Hirvenmetsästys alkoi ja samalla ammutaan susia
Ainakin täällä Satakunnassa ammumme myös susia kun se vaan tulee reitille.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen metsästäjä, joka kävelee vahingossa kotipihani poikki, kantaa itse vastuunsa.
Ei kävele. Ole ihan huoleti. Toisaalta miten huomaat että joku on pihassa jos notkut koko päivän AV:lla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen metsästäjä, joka kävelee vahingossa kotipihani poikki, kantaa itse vastuunsa.
Ei kävele. Ole ihan huoleti. Toisaalta miten huomaat että joku on pihassa jos notkut koko päivän AV:lla?
Miten itse voit edes metsästää, jos roikut täällä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan jos ammutaan. Sudet ovat tappaneet niin paljon kotieläimiä varsinkin pohjois-karjalassa että minua ei haittaa yhtään vaikka niitä ammutaankin.
Ihminen on levittäytynyt suden alueelle, joten ei tässä syyllistä kannata sudesta lähteä hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse voit edes metsästää, jos roikut täällä?
En voikaan. Ei mulla ole edes korttia. Mistä sinä noin pöhkön oletuksen sait päähäsi? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan jos ammutaan. Sudet ovat tappaneet niin paljon kotieläimiä varsinkin pohjois-karjalassa että minua ei haittaa yhtään vaikka niitä ammutaankin.
Ihminen on levittäytynyt suden alueelle, joten ei tässä syyllistä kannata sudesta lähteä hakemaan.
Luonnossa vain vahvin selviää.
Ketäs muita ammuttaisiin. Vaimoa selkään vai kaveria päähän. Joku ohikulkija?
Vierailija kirjoitti:
Kummalla teistä on ase?
Ammutaan kaikkea mikä liikkuu. Montako päivää menee ennen kuin taas joku metsästäjä tai pyöräilijä on ammuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnossa vain vahvin selviää.
Kun ihminen on tuhonnut vahvana luonnon, ei sekään selviä.
Salametsästäjät on sankareita ja toivottavasti kokoavat rivinsä, että Varsinais-Suomen lauma saadaan hävitettyä kokonaan.
Koskahan naapurin Jorma saa haulisuihkun selkäänsä kun metsästys kaverus erehtyi luulemaan Jormaa oravaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa selkään? Kuka metsästää keittiössä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herra Tuomari-täti, kyllä minä ihan oikeasti luulin olevani metsässä ja luulin vaimoani peuran vasaksi."
Mut jos susi tulee hirven eteen niin sen voi ampua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herra Tuomari-täti, kyllä minä ihan oikeasti luulin olevani metsässä ja luulin vaimoani peuran vasaksi."
Herra tuomari,luulin puolisoa rämemajavaksi kun ilman alushousuja pyllisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra tuomari,luulin puolisoa rämemajavaksi kun ilman alushousuja pyllisti.
Näillä selityksilla vapauttava päätös on todennäköinen.
Viimeisen 50 vuoden aikana metsästäjien käsissä on kuollut arviolta 25 suomalaista ja loukkaantunut arviolta 500 henkeä.
Samalla ajanjaksolla sudet ovat tappaneet 0 (nolla) ihmistä.
Sitä voi miettiä kummat ovat yleiselle turvallisuudelle suuremmaksi vaaraksi. Sudet vai pienessä krapulassa aseiden kanssa mesoavat ylipainoiset äijät.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan naapurin Jorma saa haulisuihkun selkäänsä kun metsästys kaverus erehtyi luulemaan Jormaa oravaksi?
Keskimäärin 7 kertaa vuodessa. Henki lähtee onneksi vähän harvemmin, keskimäärin joka toinen vuosi.
Ja noissa onnettomuustilastoissa on mukana vain ilmoitetut vahingot. Kuinkahan moni vahingonlaukaus tai läheltäpiti tilanne jää pimentoon kun kukaan ei ole niitä näkemässä.