Vaimolla sutinaa?
Onkohan vaimollani sutinaa?
Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.
On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.
Kommentit (151)
On sutinaa kun on sanonut sulle että nuoremmat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
On sutinaa kun on sanonut sulle että nuoremmat kiinnostaa.
Kyllä on näin sanonut mulle suoraan ja lisäksi usein kuullut kun sanonut naispuolisille kavereilleen puhelimessa noin.
Ap
Kerran puhui kaverilleen, ettei hän jaksa mitään yhteydenpitoa, kun on arjessa kiirettä, lapset jne.
Olikohan ollut jo seksiä ja tämä kumppani olisikin halunnut jatkaa yhteydenpitoa?
Ap.
Etkö sinä osaa naista tyydyttää? Hae oppia maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä osaa naista tyydyttää? Hae oppia maailmalta.
Ihanko itse keksit? Lue koko ketju niin voi mielipide muuttua. No, turhaa se on vähä-älyistä ohjata.
Ap.
Eli puheiden perusteella vieraat miehet kiinnostaa vaimoasi. Ehkä tuossa voi pikku hiljaa moraali pettää, kun pettämiseen mahdollistavat tilanteet toistuu. Tuosta kiinnostuksesta toisiin miehiin voisi kannattaa vähän kysellä.
Mikähä naisia kiinnostaa nuoremmissa miehissä? Itellä ei oo koskaan kiinnostanu, ei edes sillon ko olin ite nuorempi mies.
Naiset kiinnostaa eroottisessa mielessä iästä riippumatta kuha aikusia ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vaimoilla on oikeus sutinoihin kun kotona on joku Perä-Kammarin-Urpo tai muutoin vaan simppelisti niksahtanut mies kotona.
Minkälainen mies on Perä-Kammarin-Urpo??
Matkit naista siinä ja testaat, minkälaisia vastauksia saat, kun oletkin muka mies samassa tilanteessa. Palstapsykot vauhdissa. Kohta opitaan lisää naisista, eikös vaan?