Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään

Vierailija
02.12.2024 |

Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !

Kommentit (229)

Vierailija
21/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle."

Kenen kummitytöstä tässä nyt on kyse? Jos ap:n kummityttö, niin mitä se miehelle kuuluu? Ostakoon ap myös lahjan vanhemmilleen, jos nyt haluaa kuormittaa aikuisia ihmisiä ylimääräisellä krääsällä. Järkevissä perheissä ei aikuisten välillä anneta lahjoja, koska jokainen voi vuoden mittaan ostaa mitä tarvitsee, eikä jouluna kukaan halua mitään turhaa.

Noin muuten on ehkä turha närkästyä siitä, jos toinen ei halua suorittaa joulua samaan tapaan kuin ap. Ihmiset ottaa joulusta ihan turhia kierroksia. Moni kaipaisi joululta vain rauhaa ja lepoa, mutta nämä suorittajat yrittävät painostaa kaikki muutkin mukaan siihen stressiin ja hössöttämiseen ja paikasta toiseen sinkoiluun.

Joulurauhaa ap:n miehelle (jos nyt edes ovat naimisissa)!

Vierailija
22/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies ei halua että sinäkään pakkojuhlit joulua ja harjoitat jouluterroria koko perhettä kohtaan

Jouluterrori, mitä se on, näin taitaa sanoa sellainen henkilö joka on varaton, silloin ei voi eikä synny yhtään mitään. Nautinnollist joulua siellä koirankopissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Vierailija
24/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen kummitytöstä tässä nyt on kyse? Jos ap:n kummityttö, niin mitä se miehelle kuuluu? Ostakoon ap myös lahjan vanhemmilleen, jos nyt haluaa kuormittaa aikuisia ihmisiä ylimääräisellä krääsällä. Järkevissä perheissä ei aikuisten välillä anneta lahjoja, koska jokainen voi vuoden mittaan ostaa mitä tarvitsee, eikä jouluna kukaan halua mitään turhaa.

Noin muuten on ehkä turha närkästyä siitä, jos toinen ei halua suorittaa joulua samaan tapaan kuin ap. Ihmiset ottaa joulusta ihan turhia kierroksia. Moni kaipaisi joululta vain rauhaa ja lepoa, mutta nämä suorittajat yrittävät painostaa kaikki muutkin mukaan siihen stressiin ja hössöttämiseen ja paikasta toiseen sinkoiluun.

Molempien kummityttö.

Vierailija
25/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa on kuitenkin ruikuttaa palstalla 😂

SULLA MENI JOTAIN OHI; mies! ei tee mitään joulun eteen! Otappa silimä näppiin ja lue uudelleen!

Vierailija
26/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pyydä miestä tekemään? Tee kauppalista ja pyydä miestä käymään kaupassa. Ei kai hän sellaisesta voi kieltäytyä? Jos kieltäytyy, niin sano että ollaan sitten joulu ilman ruokaa.

Siivotessa kysyt, että imuroiko vai pyyhkiikö pölyt. Kysy, haluaako mies, että ostatte toisillenne lahjat. Tai jos sinulle on tärkeää saada mieheltä lahja, niin sano se reilusti, että haluat häneltä lahjan.Jos ei "osaa" ostaa, niin anna muutama vaihtoehto mistä tykkäät.

Ruokaakin voitte laittaa yhdessä. Ota mies mukaan tekemään salaattia, vatkaamaan kermaa tai mitä ikinä. Vähintään hoitaa tiskit jos ei muuta. Kysy kattaako mies pöydän, vai laittaako sillä aikaa ruokia esille ym ym. Vaikka pitäisikin näin itsellä ohjata toista, niin parempi kai sekin on, kuin yksin marttyyrina raataa. 

Jos tämäkään ei toimi vaan mies kieltäytyy kaikesta, niin sitten voi tosiaan olla parasta jssasap.

Tämä asettelu kuulostaa äidiltä ja lapselta.

Vierailija
27/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluun sisältyy aina uhriutujia ja vapaamatkustajia. Pariskunnan kommunikaatiossa on pahoja puutteita kun siinä ei pystytä sopimaan pelisäännöistä. Vietetäänkö joulua, minkälaista, mitä tehdään, kuka tekee, missä ollaan. Jos toinen puoliso haluaa perinteisen joulun mutta toinen ei ole kiinnostunut, joulun voi viettää erillään. Kunnes tulee lapsia.

Vierailija
28/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joulumatkat taitaa olla jo varattu täyteen, mutta jos vielä löytyy vapaata jostakin ja rahaa niin lähde jouluksi vaikka kylpylään tai sukulaisen tai ystävän luokse. Älä tee mitään jouluvalmisteluja, äläkä osta mitään. Vietä sellainen joulu kun itse haluat. Tuskin miehen käytös tähän rajoittuu, vaan samaa se on kaikessa ja on jatkunut jo vuosia. Nyt vaan sitä eroa kehiin, joka on sitten tietysti miehelle yllätys. Hoitakoot nyt aluksi mies itse oman joulunsa.

Ei ole vielä. Tarttuisin tähän ja lähtisin muualle joulunviettoon. Mies voi sitten keskenään järjestää itselleen ihan mitä haluaa. Sitten ei muuta kuin uuden oman asunnon etsintään.

Vierailija
29/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja TÄNÄKIN vuonna sinä vaan suostut tuohon. 

Vierailija
30/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki joulumatkat taitaa olla jo varattu täyteen, mutta jos vielä löytyy vapaata jostakin ja rahaa niin lähde jouluksi vaikka kylpylään tai sukulaisen tai ystävän luokse. Älä tee mitään jouluvalmisteluja, äläkä osta mitään. Vietä sellainen joulu kun itse haluat. Tuskin miehen käytös tähän rajoittuu, vaan samaa se on kaikessa ja on jatkunut jo vuosia. Nyt vaan sitä eroa kehiin, joka on sitten tietysti miehelle yllätys. Hoitakoot nyt aluksi mies itse oman joulunsa.

Ei ole vielä. Tarttuisin tähän ja lähtisin muualle joulunviettoon. Mies voi sitten keskenään järjestää itselleen ihan mitä haluaa. Sitten ei muuta kuin uuden oman asunnon etsintään.

Tässä olisi kyllä sopivin ehdotus.

Vierailija
31/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi osallistua sinun joulusi järjestämiseen? Miehelle riittää vähempi, sinun joulusi on hössötystä!

Jos nautit koristelusta, lahjojen miettimisestä (miksi miehen pitäisi pohtia lahjaa sinun vanhemmillesi?), siivoamisesta ja touhuamisesta, niin tee niitä hyvillä mielin, mutta älä oleta, että miehelle joulu syntyy riitelystä kanssasi tyyliin punaiset vai kuviolliset lautasliinat tai jostain menuehdotusten vertailusta.

Joulu tulee paljon vähemmällä kuin mitä sinä siltä vaadit.

AP:n aloitus vaikuttaa siltä, että joulun laittaminen kyllä kelpaa ja ruoka myös, kunhan mieheltä ei odoteta mitään. Ärsyttävä äijä hänellä.

Tämän kuvan minäkin sain. Varmaan tulee hämmästynyttä nurinaa, jos sitä joulua ei olekaan laitettu. Ulos vain tuollainen vapaamatkustaja.

Vierailija
32/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lopettaisin tuon ja ottaisin eron. Yksin on paljon hauskempaa kuin passiivisen ääliön kanssa. Et edes tajua miten paljon se sinua syö ennenkuin eroat ja koet valtavan taakan irtoavan harteilta.

Ihan ekaksi: lopeta suorittaminen. Tokaksi: valmistele itsellesi oma joulu esim. lähtemällä risteilylle tai vaikka hotelliin. Älä siivoa, älä kokkaa, älä osta mitään, älä lähetä kortteja, ota iisisti.

ja sitten vain lähdet sinne omaa jouluasi viettämään ja ties vaikka uuden miehen löydät sieltä. Ja tammikuussa, perinteisesti, ero vireille.

Vierailija
33/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhallista joulua vaan sinne tyhjään ruokapöytään ja sähköttömään kämppääsi, pääset vähällä, tuskin sinulla edes ketään on jota pakottaa nälkään ja pimeään.

Vierailija
34/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Siltäpä siltä. Ja joskus vuohelta. Miehet ei tajuakaan miten epämiehekästä tuollainen laiskana lusmuileminen ja narina on. Pimppa kuivaa umpeen kun vain ajattelenkin.

Vapautin itseni ansasta kuukausi sitten. Luojan kiitos tämä asunto on mun ja velaton eikä äijä ollut tässä edes kirjoilla. Helppo heittää pihalle siis.

Vierailija
35/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jessus. Miten te jaksatte kuunnella näitä nurisijoita? Mitään ei haluttaisi tehdä ja jos yhden homman tekee, niin hirveä nurina ja uhriutuminen seuraavan viikon. En jaksaisi tuollaista ankeutusmeininkiä.

Vierailija
36/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööööööööööööööööööööööö. EI MUNKAAAN MIES OSALLISTU JOULUN LAITTOON. Mutta en ole pyytänytkään. Laitan lapsien kanssa miten laitan. Ja mies on tyytyväinen..  Hän saattaa sanoa ettei joku asia ole hänen mielestään ok. Katson ja saatan itsekin totea ettei olekaan. 

Mies on tyytyväinen ja auttaa tarvittaessa

Vierailija
37/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tehdä, mies ei niinkään. Hän hoitaa omat lapset, paitsi tänä vuonna annetaan kaikille sama lahja.

Joulua voi tehdä niin paljon kuin haluaa ja vähän

Vierailija
38/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hän on antanut syyksi, vai oletko edes kysynyt? Ehkei hän halua viettää joulua. 

Vierailija
39/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla pareilla on yhteinen kummilapsi, kyllä siihen lahjahankintaan tulisi kummankin osallistua

Vierailija
40/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltäpä siltä. Ja joskus vuohelta. Miehet ei tajuakaan miten epämiehekästä tuollainen laiskana lusmuileminen ja narina on. Pimppa kuivaa umpeen kun vain ajattelenkin.

Vapautin itseni ansasta kuukausi sitten. Luojan kiitos tämä asunto on mun ja velaton eikä äijä ollut tässä edes kirjoilla. Helppo heittää pihalle siis.

Rohkeutesi ja asenteesi ansaitsee hatun noston, näin se juuri usein saattaa olla, väkisin painii miehen kanssa ja koko ajan kuitenkin ajattelee, että saattaisi olla helpotus päästä tuollaisesta eroon, ei naisena kertakaikkiaan kestä narisevaa, kitisevää ja ruikuttavaa miestä, SIIS MIESTÄ, jotenkin vielä naisen kitinän kaiken lapsenhoidon, työn ja kodinhoidon keskellä ymmärtää, mutta kitisevä mies on kauhistus, aivan kauhistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi