Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään
Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hän on antanut syyksi, vai oletko edes kysynyt? Ehkei hän halua viettää joulua.
Vaikka ei joulunvietto niin kiinnostaisikaan, niin kai siihen voisi kuitenkin osallistua ja hieman panostaa puolison mieliksi, jos se on puolisolle tärkeää.
Vaikka ei seksi niin kiinnostaisikaan, niin kai siihen voisi kuitenkin osallistua ja hieman panostaa puolison mieliksi, jos se on puolisolle tärkeää.
Miten voit verrata fyysistä kajoamista toisen yksityiseen kehoon johonkin s*tanan imurointiin ja porkkanoiden kuorimiseen??? Sun mielestä on oikeasti vertailukelpoiset asiat, että sinä joudut tekemään jotain valmisteluja ruokasi eteen, jonka ihan itse syöt, ja puolison kehonsa antamista sinun pantavaksi sinun mieliksi?
Mitä siinä valitat? Olet tehnyt aikoinaan huonon valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku akka alkais mua pakottaa joulua laittamaan niin menisin hotelliin joulun ajaksi. Yksin (tai vieraan kanssa).
Ei ihme, että moni nainen päättää mielummin elää yksin. Mitä tällaisilla säälittävillä miehillä tekee, jotka eivät mihinkään pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku akka alkais mua pakottaa joulua laittamaan niin menisin hotelliin joulun ajaksi. Yksin (tai vieraan kanssa).
Ei ihme, että moni nainen päättää mielummin elää yksin. Mitä tällaisilla säälittävillä miehillä tekee, jotka eivät mihinkään pysty.
Mitä tekee säälittävillä akoilla jotka jouluttaa?
Asian voi korjata. Yksin on parempi kuin vetää vastahakoista riippakiveä perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän tule aterioimaan sen akan laittamaan joulupöytään?
Ei helevetti mitää joulupöytiä
Ei ihme, että jouluna on turvakodit täynnä, kun siitä saadaan riitoja aikaiseksi ennen kuin se on edes alkanutkaan. Yhteinen joulu on sellainen asia, että siitäkin tulisi keskustella etukäteen eikä toimia oman mielen mukaan ja olettaa että toisen tulisi toimia samalla tavalla. Toisia ei kiinnosta joulun vietto pätkän vertaa ja toiset tekee siitä suorittamista aina tietyn kaavan mukaan.
Meillä ostetaan ruuat paljolti valmiina, niin kenenkään ei tarvitse määräänsä enempää viettää joulua hellan ääressä. Siivouskin on ihan tavallinen viikkosiivous ja koristeita ei ole kuin muutama ja jouluinen kaitaliina ja tabletit pöytään. Aikuisille ei osteta lahjoja. Kuusta ei ole ollut enää vuosiin. Sen virkaa ajaa pöydällä pieni sypressi, jossa ledit.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa jouluvalot, voi mennä itse laittamaan ne jouluvalot. Sitten näkee millainen talkoo se on.
Huh, huh, onhan se raskasta. Ainakin viikon levon sohvalla tarvitsee sen jälkeen.
- nainen joka laittaa itse koristevalonsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tässä ei mitään ongelmaa olekaan. Sulle ei kinkut ja laatikot maistu ja kukaan ei niitä sulle tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näyttävät nämä epämiehet ainakin viihtyvän naisten täyshoidossa. Hommat ei vaan kiinnosta.
Voisko jouluhysteerikot vain lopettaa. Selvästi miesten mielestä joulu on päivä muiden joukossa.
Ei tarvita lahjoja eikä koristeita, ruuaksi voi tilata pizzan tai kebabin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että jouluna on turvakodit täynnä, kun siitä saadaan riitoja aikaiseksi ennen kuin se on edes alkanutkaan. Yhteinen joulu on sellainen asia, että siitäkin tulisi keskustella etukäteen eikä toimia oman mielen mukaan ja olettaa että toisen tulisi toimia samalla tavalla. Toisia ei kiinnosta joulun vietto pätkän vertaa ja toiset tekee siitä suorittamista aina tietyn kaavan mukaan.
Meillä ostetaan ruuat paljolti valmiina, niin kenenkään ei tarvitse määräänsä enempää viettää joulua hellan ääressä. Siivouskin on ihan tavallinen viikkosiivous ja koristeita ei ole kuin muutama ja jouluinen kaitaliina ja tabletit pöytään. Aikuisille ei osteta lahjoja. Kuusta ei ole ollut enää vuosiin. Sen virkaa ajaa pöydällä pieni sypressi, jossa ledit.
Jos nyt puhutaan tuosta ap:n joulusta, niin onko mielestäsi ap:n miehellä kuitenkin oikeus tulla syömään kaikkea sitä, mitä ap on laittanut? Miestä ei kiinnosta "joulun laitto", ei osallistu mihinkään, kun ei huvita, mutta nälkä varmaan kuitenkin on ja kinkku ja muut tarjottavat kelpaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tässä ei mitään ongelmaa olekaan. Sulle ei kinkut ja laatikot maistu ja kukaan ei niitä sulle tee.
Voisko jouluttajat jättää sitten napisematta siitä että muut ei osallistu?
"Jos nyt puhutaan tuosta ap:n joulusta, niin onko mielestäsi ap:n miehellä kuitenkin oikeus tulla syömään kaikkea sitä, mitä ap on laittanut? Miestä ei kiinnosta "joulun laitto", ei osallistu mihinkään, kun ei huvita, mutta nälkä varmaan kuitenkin on ja kinkku ja muut tarjottavat kelpaisi? "
Mitäpä luulet millanen suuttumus APlla tulee jos mies ei suostu syömään jouluruokia? Tilaa vaikka pizzan itelleen kun nainen istuu joulupöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että sitten ajattelit jouluna tehdä, istua komerossa ja nakertaa näkkäriä kun muu perhe syö joulupöydässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä, kun itse en tällainen jouluttaja ole. Siinä on kuitenkin kolme päivää, jolloin on jotain syötävä ja koska jouluruoka on meidän mielestä hyvää ja tykätään perinteistä, niin jouluruoka laitetaan pöytään. Ollaan vieläpä niin perinteisiä, että mies hoitaa lihat ja kalat ja minä sen "rehupuolen" eli laatikot ja muut lisukkeet. Miehellä on oltava juustoja, joten hankkii ne, minä järjestän makeat. Kaikki maistuu kaikille.
Pointti on vaan se, että jos haluaa syödä, niin jotenkin pitäisi osallistua, eikä vain tulla valmiille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, että sitten ajattelit jouluna tehdä, istua komerossa ja nakertaa näkkäriä kun muu perhe syö joulupöydässä?
Varmaan katon leffoja ja otan olutta.
Meillä ei oo mitään sukukokousta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä säälittävät naiset valmistavat joulun perheelleen. Sinä et saa mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä, kun itse en tällainen jouluttaja ole. Siinä on kuitenkin kolme päivää, jolloin on jotain syötävä ja koska jouluruoka on meidän mielestä hyvää ja tykätään perin
Minä mikrotan edellisen päivän makaronilaatikkoa jos on nälkä. Itsehän sen olen tehnytkin.
Entä kun vaimo ei osallistu mihinkään. Miksi kysymystä vältellään kun kyseessä on nainen?
Kysyn siis uudestaan. Onko puolisoni pakko osallistua ruoanlaittoon? Jos ei, niin miksi miehen on pakko osallistua joulun valmisteluihin, mutta naisen ei?