Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään

Vierailija
02.12.2024 |

Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !

Kommentit (229)

Vierailija
61/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä työntää yllätyslahjana kauniisti somistetun kalunsa anaaliisi juurta myöten  ja odottaa kun kiljaiset riemusta. Niin hyvää, niin hellää - ainakin anuksessa ...

Katkarapu ei noin kauas yllä !

Terveisin ämpäri

Vierailija
62/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöllä työntää yllätyslahjana kauniisti somistetun kalunsa anaaliisi juurta myöten  ja odottaa kun kiljaiset riemusta. Niin hyvää, niin hellää - ainakin anuksessa ...

Terveisin ämpäri

Terveisin katkarapu joka haaveilee pillusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko keskustella millainen on molempien unelmajoulu ja sitten sovitte mitä tehdään ja kuka tekee ja mitä voi jättää pois. 

Vierailija
64/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sun miehelle jos sen tarvii viimeistä joulua viettää marttyyrin ja uhriutujan kanssa! Kamalaa elää tuollaisen suorittajan kanssa.

Sinä et sitten varmaan laita mitään, teillä on tyhjä pöytä ja tyhjät pääknupit - se on todella helppoa, onnitteluni!

Tottakai mä laitan! Mutta ilman rutinaa ja valitusta, teen ja laitan mitä jaksan ja mikä huvittaa, en suorita. Mies ei niin piittaa joulutohinoista joten en sitä häneltä odota enkä vaadi.

Mitä vaadit mieheltä, et varmaan mitään, vaan jos hän ei tykkää niin antaa lojua sohvalla vai?

En vaadi yhtään mitään, pelkkä ajatus että aikuinen ihminen VAATII parisuhteessa puolisoltaan jotain on omituista. Pyytää voi ja esittää toiveitaan, fiksu puoliso kyllä auttaa. Mulla onneksi on semmoinen mies. Ja toisinpäin toimii myös, mies osaa kyllä pyytää jos haluaa mun tekevän jotain. Toimii hyvin. Ja joo, jos tiedän että mies inhoaa jotain hommaa niin sitä en häneltä pyytele, kyllä se tekee sitten jotain muuta yleishyödyllistä  :)

Vierailija
65/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Et sit ite saanu laitettua? Miltähän sä olisit kuulostanut?

Vierailija
66/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tutulta. 

Ei minunkaan puoliso osallistu, valittaa ja kitisee kaikesta. Ei saisi pipareita leipoa, koska sehän on ihan turhaa. 

Jos ei olisi lapsenlapsia viettämässä joulua meillä, niin en tekisi yhtikäs mitään. Lähtisin kylpylään yksin. Mutta lapset ovat niin ihastuksissaan ja ihania. 

Vierailija
67/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sun miehelle jos sen tarvii viimeistä joulua viettää marttyyrin ja uhriutujan kanssa! Kamalaa elää tuollaisen suorittajan kanssa.

Sinä et sitten varmaan laita mitään, teillä on tyhjä pöytä ja tyhjät pääknupit - se on todella helppoa, onnitteluni!

Tottakai mä laitan! Mutta ilman rutinaa ja valitusta, teen ja laitan mitä jaksan ja mikä huvittaa, en suorita. Mies ei niin piittaa joulutohinoista joten en sitä häneltä odota enkä vaadi.

Mitä vaadit mieheltä, et varmaan mitään, vaan jos hän ei tykkää niin antaa lojua sohvalla vai?

Olen eri, mutta näin meillä. Kyllä se yleensä tulee jotain porkkanoita pilkkomaan tai auttamaan jonkun asentamisessa, jos pyydän. Jos ei tule niin ei sitten tule. 

Laitan sellaisen joulun kun jaksan itse laittaa ja mies sitten osallistuu sen mitä osallistuu. Miksi ihmeessä hänen pitäisi mun pillin mukaan hyppiä? En minäkään hypi miehen tahtiin, jos ei huvita.

Vierailija
68/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei miestä kiinnosta joulut niin ei kai sen pidä osallistua. Voit kyllä laittaa siivoamaan että tekee jotain juhlien eteen.

Teet omannäköiset juhlat, hoidat vain omat lahjasi etkä puutu miehen suvun lahjattomuuteen. Tee itselle ja rakkaille.

Vierailija
69/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa pellolle. 

En katselisi tuollaista matoa kuukauttakaan. 

Vierailija
70/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa jouluvalot, voi mennä itse laittamaan ne jouluvalot. Sitten näkee millainen talkoo se on. 

Kaikkiko se pitää itse tehdä?

Luonnollisesti, jos ei toista kerran kiinnosta. Toki voi sitten myös miettiä kumppanivalintansa uudestaan, jos ei toisesta ole koskaan seuraa silloin kun kaipaisi.

Vierailija
71/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi osallistua sinun joulusi järjestämiseen? Miehelle riittää vähempi, sinun joulusi on hössötystä!

Jos nautit koristelusta, lahjojen miettimisestä (miksi miehen pitäisi pohtia lahjaa sinun vanhemmillesi?), siivoamisesta ja touhuamisesta, niin tee niitä hyvillä mielin, mutta älä oleta, että miehelle joulu syntyy riitelystä kanssasi tyyliin punaiset vai kuviolliset lautasliinat tai jostain menuehdotusten vertailusta.

Joulu tulee paljon vähemmällä kuin mitä sinä siltä vaadit.

Miksi mies ei mene laiskottelemaan toiseen taloon, miksi hän vetelehtii AP:n luona mikäli mikään ei kiinnosta ?

Varmaan siksi, että se on miehen talo. Toistaiseksi oikeus ei pääsääntöisesti häädä omistajaa kodistaan.

Vierailija
72/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Et sit ite saanu laitettua? Miltähän sä olisit kuulostanut?

Miksi miehen olisi pitänyt siitä laistaa? Miksi piti valittaa tuollaisesta pikkuhommasta? Turha ukko. 

Vierailija
73/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa tutulta. 

Ei minunkaan puoliso osallistu, valittaa ja kitisee kaikesta. Ei saisi pipareita leipoa, koska sehän on ihan turhaa. 

Jos ei olisi lapsenlapsia viettämässä joulua meillä, niin en tekisi yhtikäs mitään. Lähtisin kylpylään yksin. Mutta lapset ovat niin ihastuksissaan ja ihania. 

Lähde kylpylään lastenlasten ja heidän vanhempiensa kanssa. Jätä puoliso möllöttämään itsekseen. 

Vierailija
74/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies myös kitisi ja vinkui yleensä ennen joulua. Eräs kesä tein päätöksen, että en tee joulun eteen mitään. Mulla ei vain ollut aikaa sinä vuonna. Ilmoitin asiasta miehelle. Mies totesi, että hyvä hyvä. Ajattelin asian olevan ok. Tulee ensimmäinen adventti ja tulee toinen adventti. Mies kyselee, että miten koristeet ja joko on ruoka pakastimessa. Vastaan, että mulla ei ole aikaa ja motivaatiota tänä jouluna. Mies toteaa, että ok.

Tulee jouluaaton aatto. Mies on aivan hiilenä kun ei ole mitään jouluun liittyvää esillä tai en ole mitään ruokaa tehnyt. Kysyin, että mitä mun olisi pitänyt tehdä. Hän vastaa, että jouluruoat ja koristelut. Missä on hänen lahjansa ja kaikki muutkin jouluun liittyvät. Katsoin herraa suu auki ja olin aivan hiljaa. Aattona se helvetti sitten irtosikin ja lähdin hotelliin pariksi yöksi kun en jaksanut kuunnella töiden lomassa sitä riehumista. En tiedä mitä oli joulun tehnyt, mutta kämppä oli kuin kaatopaikka kun tulin takaisin. Käännyin kannoillani ja huikkasin, että lähden tästä näköjään viikoksi muualle. Mies soittelee perään ja toki vastailen hänen puheluihinsa. Sitä huutamista en olisi kyllä jaksanut kuunnella, mutta meni uuden vuoden yli ja toivotin hänelle hyvää loppuelämää ilman minua. Pyysin, että siivoaa asuntoni ennen kuin palaan takaisin.

Nykyiseltä naisystävältään kuulin, että mies osallistuu jouluun todella hyvin ja on oikein mallikas valmisteluissa. Yllättäen löytyy häneltä myös kaksi tervettä kättä ja jalkaa ja internetti, josta voi katsoa ohjeita ja etsiä vaikka lahjan vaimokkeelleen   

Vierailija
75/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
76/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen mies myös kitisi ja vinkui yleensä ennen joulua. Eräs kesä tein päätöksen, että en tee joulun eteen mitään. Mulla ei vain ollut aikaa sinä vuonna. Ilmoitin asiasta miehelle. Mies totesi, että hyvä hyvä. Ajattelin asian olevan ok. Tulee ensimmäinen adventti ja tulee toinen adventti. Mies kyselee, että miten koristeet ja joko on ruoka pakastimessa. Vastaan, että mulla ei ole aikaa ja motivaatiota tänä jouluna. Mies toteaa, että ok.

Tulee jouluaaton aatto. Mies on aivan hiilenä kun ei ole mitään jouluun liittyvää esillä tai en ole mitään ruokaa tehnyt. Kysyin, että mitä mun olisi pitänyt tehdä. Hän vastaa, että jouluruoat ja koristelut. Missä on hänen lahjansa ja kaikki muutkin jouluun liittyvät. Katsoin herraa suu auki ja olin aivan hiljaa. Aattona se helvetti sitten irtosikin ja lähdin hotelliin pariksi yöksi kun en jaksanut kuunnella töiden lomassa sitä riehumista. En tiedä mitä oli joulun tehnyt, mu

Sellanen satu sieltä. Ei sulla miestä oo koskaa ollukkaa

Vierailija
77/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin ämpäri

Terveisin haiseva terska...

Hei Jäteämpäri, puolillaan neggertin spermaa

Vierailija
78/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tee mitää joulun eteen, se on päivä muiden seassa.

Vierailija
79/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita miehiä joulu ei voisi vähempää kiinnostaa.

Minua kiinnostaa ruoanlaiton näkökulmasta. Teenkin usein ylenpalttiset tarjoilut kahdelle. Vaimoani ruoanlaitto ei kiinnosta yhtään. Voinko kuitenkin tämän keskustelun pohjalta pakottaa hänet tekemään puolet ruoanlaitosta?

En oikein ymmärrä näitä sääntöjä kun ne vaihtelevat jatkuvasti.

Vierailija
80/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te naiset hössötätte aina turhasta? Jouluna riittää kun hakee tarpeeksi juotavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän