Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde - uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
02.12.2024 |

Oletko avoimessa suhteessa? Tarkemmin sanottuna se kolmas, neljäs jne. pyörä? Voiko toimia?

Itellä tilanne, että avoimessa suhteessa oleva on kertonut olevansa kiinnostunut minusta. Ollaan tavattu muutamia kertoja ja on kertonut avoimesti tilanteestaan. Ainakin näennäisesti. Mä emmin.

Pari ekaa kertaa on osoittanut kiinnostusta minuun kyselemällä asioita ja kuulumisia, mutta sitten keskustelu on siirtynyt häneen ja hänen kumppaneihin. Puhuu siis tosi paljon itsestään ja näistä muista ja heidän ongelmistaan. Seksiä on ollut pari kertaa eikä se ole mitenkään kummoista. En jotenkin pysty rentoutumaan vaikka toinen yrittää.

Tuleeko tästä mitään? Vaikka on avoin tyyppi, niin silti tunnen itseni jotenkin huijatuksi. Puheissa miettii, että voitais tehdä kaikkea kivaa mutta käytännössä mitään ei ikinä tapahdu. Onko ap tullut taas kusetetuksi? Muilla kokemuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, miten olet edes koskenut tuollaiseen tyyppiin. Jotain itsekunnioitusta nyt, olet joku tuon parin tekohengityspimppa

Vierailija
2/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee, jos hyväksyt sen että olet yksi monesta etkä ikinä se ykkönen. Joillekin se on ok ja toivottavaa, monelle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee, jos hyväksyt sen että olet yksi monesta etkä ikinä se ykkönen. Joillekin se on ok ja toivottavaa, monelle ei.

Niin se varmaan on. En vaan oikein tajua, että mitä tuo musta edes haluaa. Seksiä tietysti, mutta ilmeisesti myös jotain sielunhoitajaa. Kaikkea lupaillaan ja suunnitellaan, mutta mikään ei kuitenkaan onnistu, kun naisella 1 on sitäjatätä ja naisella 2 on taas tämä juttu jne. Outo kuvio enkä tajua mun roolia tässä. 

Vierailija
4/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se varmaan on. En vaan oikein tajua, että mitä tuo musta edes haluaa. Seksiä tietysti, mutta ilmeisesti myös jotain sielunhoitajaa. Kaikkea lupaillaan ja suunnitellaan, mutta mikään ei kuitenkaan onnistu, kun naisella 1 on sitäjatätä ja naisella 2 on taas tämä juttu jne. Outo kuvio enkä tajua mun roolia tässä. 

No sitä se on. Kun aika täytyy jakaa kolmelle, sitä ei liiemmin ole.

Vierailija
5/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kohta 13 vuotta avoimen suhteen se osa puoli, joka ei harrasta muita suhteita. Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen ja tämä on antanut minulle mahdollisuuden olla harrastamatta seksiä.

Vierailija
6/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ei tajua asiaa itse? Tai sit vaan olettaa, että mä jotenkin odotan vuoroani kiltisti ja olen valmis heti tapaamaan, kun se sopii kaikille muille. Musta melko itsekästä ajattelua.

Vierailija
7/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee susta vain vakipanoa. Tottakai lupailee ja maalailee kaikennäköstä. Pitää olla joka päivälle eri reikä.

Vierailija
8/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle. Pelkäisin tauteja ja muutenkin tuossa menee se parisuhteen idea. Eikö kannattaisi sitten vaan pysyä sinkkuna, jos ei pysty sitoutumaan yhteen ihmiseen?

Vierailija
9/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ei tajua asiaa itse? Tai sit vaan olettaa, että mä jotenkin odotan vuoroani kiltisti ja olen valmis heti tapaamaan, kun se sopii kaikille muille. Musta melko itsekästä ajattelua.

<

Tajuaa kyllä, mutta asia on hänelle ok. Sinullekin pitää olla jos haluat olla osa tuota kuviota.

Vierailija
10/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kohta 13 vuotta avoimen suhteen se osa puoli, joka ei harrasta muita suhteita. Jokaisella on oikeus seksuaaliseen vapauteen ja tämä on antanut minulle mahdollisuuden olla harrastamatta seksiä.

Oot ilmeisesti se ydinsuhteen toinen osapuoli? Mä mietin asiaa sen ulkopuolisen vinkkelistä ja koko ajan tuntuu enemmän siltä, että mun roolissa tässä ei ole mitään vapautta ja pelkästään vaan hävittävää. Mulla ei ole sananvaltaa mihinkään eikä mun mielipidettä kysytä mistään.

Vierailija
11/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi ei tajua asiaa itse? Tai sit vaan olettaa, että mä jotenkin odotan vuoroani kiltisti ja olen valmis heti tapaamaan, kun se sopii kaikille

No sepä se. En mä tajua, että mitä positiivista tässä mulle olisi. Joku satunnainen seksi, joka ei edes tyydytä? Enpä tiedä, kannattaako vaivautua.

Vierailija
12/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ilmeisesti se ydinsuhteen toinen osapuoli? Mä mietin asiaa sen ulkopuolisen vinkkelistä ja koko ajan tuntuu enemmän siltä, että mun roolissa tässä ei ole mitään vapautta ja pelkästään vaan hävittävää. Mulla ei ole sananvaltaa mihinkään eikä mun mielipidettä kysytä mistään.

Niin, me olemme ME vaikka emme harrasta seksiä yhdessä. Meillä on perhe, yhteinen koti, lomat, ystävät, sukulaiset jne. mitä nyt parisuhteeseen nyt kuuluukin.

Tämä on karsusti sanottu, mutta sanon sen silti ihan sinun itsesi takia, runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Se on MEIDÄN suhde on joka on avoin ja sinä olet, no joku...

Vierailija
13/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sepittää ja puhuu ummet ja lammet, mitä mieleen tulvahtaa. Ja jos saa, ottaa tuohon vielä 10 naista lisää, joille sitten juttelee teistä, kun siittää heitä hyttysen siittimellään

Mietipä vähän, kerää itsekunnioituksesi ja jätä tuollainen mies oman onnensa nojaan. Hänen suhteensa on jo hajoamassa, kun on avattu. Miehen suunta on kadulle, ei toisten naisten asuntoihin

Vierailija
14/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajattomia huomionkipeitä hedonisteja jotka haluavat vain varmistaa että huomiota ja seksiä saa jostain suunnasta heti kun tulee mielitekoja. Väittävät itse usein että noh rakkautta on rajattomasti tai että seksi on vain kivaa. Ei ne oikeasti välitä kenestäkään paitsi itsestään, ja nymfomaanille olet vain objekti. 

Vierailija
15/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli hoardaat miestä emotionaalisesti ja taloudellisesti, kun teetät "likaiset työt" eli parisuhteen panovelvollisuuden muilla naisilla. Ajatteletko, että sinä toimit tuossa jotenkin arvostettavasti? Ei sillä, ei tuollaista miestä kyllä kukaan nainen oikeasti edes halua, eli lienette toisillenne sopiva pari. Muut kyllä todennäköisesti suhtautuvat teihin kuin ruttoisiin ja nisteihin, mutta mikäpä siinä jos toimii

Vierailija
16/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, me olemme ME vaikka emme harrasta seksiä yhdessä. Meillä on perhe, yhteinen koti, lomat, ystävät, sukulaiset jne. mitä nyt parisuhteeseen nyt kuuluukin.

Tämä on karsusti sanottu, mutta sanon sen silti ihan sinun itsesi takia, runkkaa ne miehet vessapaperiinkin. Se on MEIDÄN suhde on joka on avoin ja sinä ole

Tämä aloittajan pitäisi tajuta. Hän on vain jo-ku, joka on hankittu tyydyttämään jonkun itsekäitä tarpeita. 

Vierailija
17/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhuu siis tosi paljon itsestään ja näistä muista ja heidän ongelmistaan."

Tullut monesti esille juuri tuo, että vatuloivat omituisesti omaa napaansa ja niitä avoimen kuvioita. Eli suppea on ajatusmaailma. Pysyisin kaukana.

Vierailija
18/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

? Miehet haluavat ne kaksi naista jopa samaan aikaan. Ei heitä kiinnosta eikä heillä ole ymmärrystä naisten tarpeista tai haluista. Kiinan keisarilla oli 20 000 jalkavaimoa, heille siittäminen on tärkeintä ja mitä vähemmän sitä haitataan esim. puhumisella tai naisten tarpeilla, sen parempi

Vierailija
19/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tätä juuri tarkoitin. Kiitos kun vahvistit ajatukseni. En kuitenkaan pidä itseäni noin arvottomana, vaikka teidän silmissä ilmeisesti sitä olen tai mun pitäis olla, johon tätä jatkan vielä pidemmälle. Ilmeisesti teitä avoimissa suhteissa eläviä ei kiinnosta tippaakaan, vaikka se satuttaisi muita, kunhan vaan itse hyödytte ja saatte tarpeenne tyydytettyä.

Vierailija
20/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä pettymyksiä odotettavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi