyt joku korvakierre. Onko jollakin vinkkiä siihen, miten ihmeessä saan sen lääkelitkun pojan mahaan asti? Ruiskulla on ruutannut suuhun, mutta varmasi puolet tulee paluupostina takas rinnuksille. Kuume laski lääkekuurin alettua, mutta löysä maha saatiin tilalle... Yötkin paranivat hieman, ei nyt sentään koko yötä nukuta mutta pidempiä pätkiä kuitenkin.
Postun nyt tästä valittamasta!
Tintarella ja poika 2808
Oon nyt tässä parina päivänä valitellut, että Väinö ei ole ollut ihan oma itsensä ja hampaitakin jo vähän epäilin. Olin koko ajan kuitenkin siinä uskossa, että seuraava eli kolmas hammas tulisi ylös enkä ollenkaan tajunnut katsella alaikeniä. Nyt Peeveli kun luin sinun juttusi ja että Toivolla on jo neljä vai viisi hammasta alhaalla niin vasta tajusin kurkata alaikeniä ja mikäs se siellä - uusi hammas! No, selvisipähän taas kitinän syy, mutta aika häve kun oon välillä näin pässi!!
Pantoufle
Joo tosiaan tosta mun aiemmasta viestistä saa sen kuvan et viides alahammas puhjennut kun tarkoitin yhteensä viidettä hammasta. kolme on puhjennut Toivolle alas (kummatkin ykköset ja vasen kakkonen) ja kaks on puhjennu ylös (kakkoset). Yläetuhampaat näkyy jo ikenien läpi, eli ihan parin päivän sisään nekin tulee läpi. Silloin on siis 3 hammasta alhaalla ja 4 ylhäällä :)
Peeveli
Pääasia kuitenkin on, että Peevelin jutun perusteella tajusin edes vilkaista alas ja siellähän ne molemmat kakkoset häämöttää! Vasen jo puhjennut, toinen puhkeaa varmasti parin päivän sisällä. Toivolla onkin pian jo komea rivistö kasassa!
mä itse käytän välillä sitä ceridalia korviini, kun mulla on kuulemma ahtaat ja karvaiset (!!!) korvakäytävät ;D Eli niihin jää kaikki mömmö kiinni, eikä tule ulos. Siitä seuraa tulppa ja pahimmassa tapauksessa korvatulehdus. Käsittääkseni se ei ole mikään varsinainen korvalääke, vaan sitä käytetään muihinkin tarkoituksiin.
Jamssa
sitkeästi kuitenkin katsoin yhdistetyn hiihdot, hieno kulta tuli! Ja nyt lasten hakuun.
Kiitos kaikille toivottelijoille, mulla oli kivaa, muista en tiijä :D
Eria