Vaimolla sutinaa?
Onkohan vaimollani sutinaa?
Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.
On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja haluan kommentoida tilannettasi.
Toivon, että teillä on asiat hyvin.
Mietin sitä, että kuinka usein pääsette kahdestaan treffeille vaimosi kanssa?
Olisiko mahdollista voisitte laittaa lapset hoitoon ja saisitte kerran / kaks kuussa yhteistä aikaa?Se olisi tosi tärkeää. Ja myös läheisyys. Oletko koskettanut häntä, halaillu, pussaillut ja tietenki olleet intiimisti viimeaikoina. Tähän ei tietenkään tarvii tänne vastata, mutta mieti näitä?
Jos vaimosi on 48v niin voi olla, että hänellä on ikäkriisi. Ja haluaa vähän ottaa rentoa ja ns. puhjeta uudestaan kukkaan.
Tottakai ajoittain naisena on kiva saada mukavia kommetteja ihmisiltä, miehiltä / naisilta, sillon ehkä ns. voi kokea itsensä nätiksi ja kauniiksi.
Mutta jos vaimosi on kokoajan menossa ja ei kerro mitä tekee sinulle. Niin voi olla, että teidän suhde on vaan muuttunut. Ootte vaan
Moi ja kiitos vastauksesta. Kyllä vaimoni on suoraan puhunut pitäisikö erota, mutta kun meillä on hankala tilanne perheessä niin en oikein innostu asiasta juuri nyt. Ei me missään koskaan käydä, jos luet ketjun alkupäätä, niin huomaat etten oikeastaan edes halua. On aina arvostelemassa ja vertailemassa mua muihin miehiin. Jos itse tekisin samoin hänen kohdallaan tulisi karmea saarna, alkuvuosina tuli jopa päivien mykkäkoulua... mutta tilanne siis on monimutkainen.
Ap
Voi vitsit! Tosi harmi kuulla. Sitten on parempi erota.kyllä sinä ansaitset paremman parisuhteen!
ja kyllä lapsetkin haluavat, että ootte onnellisia vaikka omilla teillään.
meil on vaa yksi elämä. Ja pitää muistaa arvostaa itseään vaikka parisuhteessa onki!
tsemppiä kaikkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 48. En olisi tässä tilanteessa ilman lapsia. 2/3 tarvii enemmän tukea arjessaan joten jos häipyisin, heidän tilanne menisi huonompaan suuntaan.
Tämä ei ole trolli vaan ihan totisinta totta.
Ap.
Viimeinen käyttöpäivä alkaa umpeutua, siksi vielä kerran koitetaan ja uudelleenkin.
Mun vaimo teki ihan samoin. Vaimon ongelma on oma isäsuhde ja nyt ero jatkaa sitä omille lapsille.
Ongelma on että haetaan jotain ikuista nuoruutta ja hylätään valinta jossa on lapset ja ydinperhe.
Kuvitellaan että elämä jatkuu jotenkin ikuisesti (täällä) hyläten kaikki se mikä on turvallista ja hyvää. Tiedän tapauksia jossa myöhemmin kadutaan mutta on liian myöhäistä .
Itselläni on ollut helpompi jättää nainen( kun ei usko puhetta eikä muuta tapojaan). Väliin jäi tämän naisen koston kapulaksi lapsi, jota en saanut nähdä enkä kasvattaa.
Olen kuitenkin aikuinen äijä eikä se minulta ole pois vaan lapselta. Oma äiti pilaa lapsensa.
ei mulle naisen tarvitse tehdä tai v*******a kun se yx kerta ja se voi riittää. Eli on meitä äijiäkin jotka vielä pystyy elämään näiden asioiden kanssa ja ilman mitään jakorasioita. Kunnollisia ja rakastaviakin naisia löytyy-respect niille.
Taidat olla vain kateellinen vaimollesi.
Sun pitäisi ap keskittyä ennemmin teidän keskinäisen parisuhteen tilaan ja sitä parantamaan, kun epäilemään ja väittämään tuollaisia loukkaavia väitteitä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi ap keskittyä ennemmin teidän keskinäisen parisuhteen tilaan ja sitä parantamaan, kun epäilemään ja väittämään tuollaisia loukkaavia väitteitä.
Selkeitä todisteita, niin ne enää mitään epäilyjä ole. Loukkaavaa on sen sijaan valehtelu, salailu ja h u o r a aminen. Olisi edes itselleen rehellinen ja ero vaan päälle eikä kiusata toista.
Vierailija kirjoitti:
Mullekko yrität? Kateellinen exälle lapsen kiusaamisesta vai? Vai nykyiselle kun on kunnollinen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä toimii tutka ihan samoin kuin naisilla mikäli epäilee pettämistä.
-nainen kommentoi
Se on vaa harmi nykyään, kun jotkut parit ei vaan puhu asioistaan ja ongelmistaan nii pitää sitten mennä pettämään jotta suhde sitten päättyy.
jännä ku alkuun ollaan nii rakastuneita ja ihastuneita ja sitten ei puhutakaan mistään ja kumpikaan ei kuuntele toista tai toinen ei enää huomioi nii menee tälläiseksi.
on suhteet kyllä välillä hyvin vaikeita.
minäkin naisena tällä kommentoin
Taas vaimo lähdössä risteilylle 2 kaverinsa kanssa. En usko, että keskenään vain pyörisivät, kyllä siellä illalla mennään yökerhoon ja känniset miehet ovat varmasti ympärillä.
Näitä iltamenoja on kyllä aika usein, noin 3 kertaa kahden kuukauden aikana. Siis niin että on yön poissa tai tulee aamulla klo 5-6 aikaan. Nyt risteilyltä tietysti palaa vasta seuraavana iltäpäivänä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Taas vaimo lähdössä risteilylle 2 kaverinsa kanssa. En usko, että keskenään vain pyörisivät, kyllä siellä illalla mennään yökerhoon ja känniset miehet ovat varmasti ympärillä.
Näitä iltamenoja on kyllä aika usein, noin 3 kertaa kahden kuukauden aikana. Siis niin että on yön poissa tai tulee aamulla klo 5-6 aikaan. Nyt risteilyltä tietysti palaa vasta seuraavana iltäpäivänä.
Ap.
Minkä ikäinen tämä sinun puoliso on? T:M34
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla vaimoilla on oikeus sutinoihin kun kotona on joku Perä-Kammarin-Urpo tai muutoin vaan simppelisti niksahtanut mies kotona.
niin myötä kun vasta mäessä. et sää tuntematonta nai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja haluan kommentoida tilannettasi.
Toivon, että teillä on asiat hyvin.
Mietin sitä, että kuinka usein pääsette kahdestaan treffeille vaimosi kanssa?
Olisiko mahdollista voisitte laittaa lapset hoitoon ja saisitte kerran / kaks kuussa yhteistä aikaa?Se olisi tosi tärkeää. Ja myös läheisyys. Oletko koskettanut häntä, halaillu, pussaillut ja tietenki olleet intiimisti viimeaikoina. Tähän ei tietenkään tarvii tänne vastata, mutta mieti näitä?
Jos vaimosi on 48v niin voi olla, että hänellä on ikäkriisi. Ja haluaa vähän ottaa rentoa ja ns. puhjeta uudestaan kukkaan.
Tottakai ajoittain naisena on kiva saada mukavia kommetteja ihmisiltä, miehiltä / naisilta, sillon ehkä ns. voi kokea itsensä nätiksi ja kauniiksi.
Mutta jos vaimosi on kokoajan menossa ja ei kerro mitä tekee sinulle. Niin voi oll
ei ole. lakkaaa olemasta tiskirätti ja käy vaikka huorissa hakee itsetuntoo
Vierailija kirjoitti:
vihainen ja aivan helevetin pettyny. ei kauheesti ittee paneta just ny
Tilannepäivitys.
Vai.on risteily olikin päiväristeily.
Nyt risteily ohi, vaimo jatkaa iltaa keskustan baareissa/yökerhoissa. Jotenkin tiedä että näinhän tää menee. Luulin jo että olis tullut pitän päivän jälkeen kotiin.
Ap.
Tuli klo 4.30 kotiin.
Eilen siivosin kämpän ja heti tänä aamulla se sotkeminen (lähinnä tavarat jätetään esiin eikä laiteta takas) alkoi. Jos huomautan häntä tai lapsia siitä, hän sanoo että olen negatiivinen ja voi kuulemma sanoa ystävällisesti. Mutta kun se ei tehoa.
Hetki sitten ajoi mut ja lapset ulos, sanoi että nyt pitää mennä ulos kun näin hyvä ilma. Itse parantelee krapulaansa, eikä viitsi edes astioita laittaa tiskikoneeseen.
En mä enää kovin kauaa tätä jaksa. Tai sit hankin nuoren ja nätin sekä ennen kaikkea mukavan naisen ja vaihdan parempaan.
Ap.
Jos tuossa on pettämisen merkit, niin sitten on tullut petettyä joskus itsekin. Tosin koskematta keneenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehillä toimii tutka ihan samoin kuin naisilla mikäli epäilee pettämistä.
-nainen kommentoi
No joo. Sairaalloisen mustasukkaisilla miehillä on erityisen hyvä tutka. Se on koitunut monen kumppanin kohtaloksi.
Ja unohdin mainita tuosta 20km välimatkasta.
itse olen asunut Helsingissä yli 14 vuotta.
Välillä jos tulee myöhään baarista niin taksi jonot voivat olla hyvin pitkiä ellei ole sit hyvät kulkuyhteydet bussilla.
Toinen asia on, että olen naisena kokenut ajoittain todella epämukavaksi mennä yöllä taksilla yksin kotiin, koska ikinä ei voi tietää millaisen mies kuskin kyytiin menee.
etenkin jos olen nauttinut paljon alkoholia niin olen mieluummin mennyt sitten ystävän luo yöksi, enkä menny taksilla kotiin vaikka kotimatkaa olis vaan 10-20km Helsingissä.
Tai joskus jopa ehdottanut tyttöystävän kanssa, että otettaisiin hotelli ja jaetaan kulut puoliksi niin voi ennen baaria hotellissa laittautua, yöllä mennä hotelliin ja aamulla sit buffet aamiaiselle.
Toivottavasti tämä auttoi!