Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään

Vierailija
02.12.2024 |

Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !

Kommentit (229)

Vierailija
81/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi osallistua sinun joulusi järjestämiseen? Miehelle riittää vähempi, sinun joulusi on hössötystä!

Jos nautit koristelusta, lahjojen miettimisestä (miksi miehen pitäisi pohtia lahjaa sinun vanhemmillesi?), siivoamisesta ja touhuamisesta, niin tee niitä hyvillä mielin, mutta älä oleta, että miehelle joulu syntyy riitelystä kanssasi tyyliin punaiset vai kuviolliset lautasliinat tai jostain menuehdotusten vertailusta.

Joulu tulee paljon vähemmällä kuin mitä sinä siltä vaadit.

Miksi mies ei mene laiskottelemaan toiseen taloon, miksi hän vetelehtii AP:n luona mikäli mikään ei kiinnosta ?

Laiskottelee? Ai että kun ei kiinnosta joulun takia naurettava hössötys ja täysin turha touhotus, on laiska? Täten myönnän olevani laiska, en tee mitään joulun eteen, ei kiinnosta

Häntä ei edes kiinnosta kummitytön lahja, itsekkäältä tyypiltä kyllä kuulostaa, olettaa vaan että muija hoitaa kaiken ja hän laiskottelee.

Vierailija
82/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku akka alkais mua pakottaa joulua laittamaan niin menisin hotelliin joulun ajaksi. Yksin (tai vieraan kanssa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus luullut että miesoletetun aivot osaisivat ohjata tekemään tai suunnittelemaan jotain 😲 ei, heidän ymmärykselleen liian vaikeaa.

Vierailija
84/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi osallistua sinun joulusi järjestämiseen? Miehelle riittää vähempi, sinun joulusi on hössötystä!

Jos nautit koristelusta, lahjojen miettimisestä (miksi miehen pitäisi pohtia lahjaa sinun vanhemmillesi?), siivoamisesta ja touhuamisesta, niin tee niitä hyvillä mielin, mutta älä oleta, että miehelle joulu syntyy riitelystä kanssasi tyyliin punaiset vai kuviolliset lautasliinat tai jostain menuehdotusten vertailusta.

Joulu tulee paljon vähemmällä kuin mitä sinä siltä vaadit.

Miksi mies ei mene laiskottelemaan toiseen taloon, miksi hän vetelehtii AP:n luona mikäli mikään ei kiinnosta ?

Laiskottelee? Ai että kun ei kiinnosta joulun takia naurettava hössötys ja täysin turha touhotus, on laiska? Täten myönnän olevan

Häntä ei edes kiinnosta kummitytön lahja, itsekkäältä tyypiltä kyllä kuulostaa, olettaa vaan että muija hoitaa kaiken ja hän laiskottelee.

Mikä s*atanan kummitytön lahja? Miksi kummitytölle pitäisi olla lahja? Onko se edes miehen kummityttö vai naisen?

Vierailija
85/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa jouluvalot, voi mennä itse laittamaan ne jouluvalot. Sitten näkee millainen talkoo se on. 

Kaikkiko se pitää itse tehdä?

Kyllä! Jos itse haluat, teet myös itse!

Aika aikaisessa vaiheessa ap alkaa jouluSIIVOUKSESTA, ruuanlaitosta ym. rupisemaan. Kannattais odotella vielä kolme viikkoa...

Jos haluat jouluksi siivottavan, mutta mies ei välitä, siivoa itse!

Jos haluat jouluksi tietyt ruuat, laitat/ostat itse!

Mies syö mitä vaan, millaisessa sotkussa tahansa, mies ei niin välitä mistään somejoulusta, mitä pitää kaikille sukulaisille, tuttaville ja puolelle suomalaisista jakaa!

Mies haluaa nauttia joulun tunnelmasta ilman sitä edeltävää stressiä, siksi mies ei tee mitään tarpeetonta edes vaimokkeen käskystä.

Terveisin nainen, joka tekee vain tarpeellisen, eli ostaa ruokaa. Kaikki muu tulee siinä sivussa stressaamatta ja käskyttämättä. Kynttilöiden valossa ei pölyt näy!

Vierailija
86/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus luullut että miesoletetun aivot osaisivat ohjata tekemään tai suunnittelemaan jotain 😲 ei, heidän ymmärykselleen liian vaikeaa.

Oletko itse joskus tehnyt tai suunnitellut asiaa joka kiinnostaa vain miestä eikä sua ollenkaan? Et ole.

Vierailija
87/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän miehen on sinulle valinnut? Miksi naiset ottavat miehiä jotka eivät osallistu mihinkään ja sitten valittavat siitä? Mun mies tekee ruoat joulupöytään, minä autan. Siivoamme yhdessä. 

Vierailija
88/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyydä miestä tekemään? Tee kauppalista ja pyydä miestä käymään kaupassa. Ei kai hän sellaisesta voi kieltäytyä? Jos kieltäytyy, niin sano että ollaan sitten joulu ilman ruokaa.

Siivotessa kysyt, että imuroiko vai pyyhkiikö pölyt. Kysy, haluaako mies, että ostatte toisillenne lahjat. Tai jos sinulle on tärkeää saada mieheltä lahja, niin sano se reilusti, että haluat häneltä lahjan.Jos ei "osaa" ostaa, niin anna muutama vaihtoehto mistä tykkäät.

Ruokaakin voitte laittaa yhdessä. Ota mies mukaan tekemään salaattia, vatkaamaan kermaa tai mitä ikinä. Vähintään hoitaa tiskit jos ei muuta. Kysy kattaako mies pöydän, vai laittaako sillä aikaa ruokia esille ym ym. Vaikka pitäisikin näin itsellä ohjata toista, niin parempi kai sekin on, kuin yksin marttyyrina raataa. 

Jos tämäkään ei toimi vaan mies kieltäytyy kaikesta, niin sitten voi tosiaan olla parasta jssasap.

Ota mies mukaan tekemään salaattia? Onko se 5 v?

Vierailija
89/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä hän on antanut syyksi, vai oletko edes kysynyt? Ehkei hän halua viettää joulua. 

Vaikka ei joulunvietto niin kiinnostaisikaan, niin kai siihen voisi kuitenkin osallistua ja hieman panostaa puolison mieliksi, jos se on puolisolle tärkeää. 

Vierailija
90/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä hän on antanut syyksi, vai oletko edes kysynyt? Ehkei hän halua viettää joulua. 

Vaikka ei joulunvietto niin kiinnostaisikaan, niin kai siihen voisi kuitenkin osallistua ja hieman panostaa puolison mieliksi, jos se on puolisolle tärkeää. 

Vaikka ei seksi niin kiinnostaisikaan, niin kai siihen voisi kuitenkin osallistua ja hieman panostaa puolison mieliksi, jos se on puolisolle tärkeää.

Vierailija
91/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme joulua kaksin. Kauan sitten pimahdin aattona totaalisesti, kun yritin tehdä kinkkusoosia ja saunoa yhtäaikaa eikä mies suostunut kauhaan tarttumaan, vaan istui tyytyväisenä sohvalla.

Nykyisin osaan suunnitella paremmin, valmiin soosin voi lämmittää saunan jälkeen. Stressiä en kerää, mies tilailkoon temusta jouluhökötyksiä. 

Naisille neuvoksi, muinoin oli mainos "Missä on minun jouluni?" En muista, mitä siinä mainostettiin, mutta etsi se sinun joulusi. Maksa ja mene valmiiseen pöytään hyvässä seurassa. 

Etsi areenasta se Kätevän emännän joulujakso, jossa pariskunta pitää fläppitaulusulkeiset ja aikatauluttaa joulun. Ranskalaiset purkkiherneet!

Vierailija
92/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyydä miestä tekemään? Tee kauppalista ja pyydä miestä käymään kaupassa. Ei kai hän sellaisesta voi kieltäytyä? Jos kieltäytyy, niin sano että ollaan sitten joulu ilman ruokaa.

Siivotessa kysyt, että imuroiko vai pyyhkiikö pölyt. Kysy, haluaako mies, että ostatte toisillenne lahjat. Tai jos sinulle on tärkeää saada mieheltä lahja, niin sano se reilusti, että haluat häneltä lahjan.Jos ei "osaa" ostaa, niin anna muutama vaihtoehto mistä tykkäät.

Ruokaakin voitte laittaa yhdessä. Ota mies mukaan tekemään salaattia, vatkaamaan kermaa tai mitä ikinä. Vähintään hoitaa tiskit jos ei muuta. Kysy kattaako mies pöydän, vai laittaako sillä aikaa ruokia esille ym ym. Vaikka pitäisikin näin itsellä ohjata toista, niin parempi kai sekin on, kuin yksin marttyyrina raataa. 

Jos tämäkään ei toimi vaan mies kieltäytyy kaikesta, niin sitten voi tosiaan olla parasta jssasap.

Voi vit.. jos tämän kirjoittajalla on "mies" niin on  lapsen tasolla. Ja täysin alistettu.

Vierailija
93/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän miehen on sinulle valinnut? Miksi naiset ottavat miehiä jotka eivät osallistu mihinkään ja sitten valittavat siitä? Mun mies tekee ruoat joulupöytään, minä autan. Siivoamme yhdessä. 

Kauheaa!

Vierailija
94/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti itsekään nauti jouluvalmisteluista. Puhukaa, mikä teille on tärkeää ja sopikaa mitä kumpikin tekee. Kai te sentään vielä pystytte keskustelemaan? Tai sitten olet vain jo kyllästynyt flegmaattiseksi heittäytyvään mieheesi? Ehkä on tosiaan parempi, että tämä on teidän viimeinen joulu, tai ehkä voisit viettää jo tämänkin joulun yksin, kuten täällä on ehdotettu?

Vierailija
95/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useita miehiä joulu ei voisi vähempää kiinnostaa.

Minua kiinnostaa ruoanlaiton näkökulmasta. Teenkin usein ylenpalttiset tarjoilut kahdelle. Vaimoani ruoanlaitto ei kiinnosta yhtään. Voinko kuitenkin tämän keskustelun pohjalta pakottaa hänet tekemään puolet ruoanlaitosta?

En oikein ymmärrä näitä sääntöjä kun ne vaihtelevat jatkuvasti.

Ehkä teidän perheessä vaimon ei kannata osallistua ruoanlaittoon, jos sinä olet hyvä kokki ja häntä ei kiinnosta. Saatte varmasti parempaa ruokaa, jos sinä kokkaat. Varmaan vaimosi on paremmin hyödyksi, jos vaikka siivoaa, kattaa pöydän ja koristelee kuusen. Mutta ap:n tapauksessa siis mies ei osallistunut mihinkään. 

Vierailija
96/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka valittaa samaa vaikka oon kumminkin juonut ihan itse kaikki jouluviinat ja syöny kaikki jouluruuan rippeet. Muruakaan ei oo jääny. Että turha syytellä.

Vierailija
97/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä joulunatsit pitäisi laittaa suljetuille osastoille puolivälistä kuukautta ja vapaaksi vasta vuodenvaihteen jälkeen.

Vierailija
98/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa suhteessa ja silti sä tuhlaat ainutlaatuista elämääsi tuollaisen kanssa. 🤣

Vierailija
99/229 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin pikkuapulainen. 🥰

Vierailija
100/229 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku akka alkais mua pakottaa joulua laittamaan niin menisin hotelliin joulun ajaksi. Yksin (tai vieraan kanssa).

Ethän tule aterioimaan sen akan laittamaan joulupöytään? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän