Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla sutinaa?

Vierailija
02.12.2024 |

Onkohan vaimollani sutinaa?

Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.

On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit kysyä, miksi vaimosi ehdotti eroa? 

Vierailija
102/151 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei oo ollut seksiä aikoihin, sehän vielä voi ajaa siihen pettämiseen. 

Mitäs mieltä naiset on tästä tilanteesta?

Itse siirryin nuorempiin miehiin, koska miestäni ei seksi enää kiinnostanut. Aikani tietenkin odotin ja ehdotinkin, mutta sen jälkeen lähdin muihin suhteisiin. Ukko on edelleen kotona ja todennäköisesti tietää mitä rouvan tanssi-illat tarkoittaa.

Oletteko muuten huomanneet miten se on aina miehen syy, kun nainen pettää?

Tuohan oli sarkasmia. Miehet käyttää ina syynä pettämiseen seksin puutetta. Miksei sitten naisetkin saisi pettää samalla tekosyyllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö uusi vuosi hyvin? 

Vierailija
105/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro taas.

Uusin juttu parin viikon takaa.

Vaimo oli ulkona taas naisporukassa, tuli kotiin noin klo 5. Muutaman päivän päästä puhui toiselle kaverilleen puhelimessa että "oli käynyt flaxi".

Tarkoittaako tuo yleensä esim. pelkkää tanssiin hakua vai onko voinut mennä pidemmällekin?

Mä en aio kysyä enkä tietenkään saisi vastaustakaan.

Ap.

Vierailija
106/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, vastauksia odottelen.

Ap

Vierailija
107/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuupa hyvinkin...

Vierailija
108/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaxi voi tarkoittaa, että on tavannut ihmisen tai jokin asia on toteutunut? Kysy häneltä mitä tarkoittaa asialla?

Vierailija
109/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit väärin. Sanoi että kävin ostaa uuden flexin. Koiralle nääs. Älä murehdi, ei ole pettänyt.

Vierailija
110/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeuttaisi miestä pettämään, mutta naisella on oikeus läheisyyteen ja tuntea olevansa nainen.

Vierailija
111/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nelikymppisenä tuo vaihe. Lapset oli vähän kasvaneet ja juoksutti reippaasti. Oli ihanaa tanssia ja flirttailla, joskus pussaillakin. Nimenomaan mitattua markkina-arvoa. Juoksut loppui koronaan ja nyt baarissa on kaikki niin nuoria, ettei ole mitään mielenkiintoista.

vaihe se vaan oli ja avioliitto täyttänyt 30v.

Miehellä on ollut omat menonsa, enkä ole kysellyt. Ei se nyt niin vakavaa ole jos kotona on kuitenkin hyvä yhteinen elämä.

"Ei se nyt niin vakavaa ole jos kotona on kuitenkin hyvä yhteinen elämä."

Eli mies maksaa kaiken.

Vierailija
112/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin nuorempiin miehiin, koska miestäni ei seksi enää kiinnostanut. Aikani tietenkin odotin ja ehdotinkin, mutta sen jälkeen lähdin muihin suhteisiin. Ukko on edelleen kotona ja todennäköisesti tietää mitä rouvan tanssi-illat tarkoittaa.

Oletteko muuten huomanneet miten se on aina miehen syy, kun nainen pettää?

No ainakin ymmärrän tuossa tapauksessa.

Ymmärrätkö jos mies käy vieraissa, kun kotona on vastaavia seksielämään liittyviä erimielisyyksiä?

Se on tietysti eri asia.

Vierailija
113/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia muita merkkejä on mahdollisesta pettämisestä? Kertokaa omia/kavereiden kokemuksia.

Poissaoleva, ei kuuntele kun puhut, vetäytyy omiin oloihinsa kotona. Katsoo usein puhelinta. Pääsykoodi vaihdettu. Panostaa omaan ulkonäköön aiempaa enemmän.

Ei ole noikaan välttämättä pettämisen merkkejä. Ei sitä voi varmasti tietää mistään. Mutta lähestyvän eron merkkejä ne voivat olla. Tai sitten puolisosi yrittää puheillaan tehdä sinut vähän mustasukkaiseksi että kiinnostuisit hänestä taas naisena. Et kai itsekin kehu muita naisia kauniiksi, mutta unohdat kehua häntä? Koettakaa löytää henkinen yhteys uudelleen. Kuuntele mitä hän ajattelee ja puhuu, keskity enemmän hänen ajatuksiinsa kuin siihen kuunteleeko hän sinua. Mitä hän kaipaa, tuntee j

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
114/151 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeuttaisi miestä pettämään, mutta naisella on oikeus läheisyyteen ja tuntea olevansa nainen.

Nyt mä näkisin tän tilanteen niin, että tyttö on aina uhri.

Vierailija
115/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaimo lähdössä yön yli risteilylle.

En usko että naiset jaksavat olla pelkästään keskenään, kyllä sitä mieseuraa jollain tavalla halutaan. Varsinkin kun hakeudutaan yön yli kestävälle risteilylle.

Uskon että tilaisuuden tullessa saattaa hairahtua. Hänellä ei varmasti ole ketään salaista uutta poikaystävää, vaan tapailee satunnaisia miehiä.

Ap.

Vierailija
116/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä halusi kanssa aina mennä poikien kanssa risteilylle. Mitään kuulema ei tapahtuisi.

No yksi kaunis kesä. Minä mökillä. Hän kaupungissa. Ja kävi panemassa vierasta akkaa. Seuraavana kesänä erosimme. 

Vierailija
117/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaimo lähdössä yön yli risteilylle.

En usko että naiset jaksavat olla pelkästään keskenään, kyllä sitä mieseuraa jollain tavalla halutaan. Varsinkin kun hakeudutaan yön yli kestävälle risteilylle.

Uskon että tilaisuuden tullessa saattaa hairahtua. Hänellä ei varmasti ole ketään salaista uutta poikaystävää, vaan tapailee satunnaisia miehiä.

Ap.

Mulla tuli ero kun lapsi oli 2 vee. Muija joka oli silloin vielä vasta päässyt munan makuun, kävi periaatteessa kaikki munat ja mulkut. Usein pääsin itse liukkaille ja monesti ei olisi reissunsa jälkeen heti halunnut.En tiedä mitä haki, koska melko harvalla isompi mulkku kuin mulla. Toki, sittemmin olen tajunnut että ehkä liian isokin.

Olen myös ymmärtänyt jättää mustasukkaisuuden koska monet naiset ovat kuin h u o r i a. Poikkeuksena tämä exxäni, jolla oli lisäksi vielä sexiaddikti jolle ei vaan voinut mitään.Eli ei voinut itselleen mitään.

Neuvoksi annan että pyydä muijaas mukaan jonnekkin ryhmäsexiin tai parinvaihtoon. Ellei se käy sulle tai hänelle, niin sitten ero on ainoa oikea ratkaisu.

Ellet sitten vain hyväksy kaikkea, mutta pyydä rouvaa käymään lääkärissä jottei tuo mitään tautia, ja sovi itsellesi omat vkloput ilman muijaas ja sitten omat vkloput muijas kanssa( eli meette yhdessä jonnekkin (hotelli) ja antaa vain sulle.Osta sille vaik uusia.juttuja.

Vierailija
118/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että kandee kysyä haluaako hän erota? Sanoisin myös että ellei halua erota tai vaikka haluaisikin, niin kerro suoraan mitä epäilet ja sano että haluat myös itse käydä vieraissa jos hänkin käy. Tämä järjestely voi toimia kasvun paikkana tai ajatellaan myös näin, että mitään menetettävää ei ole jos ero tulisi kuitenkin.

Vierailija
119/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 48. En olisi tässä tilanteessa ilman lapsia. 2/3 tarvii enemmän tukea arjessaan joten jos häipyisin, heidän tilanne menisi huonompaan suuntaan.

Tämä ei ole trolli vaan ihan totisinta totta.

Ap.

Viimeinen käyttöpäivä alkaa umpeutua, siksi vielä kerran koitetaan ja uudelleenkin.

Vierailija
120/151 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haluan kommentoida tilannettasi.

Toivon, että teillä on asiat hyvin.

Mietin sitä, että kuinka usein pääsette kahdestaan treffeille vaimosi kanssa? 

Olisiko mahdollista voisitte laittaa lapset hoitoon ja saisitte kerran / kaks kuussa yhteistä aikaa?

Se olisi tosi tärkeää. Ja myös läheisyys. Oletko koskettanut häntä, halaillu, pussaillut ja tietenki olleet intiimisti viimeaikoina. Tähän ei tietenkään tarvii tänne vastata, mutta mieti näitä? 

Jos vaimosi on 48v niin voi olla, että hänellä on ikäkriisi. Ja haluaa vähän ottaa rentoa ja ns. puhjeta uudestaan kukkaan.

Tottakai ajoittain naisena on kiva saada mukavia kommetteja ihmisiltä, miehiltä / naisilta, sillon ehkä ns. voi kokea itsensä nätiksi ja kauniiksi.

Mutta jos vaimosi on kokoajan menossa ja ei kerro mitä tekee sinulle. Niin voi olla, että teidän suhde on vaan muuttunut. Ootte vaan tietyllä tapaa kasvaneet erilleen. Ehkä hän haluaa paeta teidän avioliiton ongelmia olemalla ystävien kanssa tai saamalla huomiota muilta ihmisiltä/ miehiltä.

Suosittelen, että puhuisitte ilman mitään huutamista tai riitelyä. Vaan ihan normaalisti, että missä mennään. Onko asioita, joita te molemmat kaipaatte suhteenne? Mitä voisitte tehdä ja huomioida toisianne enemmän/ paremmin.

Jos hänellä on hakupäällä ja haluaa, ehkä erota niin te teette sen päätöksen sitten yhdessä ja järjestelette nuo asumiskuviot ja miten hoidatte lapsia.

Koska mielummin antaa toisen mennä vapaasti, kuin se, että pettää sinua selän takanasi. Eikä sinun tarvisi stressata koko ajan ja ihmetellä tai epäillä. Stressi tappaa ihmisen hyvin nopeasti.

Paljon Tsemii sulle sinne ja toivon, että teillä kuitenki asiat järjestyisi puhumalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme