Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla sutinaa?

Vierailija
02.12.2024 |

Onkohan vaimollani sutinaa?

Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.

On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli klo 4.30 kotiin. 

Eilen siivosin kämpän ja heti tänä aamulla se sotkeminen (lähinnä tavarat jätetään esiin eikä laiteta takas) alkoi. Jos huomautan häntä tai lapsia siitä, hän sanoo että olen negatiivinen ja voi kuulemma sanoa ystävällisesti.  Mutta kun se ei tehoa.

Hetki sitten ajoi mut ja lapset ulos,  sanoi että nyt pitää mennä ulos kun näin hyvä ilma. Itse parantelee krapulaansa, eikä viitsi edes astioita laittaa tiskikoneeseen.

En mä enää kovin kauaa tätä jaksa. Tai sit hankin nuoren ja nätin sekä ennen kaikkea mukavan naisen ja vaihdan parempaan.

Ap.

Matkit naista siinä ja testaat, minkälaisia vastauksia saat, kun oletkin muka mies samassa tilanteessa. Palstapsykot vauhdissa. Kohta opitaan lisää naisista, eikös vaan?

Vierailija
142/151 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sutinaa kun on sanonut sulle että nuoremmat kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sutinaa kun on sanonut sulle että nuoremmat kiinnostaa.

Kyllä on näin sanonut mulle suoraan ja lisäksi usein kuullut kun sanonut naispuolisille kavereilleen puhelimessa noin.

Ap

Vierailija
144/151 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran puhui kaverilleen, ettei hän jaksa mitään yhteydenpitoa, kun on arjessa kiirettä, lapset jne. 

Olikohan ollut jo seksiä ja tämä kumppani olisikin halunnut jatkaa yhteydenpitoa? 

Ap.

Vierailija
145/151 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä osaa naista tyydyttää?  Hae oppia maailmalta. 

Vierailija
146/151 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä osaa naista tyydyttää?  Hae oppia maailmalta. 

Ihanko itse keksit? Lue koko ketju niin voi mielipide muuttua. No, turhaa se on vähä-älyistä ohjata.

Ap.

Vierailija
147/151 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli puheiden perusteella vieraat miehet kiinnostaa vaimoasi. Ehkä tuossa voi pikku hiljaa moraali pettää, kun pettämiseen mahdollistavat tilanteet toistuu. Tuosta kiinnostuksesta toisiin miehiin voisi kannattaa vähän kysellä.

Vierailija
148/151 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sutinaa ja sitten kutinaa

Vierailija
149/151 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähä naisia kiinnostaa nuoremmissa miehissä? Itellä ei oo koskaan kiinnostanu, ei edes sillon ko olin ite nuorempi mies. 

Naiset kiinnostaa eroottisessa mielessä iästä riippumatta kuha aikusia ovat.

Vierailija
150/151 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tilanne on selkiintynyt?

Vierailija
151/151 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla vaimoilla on oikeus sutinoihin kun kotona on joku Perä-Kammarin-Urpo tai muutoin vaan simppelisti niksahtanut mies kotona.

Minkälainen mies on Perä-Kammarin-Urpo?? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän