Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko viettänyt yhtäkään kivaa joulua ilman stressiä?

Vierailija
02.12.2024 |

Et ole stressannut lahjoista, ruuasta, kenen kanssa vietät joulua...

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun matot pitää kantaa ulos ja puistella ja jos lunta, niin höpsyttää  siinäkin. Kakruna kauhee riita miten päin pitkä matto kahestaan ravistellessa käännetään.  Ajatelkaa siitäkin pihan ympäri juoksua.

Vierailija
22/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En stressaa ikinä joulua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta jouluja. Yäk.

Vierailija
24/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan aina. Olen lapsesta asti tottunut siihen että joulusta stressaaminen on täysin turhaa. Tehdään se mitä ehditään, mitä halutaan tai mikä tuntuu tärkeältä, muut on ihan sama.

Ekana yhteisenä jouluna silloisen miehen kanssa mies hoki koko ajan että ihan ei joulu varten tarvi mitään. Ajattelin että ok, mutta tein kuitenkin itse ne mitä halusin, peruna- ja porkkanalaatikot, sienisalaatin, graavikalan, vihreän salaatin ja hankin muutamat muut mitä tarvitsin tai halusin, laitoin kyntteliköt. Lisäksi hankin joulukuusen ja muutamat lahjat.

Aattona mies alkoi kuitenkin vinkua että miksi ei ole lanttulaatikkoa ja jotain muuta, heillä on kuulemma aina ollut niitä. Ja jo aiemmin aattoiltapäivänä meillä oli ollut jo yksi riita tai erimielisyys, kun hän oli lähdössä ulos ja ihmwtteli kun minä jatkoin vaan olemista. Hän oli siis olettanut että käydään hautausmaalla, yhdessä, kuten heillä on aina ollut tapana, ja erimielisyys alkoi siitä kun ilmoitin etten tule mukaan.

Vierailija
25/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaikki joulut jotka olen yksin, yksi joulu armeijassa ja muutama joulu thaimaassa.

Kaikki muut onkin ollut täyttä paskaa.

Vierailija
26/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeiset ehkä 8 joulua? lopetin muiden mielen mukaan kulkemisen ja jäin kotiin. syön hyvin ja saunon, siinä se

Vierailija
27/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkuuset kulkuuset. Turhaa stressiä. Viedään tenavat mummolaan ja vietetään joulu miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
28/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena.

Näin se taitaa olla

Vierailija
29/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkuuset kulkuuset. Turhaa stressiä. Viedään tenavat mummolaan ja vietetään joulu miehen kanssa kahdestaan.

Ihana nainen!!!

Vierailija
30/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä itseni takia stressiä yleensä saa. Olen jo monta joulua viettänyt yksin. Tosin siinäkin voi välillä huomata paineita tehdä asiat kiiruusti. Mutta kun tajuaa kuinka hölmöä se on, niin osaa hellittää.

Samoin sitä voi koittaa hellittää, jos viettää joulua muiden kanssa ja tekee paljon jouluvalmisteluja. Voi vaikka aloittaa jo aikaisin sen joulupuuhastelun. Kyllä ne laatikot, tortut ym. pakkasessa säilyvät.

Ja kun sen sanoo ääneen, että mua stressaa, niin se jo helpottaa ja siitä saa luultavasti vastakaikuakin muilta, jotka voivat rientää apuun.

Vierailija
31/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu aikuisena. Tykätään perheen kanssa kokkailla niin jouluksi tulee tehtyä kaikenlaisia herkkuja. Ei sillä niin väliä onko ne perinteisiä jouluruokia vai ei. Lapsille on kiva ostaa lahjoja ja ne viihtyy niiden parissa, saa itsekin vaan rentoutua. Ei ole yhtään mitään pakollista ohjelmaa, käydään jossain jos huvittaa. Ei syödä muiden joulupöydässä, korkeintaan kahvilla käydään sovitusti ja meilläkin voi käydä. 

Vierailija
32/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aina. Olen lapsesta asti tottunut siihen että joulusta stressaaminen on täysin turhaa. Tehdään se mitä ehditään, mitä halutaan tai mikä tuntuu tärkeältä, muut on ihan sama.

Ekana yhteisenä jouluna silloisen miehen kanssa mies hoki koko ajan että ihan ei joulu varten tarvi mitään. Ajattelin että ok, mutta tein kuitenkin itse ne mitä halusin, peruna- ja porkkanalaatikot, sienisalaatin, graavikalan, vihreän salaatin ja hankin muutamat muut mitä tarvitsin tai halusin, laitoin kyntteliköt. Lisäksi hankin joulukuusen ja muutamat lahjat.

Aattona mies alkoi kuitenkin vinkua että miksi ei ole lanttulaatikkoa ja jotain muuta, heillä on kuulemma aina ollut niitä. Ja jo aiemmin aattoiltapäivänä meillä oli ollut jo yksi riita tai erimielisyys, kun hän oli lähdössä ulos ja ihmwtteli kun minä jatkoin vaan olemista. Hän oli siis olettanut että käydään hautausmaalla, yhdessä, kuten heillä on aina ollut tapana, ja erimielisyys

Hah! Mies siis oli tullut koko ikänsä valmiiseen pöytään edes miettimättä, että ne sapuskat on joku tehnytkin. 😂 MIkä sokea reppana.

Vierailija
33/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viimeiset joulut, korona-aikana jäi tavaksi, että ei vierailla missään. On ollut kyllä helpotus, oli ne suuren hyperaktiivisten lapsien lauman kuuntelu aika rankkaa. Avaavat säkillisen lahjoja ja heittävät ne sitten sivuun kun niitä riittää, sitten muistavat, että kotona on uusi säkillinen lahjoja. Suuren suvun ongelma.

Vierailija
34/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattona mies alkoi kuitenkin vinkua että miksi ei ole lanttulaatikkoa ja jotain muuta, heillä on kuulemma aina ollut niitä. Ja jo aiemmin aattoiltapäivänä meillä oli ollut jo yksi riita tai erimielisyys, kun hän oli lähdössä ulos ja ihmwtteli kun minä jatkoin vaan olemista. Hän oli siis olettanut että käydään hautausmaalla, yhdessä, kuten heillä on aina ollut tapana, ja erimielisyys

Ajattelit siis jouluna vaain itseäsi? Tosi reilua joulumieltä.

Vierailija
35/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kuoli juuri joulun alla, niin silloin ei ollut ollenkaan kivaa. Pari joulua sen jälkeen meni samalla surulla ja sitten puolestaan isä teki kuolemaa jouluna, niin ei silloinkaan ollut yhtään kivaa. Kyllä siitä surustakin stressiä sai, koska omat tunteet eivät kestäneet joulua yhtään. Muuten en ole joulustressaaja. Jotkut stressaavat ihan siitä, kun en halua lähteä hösötykseen mukaan.

Vierailija
36/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen vaikka miten monta. Kaksistaan koiran kanssa. Hyvää ruokaa, vähän viiniä ja glögiä. Taivaallinen rauha.

Vierailija
37/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1966

Vierailija
38/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
39/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin tätä kohti. Lähellä ollaan. Kun vanhemmat delaavat, niin saan viimein olla rauhassa.

Vierailija
40/53 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen tv-joulu on suurin haaveeni. Ehkä se joskus vielä toteutuu. Kyläilyt ovat helvetistä. Vanhemmat voisivat myös jo lopettaa olettamasta, että siellä käydään. Olisivat vaan keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi