Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla sutinaa?

Vierailija
02.12.2024 |

Onkohan vaimollani sutinaa?

Oli viikonloppuna kaverin kanssa ulkona, ja jäi myös yöksi. Sanoi että yöpyi hänen luonaan. Välimatkaa 20km eli olisi kyllä päässyt kotiinkin.

On viime aikoina ollut outo, nuoremmat miehet kiinnostaa ja mulle lähinnä tiuskii.

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei oo ollut seksiä aikoihin, sehän vielä voi ajaa siihen pettämiseen. 

Mitäs mieltä naiset on tästä tilanteesta?

Itse siirryin nuorempiin miehiin, koska miestäni ei seksi enää kiinnostanut. Aikani tietenkin odotin ja ehdotinkin, mutta sen jälkeen lähdin muihin suhteisiin. Ukko on edelleen kotona ja todennäköisesti tietää mitä rouvan tanssi-illat tarkoittaa.

Oletteko muuten huomanneet miten se on aina miehen syy, kun nainen pettää?

No ainakin ymmärrän tuossa tapauksessa.

Vierailija
22/151 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena vaimo tuli kotiin klo 5 aikaan, erikoista että oli ollut teknobileissä. Harva yli nelikymppinen tuolla käy.

Irtiotto minusta tuntuu olevan käynnissä.

Teknobileet on nimenomaan 90-luvulla nuoruutensa viettäneiden juttu, ei siellä nykynuoria käy. Ne kuuntelee räppiä tai vastaavaa paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että muijallas on hauskaa.

Vierailija
24/151 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse siirryin nuorempiin miehiin, koska miestäni ei seksi enää kiinnostanut. Aikani tietenkin odotin ja ehdotinkin, mutta sen jälkeen lähdin muihin suhteisiin. Ukko on edelleen kotona ja todennäköisesti tietää mitä rouvan tanssi-illat tarkoittaa.

No ainakin ymmärrän tuossa tapauksessa.

Ymmärrätkö jos mies käy vieraissa, kun kotona on vastaavia seksielämään liittyviä erimielisyyksiä?

Vierailija
25/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Nyt vaimo puhui puhelimessa toisen kaverinsa kanssa ja kertoi viime viikonlopusta että " oli kivaa ja sai selville markkina-arvonsa". Onko siis pettänyt? Mitä mieltä?

Vierailija
26/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee varmaankin tyttöystävän kanssa risteilylle.

Vierailija
27/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee varmaankin tyttöystävän kanssa risteilylle.

On ollut jo aiemmin toisen kaverin kanssa. Tällöinkin oli epäselvää meininkiä. Oli hävittänyt kaverinsa loppuillasta mutta kuitenkin keikkunut viiteen asti ylhäällä. Ja vaisuna tämän jälkeen monta päivää.

Ap

Vierailija
28/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ilmenee kiinnostus nuoriin miehiin?

On sulla luulot.

Vierailija
29/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi kun vaimo kirjoitti vieressäni puhelimella jotain ja parasta- sanan jälkeen puhelin ehdotti sanaa seksiä 😅

Vierailija
30/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ilmenee kiinnostus nuoriin miehiin?

On sulla luulot.

Koska on sanonut tämän usein. Muka vitsillä, mutta kuitenkin jotain perää siinä on, koska usein haukkuu parrakkaita miehiä vanhoiksi/vanhan näköisiksi ja kehuu nuoria siloposkia komeiksi.

Ap

Vierailija
31/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aiemmin ollut kokonaan yötä pois, toki se risteily pari vuotta sitten. Nyt kuitenki eka kerta baari-illan jälkeen. En nähnyt itse missä kunnossa/millä mielellä tuli kotiin kun olin jo lähtenyt töihin.

Ap

Vierailija
32/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistahan tussu kun tulee retkiltään kotiin. Ihan puhdas jos on, peli selvä. Vaikuttaa että sutinaa on ja nykyiset naiset hetkahtaa heti. Alahan nyt seurata tarkemmin. 

Vierailija
33/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistahan tussu kun tulee retkiltään kotiin. Ihan puhdas jos on, peli selvä. Vaikuttaa että sutinaa on ja nykyiset naiset hetkahtaa heti. Alahan nyt seurata tarkemmin. 

En ihan noin suoraan kehtaisi, yritän saada selville jotain muuta kautta. Jotain on meneillä, se on selvää.

Ap

Vierailija
34/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko parempi esittää välinpitämätöntä, vai alkaa kysellä tarkemmin. Nyt oon aika cool. Joskus kun yrittänyt kysyä jotain, tulee niin tiukkkaa takaisin että keskustelu jää siihen.

Vierailija
35/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petturin mielestä se on aina kumppanin tai olosuhteiden syy sukupuolesta riippumatta. Petturi ei ota vastuuta ja pettää itseäänkin. Ihan hyvin tuokin eukko voisi keskustella asiat selväksi, mutta ei uskalla. Helpompi selitellä, että ukko todennäköisesti tietää. Säälittävää.

Vierailija
36/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei vaimoni ole hakemassa uutta poikaystävää, mutta seksiä kyllä saattaa hakea. 

Kuinka yleistä tämä on nykyään, en tiedä kun ei oo ketään keneltä kysyä?

Ap

Vierailija
37/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan totutella siihen ajatukseen, että muutkin panee vaimoasi. Ei sitä kannata ottaa niin vakavasti. Käy itsekin vieraissa.

Vierailija
38/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaimolta suoraan, mitä sinä täällä nillität.

Vierailija
39/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaimolta suoraan, mitä sinä täällä nillität.

No luuletko että sanoisi mitään kun muutenkin tiuskii. Ei tää oo mitään millittämistä vaan kartoitusta, että kuinka yleistä tää on ja mitkä merkit siitä kertoo. Toi sun asenne ei nyt auta tähän mitään.

Ap

Vierailija
40/151 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, haluaisin teidän mielipiteitä. Onko kavereillenne sattunut vastaavaa? Oletteko itse olleet samassa tilanteessa?

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi