Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla sutinaa?

Vierailija
02.12.2024 |

Onkohan vaimollani sutinaa?

Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.

On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia muita merkkejä on mahdollisesta pettämisestä? Kertokaa omia/kavereiden kokemuksia.

Uudet alusvaatteet. Ja etenkin jos ne on hankittu juuri ennen ns. tärkeää tyttöjen iltaa. Iltaa joihin mies ei saa tulla. Miksi hankkia uudet releet tyttöjen iltaan.... Hmmm hmmm. 

Vierailija
42/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistahan tussu kun tulee retkiltään kotiin. Ihan puhdas jos on, peli selvä. Vaikuttaa että sutinaa on ja nykyiset naiset hetkahtaa heti. Alahan nyt seurata tarkemmin. 

Kuka ihmeen nainen näihin suostuu? Kysyn vaan. 

N 48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistahan tussu kun tulee retkiltään kotiin. Ihan puhdas jos on, peli selvä. Vaikuttaa että sutinaa on ja nykyiset naiset hetkahtaa heti. Alahan nyt seurata tarkemmin. 

Kuka ihmeen nainen näihin suostuu? Kysyn vaan. 

N 48

Just niin, ei onnistuisi mitenkään.

Ap.

Vierailija
44/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä taas.

Vaimo menossa taas tänään illanviettoon. Mitä pitäisi tehdä? Pitäiskö vaan vielä antaa olla ja katsoa miten tilanne etenee..?

Vierailija
45/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti. Saa nähdä miten käy.

Ap.

Vierailija
46/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kysynyt siltä suoraan 

Vierailija
47/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset menisi stalkkaamaan hetkeksi johonkin ? Sillähän se selviää.

Vierailija
48/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun mikroskoopin ostoon huomenna

Ota eukon kalsarista näyte ja lähesty asiaa tieteellisesti

Vierailija
49/151 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kun hoidan lapsia.

Ap.

Vierailija
50/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni palasi jo parin tunnin päästä takas. En kysellyt tarkemmin, oli nähnyt kaverinsa ja ottivat yhdet. Moneen paikkaan oli ollut niin paljon jonoa, etteivät jääneet odottelemaan. Ihan uskottavaa.

Mutta kyllä mulla edelleen epäilyksiä. Kyselee koko ajan minkähän ikäiseksi häntä luullaan ja että onkohan hän selvästi ikäisiään paremman näköinen kun nuoret miehet tulevat juttelemaan.

Oonko tyhmä kun en tajua vihjeitä vai onko sittenkin niin että kun hän kertoo näistä niin ei kuitenkaan pettäisi. Toisaalta, ainakin huomiosta tykkää.

Ap.

Vierailija
51/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei oo ollut seksiä aikoihin, sehän vielä voi ajaa siihen pettämiseen. 

Mitäs mieltä naiset on tästä tilanteesta?

Niin että siis pihtaat vaimoltasi ja sitten vielä ihmettelet että miksi hän lähtee vieraisiin. Jeps.

Vierailija
52/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävästi kun kyselet illan tapahtumista niin joko hermostuu tai puhuu itsensä pussiin. Lopputulos on sama. 

Varmasti alkaa tiuskia ja syytellä ap:ta kun tämä kysyy jotain. Epäilyttävää.

Vierailija
53/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ikäkriisi voi olla kun miettii ulkonäköään.

Vierailija
54/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta kuulostaa. 

Vierailija
55/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nelikymppisenä tuo vaihe. Lapset oli vähän kasvaneet ja juoksutti reippaasti. Oli ihanaa tanssia ja flirttailla, joskus pussaillakin. Nimenomaan mitattua markkina-arvoa. Juoksut loppui koronaan ja nyt baarissa on kaikki niin nuoria, ettei ole mitään mielenkiintoista.

vaihe se vaan oli ja avioliitto täyttänyt 30v.

Miehellä on ollut omat menonsa, enkä ole kysellyt. Ei se nyt niin vakavaa ole jos kotona on kuitenkin hyvä yhteinen elämä.

Vierailija
56/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua mietityttää se yö kun ei tullut ollenkaan kotiin.

Ymmärtäisin jos asuttaisiin maaseudulla kun välimatkat on pitempiä eikä julkisia/takseja saatavilla. Mutta asutaan Helsingissä niin erikoista että jäi kaverilleen yötä. Vai jäättekö naiset useinkin kaverille yötä vaikka välimatkaa on alle 20km?

Ap.

Vierailija
57/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nelikymppisenä tuo vaihe. Lapset oli vähän kasvaneet ja juoksutti reippaasti. Oli ihanaa tanssia ja flirttailla, joskus pussaillakin. Nimenomaan mitattua markkina-arvoa. Juoksut loppui koronaan ja nyt baarissa on kaikki niin nuoria, ettei ole mitään mielenkiintoista.

vaihe se vaan oli ja avioliitto täyttänyt 30v.

Miehellä on ollut omat menonsa, enkä ole kysellyt. Ei se nyt niin vakavaa ole jos kotona on kuitenkin hyvä yhteinen elämä.

Tässä samaistuttavia kohtia, mutta kyllä kotona on hankalaa. Tiuskimista, vähättelyä, kasvatuksen erimielisyydet jne. En oikeestaan edes viihdy vaimon seurassa. 

Ap.

Vierailija
58/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ahnaasti pyllyyn?

Vierailija
59/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan usein kaverin kanssa hotellihuoneen, niin ei tarvitse seisoa taksijonossa. 

Mutta ne on kotona sovittu eli ilmoitettu etukäteen. Mies sit hakee puoliltapäivin pois.

Vierailija
60/151 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, haluaisin teidän mielipiteitä. Onko kavereillenne sattunut vastaavaa? Oletteko itse olleet samassa tilanteessa?

Ap.

Minä saatoin joutua vastikään alibiksi ystävättären hairahduksessa. Tuli kamoineen paikkakunnalleni ja asunnolleni kuten sovittiin, läksi parin päivän menoilleen, jonka päätteeksi ainakin puoliksi katuen myönsi sutinaa olleen, ja +10 V avoliittonsa olleen seksitön jo yli vuoden. Olin yllättynyt kun ovat olleet niin kauan onnellisen oloisia yhdessä, mutta tämä läheisyyden puute asia on nyt selvästi triggeröinyt hairahduksen tarvetta. Toisaalta inhimillistä mutta toisaalta hyvin epäreilua ettei selvitä alkuperäisen liittonsa tilaa, eikä nähtävästi sallittuja rajojakaan. Mutta luulen että virallisen version mukaan on minun luona muka ollut, toivottavasti en joudu ikinä setvimään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi