Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde - uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
02.12.2024 |

Oletko avoimessa suhteessa? Tarkemmin sanottuna se kolmas, neljäs jne. pyörä? Voiko toimia?

Itellä tilanne, että avoimessa suhteessa oleva on kertonut olevansa kiinnostunut minusta. Ollaan tavattu muutamia kertoja ja on kertonut avoimesti tilanteestaan. Ainakin näennäisesti. Mä emmin.

Pari ekaa kertaa on osoittanut kiinnostusta minuun kyselemällä asioita ja kuulumisia, mutta sitten keskustelu on siirtynyt häneen ja hänen kumppaneihin. Puhuu siis tosi paljon itsestään ja näistä muista ja heidän ongelmistaan. Seksiä on ollut pari kertaa eikä se ole mitenkään kummoista. En jotenkin pysty rentoutumaan vaikka toinen yrittää.

Tuleeko tästä mitään? Vaikka on avoin tyyppi, niin silti tunnen itseni jotenkin huijatuksi. Puheissa miettii, että voitais tehdä kaikkea kivaa mutta käytännössä mitään ei ikinä tapahdu. Onko ap tullut taas kusetetuksi? Muilla kokemuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nykynuoriso menee kaikkeen halpaan, liukkaria vaan ja menoksi joka reikään. Eikö teillä ole itsekunnikoitusta lainkaan, voi vain kuvitella missä lätissä ne lapset joutuvat elämään.

Ei viitsitä tehdä töitä, väsätään kerjuukirjeitä joka suuntaan, nyt joulukuusiin.

Valtaosa lapsista joutuu elämään juuri tällaisissa kuvioissa. Joko kulissiliitossa tai yhteishuoltajuudessa, missä vanhemmat paneskelevat tai etsivät toisia paneskeltavia

Ei sillä, että avioliitot ennenkään mitään herkkuja olisi olleet. Ovathan nämä varmaan parempi ratkaisu kuin se, että isukki r aiskaa äitiä ja tyttäriä, ja hakkaa välillä. Mutta lapsi kyllä menettää myös kaiken kunnioituksensa paneskelijaa kohtaan, jos ei ole itse pää edellä hoitopöydältä pudonnut

Vierailija
42/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, tätä juuri tarkoitin. Kiitos kun vahvistit ajatukseni. En kuitenkaan pidä itseäni noin arvottomana, vaikka teidän silmissä ilmeisesti sitä olen tai mun pitäis olla, johon tätä jatkan vielä pidemmälle. Ilmeisesti teitä avoimissa suhteissa eläviä ei kiinnosta tippaakaan, vaikka se satuttaisi muita, kunhan vaan itse hyödytte ja saatte tarpeenne tyydytettyä.

Aplodeja! Aikuisuus on vastuuta siitä omasta elämästä. Sinua kohdellaan niin kuin annat itseäsi kohdeltavan. Kukaan ei ole sinulle mitään velkaa. 

Ei tarvitse olla noin alentuva ja epäkunnioittava. Olisit voinut viestisi nätimminkin muotoilla 

Olisiko se saanut samalla tavalla huomiota? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nykynuoriso menee kaikkeen halpaan, liukkaria vaan ja menoksi joka reikään. Eikö teillä ole itsekunnikoitusta lainkaan, voi vain kuvitella missä lätissä ne lapset joutuvat elämään.

Ei viitsitä tehdä töitä, väsätään kerjuukirjeitä joka suuntaan, nyt joulukuusiin.

Nykynuoriso? 

Vierailija
44/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa lapsista joutuu elämään juuri tällaisissa kuvioissa. Joko kulissiliitossa tai yhteishuoltajuudessa, missä vanhemmat paneskelevat tai etsivät toisia paneskeltavia

Ei sillä, että avioliitot ennenkään mitään herkkuja olisi olleet. Ovathan nämä varmaan parempi ratkaisu kuin se, että isukki r aiskaa äitiä ja tyttäriä, ja hakkaa välillä. Mutta lapsi kyllä menettää myös kaiken kunnioituksensa paneskelijaa kohtaan, jos ei ole itse pää edellä hoitopöydältä pudonnut

Mitään ydinperhettä ei ole koskaan ollut olemassakaan kuin kristillisdemokraattien esitteissä. Perhe, jossa on äiti, isä ja heidän biologiset lapsensa, ei ole ikinä ollut pysyvä yksikkö. Ideaali se kyllä on ollut, ja siinäkään ideaalissa ei ole mitään pahaa.

Vierailija
45/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#ällöäitimyytti

Vierailija
46/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, tätä juuri tarkoitin. Kiitos kun vahvistit ajatukseni. En kuitenkaan pidä itseäni noin arvottomana, vaikka teidän silmissä ilmeisesti sitä olen tai mun pitäis olla, johon tätä jatkan vielä pidemmälle. Ilmeisesti teitä avoimissa suhteissa eläviä ei kiinnosta tippaakaan, vaikka se satuttaisi muita, kunhan vaan itse hyödytte ja saatte tarpeenne tyydytettyä.

Minä luulen, että heitä kyllä oikeasti kiinnostaa, mutta ovat niin satutettuja ja kylmettyneitä, että esittävät narsistista ja kovaa. Kuka tahansa jolla on puolikaskin sydän, välittää kanssaeläjistään, myös niistä jotka ovat oman välittömän vaikutuspiirin ulkopuolella. Mitä lie noissa liitoissa sitten tapahtunut tai tapahtuu, kun meno on noin narsistista, voisi traumatisoida edes tietää

Mutta joo, pysy erossa tällaisista järjestelyistä ja etsi s

Suurinta osaa naisista ei ole koulutettujen mahojen vaimojen ukkomieten liehittelyyn. Tämä oli ap:n ensimmäinen kerta, kun kohtasi hirviömiehen ja ihmettelee, mistä on kyse

Olen myös täysin eri mieltä tuosta, etteivätkö naiset olisi mitään velkaa toisilleen. No joo, velka on väärä sana, mutta miesten maailmassa ja miesten ehdoilla pelatessa sinä tulet löytämään itsesi kanan ja lehmän asemasta. Ja olen kyllä sitä mieltä, että naiset jotka valitsevat satuttaa toisia naisia esim. tällaisten kulissiliittojen ylläpitämiseksi, ansaitsevat sen kohtalon. He ansaitsevat sen pahan, mitä sadistiset ja seksuaaliset hyväksikäyttäjät heille ja heidän tyttärilleen tekevät. Ja naiset, jotka arvostavat naiseutta ja kokevat empatiaa toisiaan kohtaan, päätyvät sitten johonkin vähän naisystävällisempään ympäristöön

Olen nähnyt paljon naisia, jotka pitävät esim. avioeroa niin häpeällisenä, että ovat valmiita tekemään todella hirveitä asioita sekä lapsilleen, läheisilleen, että tuntemattomille tuon kulissin ylläpitämiseksi. Sellainen käytös ei vaan ole yhteiskunnallisesti kestävää. Onhan se nyt päivän selvää, että jos ei kykene huomioimaan ketään muuta yhteisönsä jäsentä kuin itsensä ja ehkä maksimissaan omat lapsensa, ja on valmis vahingoittamaan muita näiden edun maksimoimiseksi, ei ole yhteiskuntakelpoinen, vaan aivan puhdas itsekäs eläin

Vierailija
47/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sinä olet luuseri, ei tarkoita sitä että kaikki muut olisivat

Vierailija
48/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille avoimen liiton avioliittonaiselle tässä ketjussa, kannattaa katsoa se handmaids tale. Tai lukea kirja. Saat perspektiiviä siitä, millaista maailmaa rakennat

Vierailija
49/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että heitä kyllä oikeasti kiinnostaa, mutta ovat niin satutettuja ja kylmettyneitä, että esittävät narsistista ja kovaa. Kuka tahansa jolla on puolikaskin sydän, välittää kanssaeläjistään, myös niistä jotka ovat oman välittömän vaikutuspiirin ulkopuolella. Mitä lie noissa liitoissa sitten tapahtunut tai tapahtuu, kun meno on noin narsistista, voisi traumatisoida edes tietää

Mutta joo,

Kaikki kamalimmat ihmissuhteeni elämässäni ovat olleet juurikin naisiin...

Vierailija
50/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies oli aloittajalle rehellinen, hän on avoimessa suhteessa, mutta silti ap laittoi itsensä tilanteeseen jossa ne omat tunteet ei ole hallussa, hän odotti jonkun joka ei ole luvannut mitään tyydyttämään hänen tarpeitaan."

Se voi olla hyvin hämmentävä tilanne. Eri asia, jos jossain treffi-ilmossa jo maininnut, että hakee avoimeen suhteeseen. Jos livenä tutustuu ja osoittaa ensin kiinnostusta, niin sittenkö ei saisi olla enää muita omia tarpeita vaan mukautettava ne vain avoimien mukaisesti. Ja on kai erilaisia avoimiakin suhteita, ainakin kirjoitettuna. Ap:lle en suosittele tätä tyhyjyyttä.

Vierailija
51/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rakastaa, niin ei kestä ajatusta, että kumppani harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa.

Aika usein nainen luulee olevansa parisuhteessa samalla, kun mies on avoimessa suhteessa. Vihaan sanaa "tapailu". Jos mies ei aika äkkiä ala puhua parisuhteesta, se on kiitos & hei. Noita venkoilijoita riittää vaikka kuinka. Sitten vielä itketään perään.

Totta. Jos mies haluaa jatkaa pitkään pelkkää tapailua, se tarkoittaa että hänelle on käytännössä ihan sama vaikka naisella olisi virityksiä muidenkin miesten kanssa. Ja se taas tarkoittaa sitä, ettei miehellä ole herännyt tunteita naista kohtaan, koska ihastumiseen ja varsinkin rakastumiseen liittyy aina ainakin pieni mustasukkaisuus kumppanista. Itse en halua jatkaa miehen kanssa, jolle on aivan sama vaikka minulla olisi muita miehiä, koska ei hän silloin aidosti välitä. Aina sanotaan että mustasukkaisuus on pahasta, mutta minusta se on täysin luonnollinen tunne silloin, kun pelissä on tunteita.

Vierailija
52/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille avoimen liiton avioliittonaiselle tässä ketjussa, kannattaa katsoa se handmaids tale. Tai lukea kirja. Saat perspektiiviä siitä, millaista maailmaa rakennat

Kuten jo sanoin ei minua kiinnosta miten muu maailma elää. Moni on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole.

Vierailija
53/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puheissa miettii, että voitais tehdä kaikkea kivaa mutta käytännössä mitään ei ikinä tapahdu. Onko ap tullut taas kusetetuksi? Muilla kokemuksia?"

No kyllä on vedätystä ja hyväksikäyttöyritystä. Ja ei edes hyvää seksiä. Eihän tuossa ole mitään.

Vierailija
54/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies oli aloittajalle rehellinen, hän on avoimessa suhteessa, mutta silti ap laittoi itsensä tilanteeseen jossa ne omat tunteet ei ole hallussa, hän odotti jonkun joka ei ole luvannut mitään tyydyttämään hänen tarpeitaan."

Se voi olla hyvin hämmentävä tilanne. Eri asia, jos jossain treffi-ilmossa jo maininnut, että hakee avoimeen suhteeseen. Jos livenä tutustuu ja osoittaa ensin kiinnostusta, niin sittenkö ei saisi olla enää muita omia tarpeita vaan mukautettava ne vain avoimien mukaisesti. Ja on kai erilaisia avoimiakin suhteita, ainakin kirjoitettuna. Ap:lle en suosittele tätä tyhyjyyttä.

Ap vastaa.

Totta. Jos olisin lukenut treffi-ilmosta, että haetaan osapuolta nro. x avoimeen suhteeseen, niin olisin automaattisesti skipannut miehen lievän pahoinvoinnin kanssa. Nyt tavattiin sattumalta livenä ja pääsin jotenkin yllätetyksi. Mies on hyvä puhumaan mutta niin kai näiden pitääkin olla, mutta käytännön teot kertoo jotain ihan muuta. Kiitos, tää oli hyvä tulokulma.

Vierailija
55/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo sanoin ei minua kiinnosta miten muu maailma elää. Moni on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole.

Olen eri ja enkä usko olevani väärässä, jos sanon tämän avoin liittonaisen olevan provo. 

Mutta se joka tässä nyt tympii on tämä joidenkin naisen tapa yrittää säädellä kaikkia naisia tietyn maailmankuvan mukaisiksi johonkin ahtaaseen ja homeiseen perinteiseen ydinperhekäsitykseen. Meidän naisten tosiaan pitäisi kuulua johonkin siskojenkerhoon ja naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ulkopuolisten antamiin käsitteisiin? Mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa. 

Vierailija
56/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri ja enkä usko olevani väärässä, jos sanon tämän avoin liittonaisen olevan provo. 

Mutta se joka tässä nyt tympii on tämä joidenkin naisen tapa yrittää säädellä kaikkia naisia tietyn maailmankuvan mukaisiksi johonkin ahtaaseen ja homeiseen perinteiseen ydinperhekäsitykseen. Meidän naisten tosiaan pitäisi kuulua johonkin siskojenkerhoon ja naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ul

Kyllä, sinun pitää nyt tulla kertomaan miten olet uhri tässä maassa joka pyörii miesten tahdon mukaan. 

Vierailija
57/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se joka tässä nyt tympii on tämä joidenkin naisen tapa yrittää säädellä kaikkia naisia tietyn maailmankuvan mukaisiksi johonkin ahtaaseen ja homeiseen perinteiseen ydinperhekäsitykseen. Meidän naisten tosiaan pitäisi kuulua johonkin siskojenkerhoon ja naiselta itseltään ei

Kyllä, sinun pitää nyt tulla kertomaan miten olet uhri tässä maassa joka pyörii miesten tahdon mukaan. 

Jos mua panetttaa mulle on ihan sama, onko mies vapaa vai varattu. Sori, siskot, mutta niin se vaan on. En ala siinä kohtaa miettimään olenko uhri vaan saamaan orgasmeja.

Vierailija
58/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se joka tässä nyt tympii on tämä joidenkin naisen tapa yrittää säädellä kaikkia naisia tietyn maailmankuvan mukaisiksi johonkin ahtaaseen ja homeiseen perinteiseen ydinperhekäsitykseen. Meidän naisten tosiaan pitäisi kuulua johonkin siskojenkerhoon ja naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ul

Hyviin ihmissuhteisiin kuuluu toisten huomiointi ja ainakaan tää yksi seksin muille ulkoistanut aviovaimo ei välitä tippaakaan siitä, mitä ukkonsa muille naisille tekee. Se vaan voi puraista ilkeästi takaisin, jos ukko sekoaa väärään naiseen. 

Ap on selkeästi hämmentynyt. Mun neuvo on, että ota etäisyyttä ja oikeasti MIETI, että onko tuo kuvio sellainen, johon haluat sekaantua. Kuulostaa nimittäin siltä, että sua käytetään vain hyväksi.

Vierailija
59/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde ei ole mikään suhde ensinkään. Siinä vain hajottaa pääkoppansa ja saa hyvässä lykyssä vielä taudit riesakseen. Kunnioita itseäsi äläkä vastaa enää sen soittoihin.

Vierailija
60/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi huijaat itseäsi uskottelemalla, että sovit tuohon kuvioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi