Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tänäKÄÄN jouluna osallistu mihinkään

Vierailija
02.12.2024 |

Hän ei siis ehdota lahjaa kummitytölle, vanhemmilleni tai edes minulle. Hän ei myöskään osallistu ruokaehdotuksiin, siivoamiseen, kuusenkoristeluun, miettimisiin, hakemisiin ei siis käytännössä yhtään mihinkään. Ensin ajattelin hänelle vaelluskenkiä lahjaksi, peruin sen, sitten ajattelin laittaa erästä hänen lempiruokaansa ja lempilisukettaan joulupöytään, peruin senkin. Minkä vuoksi hän muka ansaitsisi yhtään mitään koska hän itse ei osallistu yhtään mihinkään. Viimeinen joulu hänen kanssaan !

Kommentit (229)

Vierailija
41/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas valmistan kaiken jouluksi jotta tapailu rouva pääsee valmiiseen pöytään ja sitten aattoillan aikana vielä saunaan jne.

Vierailija
42/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin omallekin miehelle valitettiin edellisessä suhteessa, tästä huudeltiin myös somet ja kylänraitit. Tosiasiassa mies ja lapset teki paljon enemmän joulun eteen, kuin kyseinen valittaja. Mies tekee edelleen enemmän kuin puolet, ja omilla jouluhöpsötyksillään tuo myös muille joulumieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa jouluvalot, voi mennä itse laittamaan ne jouluvalot. Sitten näkee millainen talkoo se on. 

Vierailija
44/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Miksi hänen piti virittää tuikut, jotka sinä halusit pihalle? Ei se työ kuitenkaan kelvannut.

Vierailija
45/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoo, jos ei näitä teidän normaaleita joulukuvioita tule? Ei lahjoja, ei herkkuruokia? Odottaako kuitenkin niiden ilmestyvän?

Vierailija
46/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltaja meillä oli aina ihana joulu, ihan ilman sitä miestä. Ei ole vaikeaa. Ei minun aika mennyt miettimiseen tai muuhunkaan joutavaan. Kuusen, lahjat ja ruuat saa hankittua ilman mitään stressiä. Koristelu nyt on pelkästään hauskaa yhdessä tekemistä.

Vierailija
47/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin omallekin miehelle valitettiin edellisessä suhteessa, tästä huudeltiin myös somet ja kylänraitit. Tosiasiassa mies ja lapset teki paljon enemmän joulun eteen, kuin kyseinen valittaja. Mies tekee edelleen enemmän kuin puolet, ja omilla jouluhöpsötyksillään tuo myös muille joulumieltä. 

Meidän äiti on tuollainen valittaja. On ollut aina ja tulee aina olemaan. Periaatteessa olisi kiva idyllistä ja edullista mennä mummolaan jouluksi. En kumminkaan jaksa.

Minä kokkaan, katan, siivoan, tarjoilen jnejne ja äiti mäkättää vieressä mitään tekemättä miten häntä ei kukaan koskaan auta. Kuuntelin tuota muutaman vuoden lasten kanssa ja päädyin siihen että järjestetään joulu oman perheen kesken jatkossa.

Meillä ei kukaan nipota ja kaikki osallistuu laittamiseen. Mies nyt ei ole innokas koristelija, mutta auttaa pyydettäessä. Lasten kanssa leipoo ja lahjojakin osaa (rumasti) paketoida.

Vierailija
48/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltaja meillä oli aina ihana joulu, ihan ilman sitä miestä. Ei ole vaikeaa. Ei minun aika mennyt miettimiseen tai muuhunkaan joutavaan. Kuusen, lahjat ja ruuat saa hankittua ilman mitään stressiä. Koristelu nyt on pelkästään hauskaa yhdessä tekemistä.

Yksinhuoltajana*

Vierailija
49/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katsotte tuollaisia? Kun se lorviminen ei kumminkaan sitten rajoitu jouluun, vaan samalla tavalla ne miehet laiskottelee pitkin vuotta.

Ottakaa sellainen osallistuva mies. Ei tarvitse sitten valittaa.

Vierailija
50/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sun miehelle jos sen tarvii viimeistä joulua viettää marttyyrin ja uhriutujan kanssa! Kamalaa elää tuollaisen suorittajan kanssa.

Sinä et sitten varmaan laita mitään, teillä on tyhjä pöytä ja tyhjät pääknupit - se on todella helppoa, onnitteluni!

Tottakai mä laitan! Mutta ilman rutinaa ja valitusta, teen ja laitan mitä jaksan ja mikä huvittaa, en suorita. Mies ei niin piittaa joulutohinoista joten en sitä häneltä odota enkä vaadi.

Vierailija
51/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi haluaa että vähempikin riittää mutta suoritat kaasu pohjassa omin päätöksin?

Kun miehellä ei ole enää mitään päätösvaltaa järjestelyissä on koko juhlan feidaaminen tuloksena.

Vai entäs jos mies haluaakin jotain aivan toista kuin perinteisen viikon työleirin kotona? Jouluaterian ravintolassa? Kysy, kuuntele, ole läsnä mutta älä oleta ja pakota.

Vierailija
52/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa sun miehelle jos sen tarvii viimeistä joulua viettää marttyyrin ja uhriutujan kanssa! Kamalaa elää tuollaisen suorittajan kanssa.

Sinä et sitten varmaan laita mitään, teillä on tyhjä pöytä ja tyhjät pääknupit - se on todella helppoa, onnitteluni!

Tottakai mä laitan! Mutta ilman rutinaa ja valitusta, teen ja laitan mitä jaksan ja mikä huvittaa, en suorita. Mies ei niin piittaa joulutohinoista joten en sitä häneltä odota enkä vaadi.

Mitä vaadit mieheltä, et varmaan mitään, vaan jos hän ei tykkää niin antaa lojua sohvalla vai?

Vierailija
53/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi haluaa että vähempikin riittää mutta suoritat kaasu pohjassa omin päätöksin?

Kun miehellä ei ole enää mitään päätösvaltaa järjestelyissä on koko juhlan feidaaminen tuloksena.

Vai entäs jos mies haluaakin jotain aivan toista kuin perinteisen viikon työleirin kotona? Jouluaterian ravintolassa? Kysy, kuuntele, ole läsnä mutta älä oleta ja pakota.

Ravintolaan jouluna, miksi hän ei mene yksin ravintolaan ja jätä muita rauhaan, kukaan mitään vätys-sikaa halua sohvalla katsella.

Vierailija
54/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä työntää yllätyslahjana kauniisti somistetun kalunsa anaaliisi juurta myöten  ja odottaa kun kiljaiset riemusta. Niin hyvää, niin hellää - ainakin anuksessa ...

Vierailija
55/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat joulun vain itsellesi. Ja unelmoit, kuinka vuoden päästä ei mies ole enää pilaamassa iloasi!

Vierailija
56/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä työntää yllätyslahjana kauniisti somistetun kalunsa anaaliisi juurta myöten  ja odottaa kun kiljaiset riemusta. Niin hyvää, niin hellää - ainakin anuksessa ...

Katkarapu ei noin kauas yllä !

Vierailija
57/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mies valitti kun joutui työstämään jouluvalosarjaa ulos, hirveää naputtamista oli koko laiton ajan ja vielä tänään kitisi, kuinka niitä on hankala ja kamala laittaa, sanoin hänelle, että kuulostat vanhalta ämmältä.

Siltäpä siltä. Ja joskus vuohelta. Miehet ei tajuakaan miten epämiehekästä tuollainen laiskana lusmuileminen ja narina on. Pimppa kuivaa umpeen kun vain ajattelenkin.

Vapautin itseni ansasta kuukausi sitten. Luojan kiitos tämä asunto on mun ja velaton eikä äijä ollut tässä edes kirjoilla. Helppo heittää pihalle siis.

Rohkeutesi ja asenteesi ansaitsee hatun noston, näin se juuri usein saattaa olla, väkisin painii miehen kanssa ja koko ajan kuitenkin ajattelee, että saattaisi olla helpotus päästä tuollaisesta eroon, ei naisena kertakaikkiaan kestä narisevaa, kitisevää

Sä itse pakotat miehen tiettyyn muottiin, mutta et hyväksy minkäänlaista muottia itsesi kohdalla. Mutku nainen, oikeudet.

Vierailija
58/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa jouluvalot, voi mennä itse laittamaan ne jouluvalot. Sitten näkee millainen talkoo se on. 

Kaikkiko se pitää itse tehdä?

Vierailija
59/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ero koska mies ei tehnyt mitään ennen joulua eikä jouluna. En jaksanut sitä laiskuutta , voin olla yksinkin jos joudun kaikki tekee kotona.

Vierailija
60/229 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltäpä siltä. Ja joskus vuohelta. Miehet ei tajuakaan miten epämiehekästä tuollainen laiskana lusmuileminen ja narina on. Pimppa kuivaa umpeen kun vain ajattelenkin.

Vapautin itseni ansasta kuukausi sitten. Luojan kiitos tämä asunto on mun ja velaton eikä äijä ollut tässä edes kirjoilla. Helppo heittää pihalle siis.

Rohkeutesi ja asenteesi ansaitsee hatun noston, näin se juuri usein saattaa olla, väkisin painii miehen kanssa ja koko ajan kuitenkin ajattelee, että saattaisi olla helpotus päästä tuollaisesta eroon, ei

Vätystä ei saa mihinkään miehekkääseen muotiin, paiti ulkoruokintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän