Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään

Vierailija
02.12.2024 |

Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !

Kommentit (229)

Vierailija
221/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi olet kateellinen siskolle, joka PUURTAA vanhan ajan joulun eteen, etkö itse sitten osaa ?"

Kateellinen? Lähinnä säälittää tai enemminkin ihmetyttää.

Miksi et hoida vain omaa jouluasi, miksi arvostelet sisartasi, ei taida olla kovin lämpimät välit. Jätä siskosi rauhaan ja hoida omat asiasi ensin kuntoon, taitavat olla retuperällä.

Vierailija
222/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi olet kateellinen siskolle, joka PUURTAA vanhan ajan joulun eteen, etkö itse sitten osaa ?"

Kysy sisareltasi kaipaako hän sinun sääliäsi ja ihmettelyjäsi !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

95% naisista on uhriutujia. Hermot piukassa ja väkisin tehdään joulua. Sitten välipäivinä avataan vähän jalkoväliä ja haetaan hyväksyntää. Ajatellaan, että no on se ukko kumminkin ihan OK. Tsemppiä tasa-arvoon!

100 % SUOMALAISISTA mieheistä on katkarapuisia Urpoja, olen vaihtanut mieheni Norjalaiseen jo ajat sitten. Önskar Er alla trevliga julhälsningar ifrån Oslo.

Hvorfor snakker du ikke norsk, hvis du bor i Norge? Det er ikke vanskelig, vet du.

Jeg flyttet ut av Norge for 1/2 år siden. Bor i Sverige nuförtiden. 

Ok. Jeg savner til Norge, bor der hver sommer, i norden. For et vakkert land!

Vierailija
224/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei halua että sinäkään pakkojuhlit joulua ja harjoitat jouluterroria koko perhettä kohtaan

Avioliiton kai ajattelisi olevan sellaista kompromissia, että taipuisi kerran vuodessa viettämään juhlaa, joka on puolisolle tärkeä. 

Tämä kompromissi on kyllä sellainen mielenkiintoinen käsite meidän avioliitossa. Miehen mielestä kompromissi on se, että tehdään vain asioita joita molemmat haluaa tai 10% siitä mitä minä haluan. Ja kun hän ei siis halua tehdä yhtään mitään peitsi hengata kotona, niin eka kohta ei täyty koskaan. Toka kohta on sitten sitä että jos minä haluaisin koko perheellä kerran elämässä etelänlomalle niin saatan saada neuvoteltua viikonlopun Mikkelissä tai jos toivoisin että käydään jossain hienommin syömässä niin kompromissi on ABC:n noutopizza. Minä en kuitenkaan koe että nuo olisi mitään kompromisseja, en minä saanut sinne päinkään mitä toivoin, mutta vissiin pitäisi olla vielä kiitollinen ja tajuta olla toivomatta mitään ainakaan vuoteen.

Rahasta ei ole kyse, vaan siitä että miehestä se mikrotettu makaronilaatikko kotisohvalla on parasta ikinä ja kaikki siitä poikkeava liikaa ja raskasta. 

Vierailija
225/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei halua että sinäkään pakkojuhlit joulua ja harjoitat jouluterroria koko perhettä kohtaan

Avioliiton kai ajattelisi olevan sellaista kompromissia, että taipuisi kerran vuodessa viettämään juhlaa, joka on puolisolle tärkeä. 

Tämä kompromissi on kyllä sellainen mielenkiintoinen käsite meidän avioliitossa. Miehen mielestä kompromissi on se, että tehdään vain asioita joita molemmat haluaa tai 10% siitä mitä minä haluan. Ja kun hän ei siis halua tehdä yhtään mitään peitsi hengata kotona, niin eka kohta ei täyty koskaan. Toka kohta on sitten sitä että jos minä haluaisin koko perheellä kerran elämässä etelänlomalle niin saatan saada neuvoteltua viikonlopun Mikkelissä tai jos toivoisin että käydään jossain hienommin syömässä niin kompromissi on ABC:n noutopizza. Minä en kuiten

Kompromissi on sellainen asia, joka on kaikille sopijaosapuolille pakottamatta ja sanelematta sopiva ratkaisu. Se ei ole mikään kompromissi, että yksi vaatii muita jouluhössöttämään ja muiden pitää tähän vastentahtoisesti suostua. Tai lähtemään yhdessä jonnekin hevonkuuseen ulkomaille "lomalle".

Vierailija
226/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et hoida vain omaa jouluasi, miksi arvostelet sisartasi, ei taida olla kovin lämpimät välit. Jätä siskosi rauhaan ja hoida omat asiasi ensin kuntoon, taitavat olla retuperällä.

Voi herra isä. Siskoni saa kyllä suorittaa joulua puolestani ihan niin paljon kuin haluaa. Usein yhdessä osan joulua viettäessä tulee vain ihmeteltyä, että onkohan se kaikki hösääminen ja raataminen oikeasti mukavaa ja kivaa. Mutta ehkä kyse on jonkinlaisesta itsensä haastamisesta tms. - joten antaa mennä vaan.

Vierailija
227/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy sisareltasi kaipaako hän sinun sääliäsi ja ihmettelyjäsi !!

En ole itsetuhoinen, joten pidän ajatukset omanani :) Aikuinen ihminen saa ihan vapaasti tehdä jouluvietosta vaikka pakkotyöleirin - ja minä voin ihan yhtä hyvin olla eri mieleltä sen järkevyydestä.

Vierailija
228/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tuollaisen miehen kanssa asua ja olla jos ei tee mitään.

Vierailija
229/229 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kompromissi on kyllä sellainen mielenkiintoinen käsite meidän avioliitossa. Miehen mielestä kompromissi on se, että tehdään vain asioita joita molemmat haluaa tai 10% siitä mitä minä haluan. Ja kun hän ei siis halua tehdä yhtään mitään peitsi hengata kotona, niin eka kohta ei täyty koskaan. Toka kohta on sitten sitä että jos minä haluaisin koko perheellä kerran elämässä etelänlomalle niin saatan saada neuvoteltua viikonlopun Mikkelissä tai jos toivoisin että käydään jossain hienommin syömässä n

Kompromissi on sellainen asia, joka on kaikille sopijaosapuolille pakottamatta ja sanelematta sopiva ratkaisu. Se ei ole mikään kompromissi, että yksi vaatii muita jouluhössöttämään ja muiden pitää tähän vastentahtoisesti suostua. Tai lähtemään yhdessä jonnekin hevonkuuseen ulkomaille "lomalle".

Niin no, miksei sitten murjota ihan yksin omassa asunnossa, jos lomat, pyhät ja muu puolisolle tärkeä on typerää hössöttämistä, johon ei suurin surminkaan halua osallistua?

Ei se parisuhde ja yhdessä asuminen mitään pakollista ole, etenkään jos mielestäsi kaikki sen puolisosi tekemä on tyhmää ja ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä