Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT loppuviikosta (pe-su)*^*

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPULI muahan nyt kävi sitten polttelee et kenen vehkeet sie oikein olet nähny :)

Jopas sattu... otin sitten pöydältä tomaatin ja tyrkkäsin sitä hilpsun ruuan joukkoon, ja tadaa 20min ja tytön posket hehku punasempana mitä ite tomsku. No jotenki arvasin tuon, mutta silti toivoin... nyt siis kolme ruoka-ainetta pannassa.. pakko koklata ens viikol paprika ja herne... sitten sipuli... ja yrittää ottaa nuo loput viljatki.. tosin veikkaan että vehnälle on allerginen, sitä kun on kans suunnilleen joka purkkiruuassa :(.

mie lähen nyt metästää sitä yhtä ruokapinoa mis oli ohjeita tän ikäsille...

Vierailija
22/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meinasi ihan jäädä tämän päivän palsta-annos saavuttamatta, kun ei meinannu netti pelittää;) Mies sitten onneksi antoi mulle konsultointia puhelimessa ja avot, jo toimii!!

ERIA: Sun viestis puklauskommentti liittyen kakkaamattomuuteen selvensi PAALJOON!! Kiitos! Ihmettelin meinaan eilen ja tänä aamuna kun Peppi puklaili tosi paljon ja musta tuntu, että koko ajan. Noh, ei ollu tyttö pariin päivään kakannutkaan, kun ilmeisesti noi kiinteet on pistäny hiukka rytmejä uusiks. Lounaan päälle sitteristä kuuluikin jo iloinen lörinä ja kunnon kakat oli vaipassa eli toivottavasti yhdellä bodylla pärjättäis iltaan ja unohtas tollaset pukluttelut. Inha yrjön lemahdus haisi eilen koko kämpässä.

Kummasti noi kiinteet on alkanu tytölle maistumaan, tosin määrät nyt on aika pieniä. Aika paljon olen nyt antanut omia kasvissoseita ja aatellu ettei niitä kai ihan tuhottomasti tarviikaan alas saada meneen, kun ovat kuitenkin aika paljon tuhdimpaa kamaa kun kaupan kasvissoseet. Ainakin näin mua ohjeistettiin neuvolasta Oliverin aikoina.

Meillä on Pepistä tullut oikea äidin kainalossa nukkuja;) Kipeenä ollessa tuli otettua niin herkästi viereen ja siinähän se nyt tuhiseekin sit liki joka yö. Ekan unipätkän nukkuu aina omassa punkassa, mutta kun se eka herätys on jo yhden maissa niin siitä miltei sit jääkin viereen. Mä vaan nukahdan aina niin totaalisesti ja samantien kun tyttö saa tissin suuhun, että minkäs teet. Ja ihanahan se siinä on...ainakin niin kauan kun tarvis yösyönnistä vierottaa ja omaan huoneeseen siirtää viim. syksyllä kun talo toivottavasti valmistuu. Mutta turhahan sitä on nyt murehtia.

Sain just valokuvaajalta tekstarin että Pepin puolvuotiskuvien koevedokset on valmiit:)) Siitähän voiskin laittaa galluppia pystyyn eli MONIKOS ELOINEN ON KÄYNYT PUOLVUOTISKUVASSA JA TOSI OLEELLISTA, MITÄ OLI PÄÄLLÄ;))?? Pepillä oli päällä Marimekon punainen pallopotkari ja sitten tietty pakolliset nakukuvat:) Saas nähä kuin onnistu, normaalisti niin aurinkoinen tyttö kun oli hiukan vakavahko.

Jeps, mutta nyt poistun omaa napaani kaivelemasta ja rupeen jo unelmoimaan huomisesta shoppailureissusta!!!!!! JIPPIII!!

Vieteri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu todella kurjalta lukea teidän huonoista öistä. Meillä kun on ihan alusta asti herätty vain kerran yössä syömään ja muu aika on nukuttu todella hyvin. En osaa edes ajatella kuinka väsyneitä olette. Tai sain jotain makua kun valvoin melkein kaksi vuorokautta Juulin sairastuttua, mutta nekin univelat on jo kuitattu. Kovasti jaksamista silti täältä toivottelen.

Taas tuli aamu vietettyä sisällä, kun pakkasta oli aamulla -27, no aurinko lämmittää jo jonkin verran ja uskalsin Juulin ulos nukkumaan laittaa. Poika on vallattomalla tuulella, kun ei ulos ole koko viikkoon päässyt energiaansa kuluttamaan. Viikonloppuna sitten varmaan asutaan ulkona, kun on lauhtuvaa luvannut.

Appiukolta meni eilen sormi poikki ja sairauslomaa määrättiin 1½kk, sehän tietää sitten meidän perheessä miehelle vieläkin pidempiä päiviä ja mulle stressiä. Ensi viikon ovatkin appivanhemmat lapissa ja miehen lomasta ei ole vielä tietoakaan. Mua aina ahdistaa kun mies ei saa suutansa auki vaan tekee pitkää päivää eikä pidä huolta, että saisi pitää lomansa. Minä yleensä anopin avustuksella ssan miehelle lomat järjestettyä, nyt ilmoitin kesälomareissun ajankohdan, niin tietää appiukko järjestää ajot ym. työt sen mukaan. Koskaan ei ole mies pitänyt kuin kaksi viikko kesälomaa, kun muut kuskit pitävät neljä, eikä ole lasten maailmaan tulo tyyliä muuttanut. Aina en viitsisi olla miehen puolesta puhumassa.

Meille on myös tulossa kavereita illalla kylään ja nyt onkin jo talo siivottu, kääretorttu leivottuna jääkaapissa ja vaasan pullat vielä paistamista odottamassa. Pyykit odottaa narulla kuivina ja vielä olisi silitettävää. Jos nyt ensin kuitenkin söisi jotain.

Näin omanapaista jälleen. Kaikille oikein hyvää viikonloppua!!!

Huhti

Vierailija
24/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuo kakkaamattomuus/puklun määrä selvisi vasta Jaakon aikana, kun tuossa naapurissa asuupi sairaanhoitaja tuolta lastenosastolta. Sehän se mulle kerto, että jos on kovasti kakkaa suolessa, niin eihän sinne mahdu sitten enää ruokia sisään. Kovin yksinkertaista, ei vaan tule mieleen tommonen aina :D

Ei ole käyty puolvuotiskuvassa, olis varmana ollu kiva muisto :( mut en edes älynnyt! No sehän ei kyllä tunnetusti mitenkään outoa ;D

Mitä se Hanneli jutteli, piti minun siihen jotakin vaan kun en muista...niin siitä allergiasta, on se pirullinen harmi, ettei lapsi voi kaikkea syödä! Joutuu kokoajan olemaan valppaana :(

Miustakin on ihana seurata, kun nuo pienet tuossa " muka" leikkii keskenään. ts. Jaakko " kiusaa" aina haluaa saman auton, kun mikä kakkosella käsissä ja huuto on valmis. Tuo kakkonen vaan meinailee olla aika kovakourainen. Muutaman kerran olen poikaa joutunut ojentamaan, kun kaata/lyö Jaakkoa. Tästä se sitten alkaa, ainainen huuto ja mekastus sekä tappelu, huoh ;D

Eria

Vierailija
25/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiuduttiin lääkärireissulta. juu, mä tyrkkäsin pikkukakkosen korvat myös näytille ja kaikilla kaikki ok. onneksi vauvelikin on paljon paremmassa kunnossa eiliseen verrattuna.

mutta mitä mitä?!? kultaa on voitettu? minä ihan hiihtokisapimennossa. no just, täytyy lähteä surhvaamaan jonnekin tietotoimistosivuille.

täytyy kehaista että joku kun täällä mainitsi nähneensä jonkun bändin jäsenen soittovehkeet niin mä näin viime kesänä Jumbossa yhdistetyn tähden eli Mannisen Hannun. tosi leppoisan näköinen tyyppi. yleensä en oo mikään nimmarinmetsästäjä mut siltä ois voinu pyytääkki, niin oli mukavan oloinen. kyllä nyt harmittaa jos sieltä on kultaaki tullu...voi jehna.

nyt lähtee paidan silitykseen, se on moro

t.tuuli ja Elisa (edelleen se puoli vuotta, kääk ku aika menee)

Vierailija
26/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIA: kävin tuolta varastosta kaivamassa oikein vanhanajan kokotoppapukuni, ettei pakkanen pääse panemaan. Lähden sillä tonne Helsingin suurkaupunkiin täältä maalta, vaikka pikkasen on vetoketju vinoon joka suuntaan, kun on tämän matamen vyötärölle kertynyt vuosirenkaita sitten toppapuvun viime käytön. Tosta lompsasta vielä, että mun äiti käyttää sanontaa lompa levällään, kun tarkoittaa tuhlanneensa. Kertoo kävelleensä kaupungilla lompsa levällään. *tytär täällä häpeää*

HANNELI: se on se " komistus" , jolla on härski nimi.

Eeli on niin tyytyväinen lattialla, kun saa leikkiä nyt sillä veturilla, jota ei esikoiselta saanut napattua. Isoveli kun nukkuu niin hiiret pomppii pöydällä.

Ja nyt menen tästä laittamaan pöytään kuppeja, kohta tulee vieraita. Tai tuttujahan ne on.

Erinomaista viikonloppua kaikille!

Pumpuli taas jälleen kerran

Vierailija
27/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihime muksuja, nukkuneet jo 2 1/2 tuntia, esikoinenkin?! Käytiin kyllä aamulla kaupassa kävellen ja oltiin peräti vartti mäessäkin, mutta ei kai se nyt noin paljon luulis vaikuttavan? Eipä siinä mitään hyvä että joskus tuo isompikin nukkuu, eilen kun nukkui päikkyjä vain ruhtinaalliset tunnin ja vartin...:(

Niin, jotainhan minä tänne läksin varmaan kommentoimaan, tietäs vaan että mitä...:/

Niin, ihanata on kyllä seurata kun nää lapset jo leikkii " yhdessä" . Tänäänkin tuo esikoinen keksi ruveta piiloleikkiä siskonsa kanssa leikkimään eli meni semmosen ison nalletuolin taakke aina piiloon ja siskohan tykkäsi kovasti! :) Mutta sama se on meilläkin että nyt vasta rupee pikkuhiljaa tuo poika tajuumaan että siskohan tosiaan ryömii ja äkkiä ryntää ottamaan lelujaan toisen kädestä. ;)

Hellusta se on seurata tuota sisarusten yhteiseloa kyllä... Ihan liikkiksenä saa olla kyllä vähän väliä....

Puolivuotiskuva yhdistettynä esikoisen kolmevuotis-kuvaan ollaan kyllä tosiaan ajateltu käydä otattamassa. Siis semmonen yhteiskuva nyt ainakin noista muksuista. Ehkäpä siinä sitten omat kuvatkin (siis niistä lapsista, tässä omassa habituksessa ei kyllä ole tasan mitään kuvattavaa. Johan se kameramiehen linssikin moisesta varmaan hajoaisi....;)) tulee otettua. Päälle neidille ajattelin laittaa jonkin mekon, tuleepahan niillekin joskus käyttöä! ;) Varmaan jää tämä " puolivuotis" kuvan otto kyllä ens kuuhun/huhtikuuhun mutta eipä kai sen niin nökönuukaa....

Noista hiihdoista. Mikä siinä on että mua ei ne kiinnosta pätkän vertaa? Ei vaikka mitalejakin ropisee. Kaipa se on se erian mainitsema douppaus joka on vieny ne vähäsetkin mielenkiinnot....

Jamssalle sympatiahalit. Myös minun äitini miesystävä on mitä on.... Ja tuntuu tällä hetkellä että äiti ei pidä sitäkään vähää yhteyttä tänne päin juuri tuon miesystävänsä takia....On sairaanloisen omistushaluinen, mustasukkainen, päästänsä kaikin tavoin sekaisin. En kuollaksenikaan ymmärrä miksi äitini sellaisessa ukossa roikkuu. No, mutta se siitä!

Kyllä kyrsi tosta alkuviikosta kun KAIKILLA alkoi hiihtoloma. Mutta, hah, nyt niillä KAIKILLA onkin se loma kohta pidetty ja meillä vasta edessä! (huhtikuussa vasta nääs miehellä loma) Hahahhahhaa....;) *hiukan vaan vahingoniloisena....* ;)

Yökukkujien äideille jaksuja! Meillä meni viime yö ylihyvin, likka herätti vasta 5.40 ekan kerran!! :O

Ihanaa, viikonloppu! :))

oinas ja yhä nukkuvat lapset

Vierailija
28/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea muillekin synttärikaimoille, tuulin elisalle ainakin! :)

Vierailija
29/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen katselee lastenohjelmia ja pikku-ukko yrittää päästä uneen pinniksessään. Uskaltauduttiin tunniksi uloskin, kun mittari näytti enää -14. Nenähän siellä jäätyi, ei onneksi tuo Pumpulin ja Erian mainitsema lompsa:)

Peeveli, ihanalta kuulosti tuo sinun hemmottelulomasi. Meillä mies on aina niin huolissaan meidän parisuhteen tilasta ja olisi aina järkkäämässä jos jonkinlaista parisuhdeviikonloppua hotelliöineen ja muine mukavuuksineen. Nyt tuolle ukko paralle ei vain tahdo mennä ymmärrykseen, että Väinö on edelleen rintamaidolla vaikka kiinteitä hyvin syökin, eikä moiset lomat ihan vielä ole mahdollisia. Mutta eiköhän sekin aika tule niin päästään mekin kohottelemaan parisuhteen fiilistä!

Jamssa, voi luoja mikä ukko. Toivon mukaan äitisi tulee järkiinsä ja hankkiutuu eroon tuollaisesta tyypistä.

Oinasmamma, täällä myös yksi jota ei hiihdot kiinnosta pätkän vertaa. Voipi olla, että lapsuudessa urheiluhullu isäpuoli sai minusta karistettua vähäisetkin kiinnostuksen rippeet urheilua kohtaan kaikella treeni- ja pelivouhotuksellaan.

Nyt minä jätän ukon ja pesueen kotiin ja hilppaisen kaupungille ostoksille! Mukavaa viikonloppua!

Pantoufle

Vierailija
30/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.h.p: Maaliskuun tapaaminen on ensi viikolla

Peeveli: Tosiaan kuulosti todella ihanalta ja romanttiselta tuo lomanne ja se että sait myös omaa aikaa ja kaikkea mukavaa juttua siinä sivussa. Nyt varmaan sitten taas jaksaa vähän aikaa hyvillä mielin lasten kanssa.

Eipä tässä muuta kuin etsimään kännykkää vaikkapa autosta seuraavaksi kun ei näy täällä sisällä missään ja miestä huhuilemaan töistä kotiin kun kellohan on jo kuusi.

Vierailija
31/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on taas viikko vierähtänyt - minne?

Meillä varmaan pesukoneeseen. Ensin oli pikku-ukko oksennustaudissa ja maitoa lennätettiin ympäri kämppään, ja nyt mies sitten samassa taudissa aamuyöstä alkaen. Mies onneksi oksentaa ihan ämpäriin. :) Aloin tämän sairasepisodin aikana jo ekan kerran kaivata töihinkin: olis ainakin kahvitauot ja lounasaika kohdallaan joka päivä. Eikö kuulostaisikin hyvältä.

Onnittelut täältä kaikille puoli vuotta täyttäneille!

Ja Jamssalle ja muillekin jaksamista hullujen sukulaisten kanssa. Täältä löytyy vastaavia ääliöitä myös. Minä olen päättänyt, etten enää siedä sukulaisilta sen huonompaa käytöstä kuin ventovierailtakaan - ei sukulaisuus ole oikeus pilata toisten elämää! Ei ole helppoa, mutta aion pysyä lujana. Voimia kaikille oman perheen elämän varjelemiseen!

Meillä kiinteiden maistelu etenee hitaasti, mutta ihan kaikkea ei enää syljetä suoraan ulos. Peruna-porkkanassa ollaan yhä, ja tänään annoin maissinaksun. Se oli todellinen hitti lusikkahommiin verrattuna ja tuli mussutetuksi tuosta vaan! Taitaa olla poju popcornin perään...

Ryöminen rajoittuu meillä edelleen navan ympäri pyörimiseen. Silti pojulla on tuolinjalat suussa yhtenään, ei ole äippä vielä oppinut, mihin asti poju jo ylettää kurottelemaan ja kääntyilemään.

Lauhtuvaa viikonloppuna odotellen

pakkasvangit Picapica ja poju 1808

Vierailija
32/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme mummolan reissulla ukilta tartunnan ja niinpä koko kerhe on ollut mahataudissa. Ja kaamea tauti onkin. Ensin alkoi yöllä Veera oksentamaan ja sitten minä. Minulla oli niin kauhea olo, että pyrryinkin ja yli vuorokauden olin sängyn omana. Veera on ripuloinut kohta kaksi vuorokautta, mutta onneksi myös syönyt ja juonut jonkin verran. Varsinkin tissi maistuu. Mutta minua hieman huolestuttaa, tuleeko sieltä mitään, kun kovin tyhjiltä tuntuvat. En ole nimittäin syönyt pariin päivään juuri mitään. Tänä aamuna sitten atuti iski mieheenikin, mutta onneksi ei ihan niin pahana kuin minuun.

Eilen jouduin olemaan 4tuntia kaksistaan vauvan kanssa, kun miehen oli pakko käydä töissä. Yritin saada neljästä eri paikasta lastenhoitajaa:MLL:stä, Väestöliitosta ja kahdesta firmasta, mutta missään ei ollut vapaita. Ja sukulaiset tosi kaukana ja kukaan kaverikaan ei maisemissa. Pelotti kyllä jäädä kaksistaan, kun nippanappa pystyssä pysyin, mutta ihmeellisesti sitä jaksaa, kun on pakko. Kun mies tuli kotiin, ei mennyt kuin 15minuuttia niin olin täydessä unessa....No loppu hyvin kaikki hyvin. Itselläni alkaa jo henki pihisemään ja Veerakin suht pirteä. Vielä kun saadaan mieskin jaloilleen.

Nyt en jaarittele enempää vaan lähden nukkumaan.

Toivottavasti kukaan muu ei saa tätä tautia!

Viikonloppuja toivotellen, Puppe

Vierailija
33/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksutauti on kyllä vihoviimenen. Viime keväänä kun meidän pojilla oli mahatauti, muistan kateellisena ajatelleeni naapuriperhettä, jolla on vain 1 lapsi. Naurettava ajatus multa, mutta kyllä oli todella raskasta hoitaa oksentelevia lapsia ja ennenkaikkea se huoli, että varmasti sisään jää riittävästi nestettä. Olen joskus kuullut, että monen lapsen perheessä lapsimäärän " taakka" on suurin juuri vatsataudin aikaan.

PUPPE: Mulla on ollut mahatauti sekä esikoisen että kakkosen täysimetysaikaan. Vaikka tuntui, että itse on aivan tyhjä ja jyrän alle jäänyt, vielä viimesetkin mehut imetään tissin kautta. Esikoisen aikaan olimme miehen kanssa yhtaikaa kipeinä. Makasimme avatulla sohvalla vierekkäin kanttuvei ja vauva oli meidän välissä. Jotenkin päivästä klaarattiin, kaverit kävivät ulkoiluttamassa koirat. Kakkosen aikaan taas mies oli jo ehtinyt parantua, kun minä sairastin, joten hän hoiti pojat kaiken muun aikaa. Vauva oli rinnalla lähes koko ajan, ja epäilin todella maidon riittävyyttä. Pari päivää meni taudin loppumisen jälkeen, enenkuin tunsin maidontulon taas olevan normaali. Paljon ja paljon nestettä nassuun ja tehoimetystä, jotta vauva siinä samalla tekee sitä uutta tilausta.

Picapica muistaakseni ei vielä ollut sariastanut, toivotaan, että vältät taudin!

Minä saunotin ekaa kertaa pojat, mies yleensä tekee sen. Vaihdettiin rooleja ja kivaahan poitsujen kanssa on saunoa, vaikka oma rauha lauteilla on kyllä ollut luxusta, kun menen miesväen jälkeen jälkilöylyille. Kun ei ole ketään muita meillä noilla naisten saunavuoroilla niin saan rauhassa saunoa =)

PEEVELIn rentootus koko vartalolle kuulosti kyllä ihanalle. Miehes on todella huomioiva. Aina mieltä lämmittää kuulla näistä edelleen hyvässä vireessä olevista pareista vielä piiiitkän yhdessäolon ja ison lapsilauman jälkeekin. Liian usein kuulee pienten lasten kanssa eroon ajatuneista pareista. Niin se vaan on että parisuhdetta pitää hoitaa eikä ottaa itsestäänselvyytenä tai ohittaa. Joten siirrynpä sohvalle.

Heipat!

Pumpuli

Vierailija
34/47 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrjötauti on iiiiiihan hiiiiiiirveääääääää joten voimia kaikille sairastaville. Onneksi *koputtaa puuta* meillä ei oel näkynyt oksennustautia tänä talvena, viime vuonna raskaana ollessa saimme molemmat miehen kanssa niin rajun taudin että kotiin lentäminen Englantiin ei onnistunut vaan piti tulla seuraavana päivänä- Mikälie rota-virus mutta niin tuoreessa muistissa että todella kärsin kanssane sairastavat.

Kaveri tulikin juuri Suomesta lomalta ja nyt on koko perhe ripulitaudissa ja ONNEKSI emme ehtineet kylään.

Pumpuli, juu pääsemme treffeille! On superkiva nähdä muutama elokuinen livenä. Siis jos lennot on ajoissa ja pakkanen ei runtele meitä heti kättelyssä :)

Nyt värjäämään tukkaa ja kylpyyn nauttimaan siitä kuuluisasta OMASTA ajasta kun vauva nukkuu ja mies on matkoilla.

Hauskaa alkavaa viikkistä!

Vierailija
35/47 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yö oli taas ihan ok iidan osalta mut meikä ei saanu nukuttuu varmaa yhtään kokonaista tuntia,kutitti kurkkuun ja ei muuten vaan uni tullu.. tapaamisesta, joo tiiän että se on ens kuussa mutta monelta ja missä??

mulla vähän paska fiilis,tänään joutuu hautajaisiin mennä..tulee taas joteski isäkin mieleen jne.. *valivali*

meen pois...

:' ( k.h.p ja iida

Vierailija
36/47 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiesus notta meni hetki jos toinenkin noita lukiessa - ei sovi olla kauaa pois koneen äärestä, näköjään.. Aloitin lukemisen jo eilen iltasella ja jouduin jatkamaan nyt aamulla kun melkein nukahdin tähän koneen ääreen...

Minä kanssa tippa silmässä oon ollu ku se mannisen hannu sitä kultaa.. se on semmonen symppiksen oloinen kaveri ja välistä tuntuu että tirauttelee vähän kaikista jutuista noin niinku muutenkin..

Meille ei kuulu kummempia, neuvolassa käytiin ja kaikki ok. Poika näköjään alkaa vähän enemmän kasvattaa nyt painoaan ja on lopettanut tuon ylettömän venymisen :) mittaa oli 70,5 ja painoa 8700. Pipaa en muista. Eilen pikku-ukko kellahti sitte ne ekat kerrat mahaltaan selälleen, eli pyörimällä päätyi pariin otteeseen parkkiin puoliksi sohvan alle. Ja siitähän sitte poru kun oltiinkin jumissa...

Kiitos pumpulille leffalipun kauppaamisyrityksestä - ei o näköjään tehnyt kauppaansa, joten tyrkkään sen käteen ekalle vastaankävelevälle äitylille tuolla kadulla.

JA KIITOS HYVISTÄ NAURUISTA ;) ...kolmijalka esille... *hih*

Opemamalle lainaan mieluusti tuota saumuriani jos päädyt ne lapaskintaat siitä yhestä värkkäämään ;p Siinnon meinaan paksut neulat ny kiinni niin puree hiukan sitkeämpäänkin nahkaan..

PANTOUFLE HUHUU: Kesäkinkerimajoitus siis löytyisi, laita kiltti mulle meiliä tuosta majoituksesta. Ja taas tää osoite nallukka006athotmaildotcom. Oisi nimittäin älyttömän kivaa saada mahdollisimman moni eloinen saman katon alle....

Ukko lennähti sitte eilen munkkeniin kavereittensa ja lumikenkiensä kanssa (oli sillä lautakin mukana) ja tulee takas vasta enskuun viides. Tässä välissä yökylässä käy kaksi mummia ja ite visiteerataan vielä toista mummia tuolla v-suomessa. Joten ei käy pitkäksi nallukan aika, ei..

Peevelille vielä fiilistelyonnittelut siitä teidän ihanasta viikonlopusta: meillä vaan kävis just sillai, että voisin itekin päästä tuommoselle kunhan järkkäisin, varaisin jne kaiken etukäteen ITSE. Tuo yksi kun vähän semmoinen ettei vaan saisi aikaiseksi.. Tai sitten sen pitäisi saada ostaa tuommonen valmiina pakettina. Hyvää tahtoa siltä löytyy, mutta tuo toteutus on aina vähän..

ERIAlle ihanaa tetterireissua ;)) oonko jo myöhässä toivotuksineni,auts?

Kaikille eloisille ihanaa viikonloppua, en nytkään kerennyt - lupauksistani huolimatta - päivittää tuota kesäkinkeripinoa. Sorry ;(

omanapanallu ja sunnuntaina puolivuotias aleksi

Vierailija
37/47 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallukka, laitoin sulle meiliä kinkerimajoituksesta. Pahoittelut, että saatte vuoronperään huhuilla minua täällä, kun olen aina tyylikkäästi skipannut koko kinkeripinon!:/

Väsymystä painaa päälle. Viime yö meni kyllä ihan loistavasti, sillä pikku-ukko ei herännyt syömään kertaakaan koko yönä! Aamulla saimme kuitenkin kammeta ylös jo ennen kukonlaulua ja suunnata kulkumme vauvauintiin. Viime kerralla emme olleet paikalla, joten olimme täysin tietämättömiä että tänään olisi saanut tuoda mummit ja paapat katsomaan vauvojen polskuttelua. Vähänkö otti kaaliin!! Voisivat laittaa kurssin alussa jonkin aikataulun tulevista uintikerroista ja ohjelmasta, ettei heti pois ollessa jää ilman tietoa tällaisista. Höh.

Esikoinen meinaa lähteä yökyläputkeen tänään. Ensin minun äitini luokse yhdeksi yöksi ja sitten vielä anopin luokse yhdeksi yöksi. Kysyin, että ihan oikeastiko meinaat olla kaksi yötä reissussa ja tyttö vain innoissaan " joo joo" ja laukkuja pakkaamaan. No mikäs siinä kun toinen mummi on ostanut uuden palapelin (tytön intohimo) ja toinen mummi on luvannut leipoa. Meille siis tiedossa vähän rauhallisempi iltä tänään ja huomenna. Jos vaikka lähtisi ulso syömään, kun Väinön kanssa liikkuminen on niin helppoa.

Tapaamisesta: vitsit nyt pitäisi kyllä yrittää saapua itsekin paikalle, kun MiniK:kin saapuu niin kaukaa paikalle ja olisi kiva nähdä teitä muitakin pitkästä aikaa. Mehän ei ollakaan oltu kuin lokakuun ensimmäisessä tapaamisessa, joten vauvatkin ovat varmasti kasvaneet hurjasti. Toivottavasti onnistuisi jotenkin.

Nyt herättämään ukkoa ylös lapsia vahtimaan, alkaa nimittäin olla mun vuoro mennä pienille päivätirsoille. Ihanaa!!

Pantoufle

Vierailija
38/47 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatudista kärsiville jaksuja!

Vierailija
39/47 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pimeitä olivat mun viimeöiset uneni. Alkaa pahasti muistuttaa CSI-touhuja, kun kaverit ovat tappajia ja suihkusta löytyy murha-aseita... Voi herra isä tätä päävärkkiä!

Ilta oli rauhallinen, kun esikoinen oli mummin luona yökylässä. Päästiin rauhassa ulos syömään ja katseltiin leffaa. Väinö meni nukkumaan jo kahdeksalta ja nukkui aamuun asti. Edelleen poika on vähän krätyinen, joten ei ole vieläkään ihan kunnossa.

Pian haetaan tyttö mummilasta ja viedään toisen mummin luo pulkkailemaan, leipomaan ja yökyläilemään. Raukka, saa nähdä meinaako se nyt ihan oikeasti olla kaksi yötä putkeen liesussa.

Missäs kaikki eloiset ovat? Pulkkamäessäkö??

Pantoufle

Vierailija
40/47 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kulta jo suomeen! Ja komeillaan mitalitaulukon ensimmäisinä!! Nautitaan nyt siitäkin ihmeestä se hetki kun sitä kestää ;). Vajaa tunti ja taas alkaa kisoja. Mä ainakin olen sellainen penkkiurheiluhullu et seuraan lähes kaikkia kisoja missä vaan suomalaisilla mahkuja on. Formulat taitaa nyt jäädä seuraamatta ainakin suorana kun periaattesta en halua niitä maksullisia kanavia kotiin >:( No, katotaan vuoden päästä joko oon takin kääntäny.

Kolmen yhtä putkeen nukutun yön jälkeen Toivolla oli vähän levottomampi yö. Muutaman kerran piti tuttia laittaa. Mut oli vähän aavisteteltavissakin kun eilen meni päiväunien rytmit vähän sekasin kun oltiin esikon futsal turnauksessa. Toivo tarvii kans selkeästi unet parin tunnin välein. Ekat unet on 9 aikaan aamulla jolloin nukkuun n. 1,5h ja seuraavan kerran noin 2h heräämisen jälkeen menee unille. Nukkuu silloinkin jotain 1,5h. Ja jos herää tokilta unilta ennen klo 16 niin sit vielä sellaset 45 min unet ottaa ennen kuutta. Kasilta se meneekin sit jo nukkumaan ja on alkanut nyt heräämään puol 7 aikoihin.

Se MiniK:n unijuttu oli kyllä musta tosi hyvä. Olin ite just pari päivää ennen sitä juttua alkanu laittamaan topsua parin tunnin välein unille kun tajusin et se alkoi kätisemään sitä untansa aina n. 2h heräämisen jälkeen. Muutama päivä sen jälkeen kun oltiin tätä menty alkoi ne päiväunetkin pidentymään ja en tiedä onko sit asiayhteyttä mut tosiaan ekat koko yön unet nukkui tällä viikolla, 3 kertaa peräkkäin! Tosin viime yön kätinät voi johtua hampaistakin, niitä on tullu nyt oikein urakalla, viides puhdes alkuviikosta alas ja kaks etuhammasta pukkaa jo läpi ylhäällä.

Jaksamista taasen kaikille väsyneille äideille! Ja koittakaa saada apua jos taakka tuntuu liian raskaalta! Ennen oli sentäs yleensä kaks sukupolvea samassa asumassa jolloin lapsien hoitokin jakaantui. Vaan kuka haluais apen ja anopin saman katon alle nykyään asumaan ;) Pitäis varmaan tehdä joku eloisten lastenvahtikassa, jokainen halukas eloinen pistää muutaman euron kassaan ja sillä sit palkataan MLL:n lapsenvahti muutamaks tunniks väsyneelle äidille ;oD

Toivottavasti ERIALLA oli onnistunu teatteri-ilta? Taitaa vielä potea sängynpohjalla kun ei mitään kuulu ;)

Peeveli ja Toivo