Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tilannut ruokaa kotiin, muita?

Vierailija
02.12.2024 |

En ole koskaan tilannut ruokia kotiin. En pizzaa kotiinkuljetuksella, enkä muita ruokia (Wolt ym), en ruokakupasta kauppatavaroita. On varmasti muitakin, mut tuntuu et nykyään kovin yleistä tilata kotiin. 

Olen 43v perheenäiti, jos sillä merkitystä. Ehkä nuo woltit ym onkin enemmän nuoremman sukupolven juttuja. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä muuallekaan kuin kotiin; en työpaikalle, hotellihuoneeseen jne

ap

Vierailija
2/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et oo varmaan ainakaan lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tilailin vuosia sitten. Joka viikko. Sitten aloin laskemaan minkälaisia rahasummia oli laittanut. Loppui kuin seinään. koko homma. Vuosiin en ole tilannut enää.

Vierailija
4/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et oo varmaan ainakaan lihava.

Eiköhän ap ole kuitenkin ruokakaupassa käynyt. Joten varmaan ruokaa on saanut.

Jossain maalla jos asuu, niin en tiedä, voiko siellä edes tilata ruokaa kotiinsa. Täällä pk-seudulla me tilataan yksi iso tilaus aina kuussa ruokaa cittarista. Joskus korona-aikana tilattiin useamminkin.

Toki pari kertaa kuussa tulee tilattua sitten ravintoloista myös. Ihan normaalipainoisia ollaan.

Vierailija
5/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran ennen näitä woltteja ja oli niin hankala. Erittäin huono suomenkieli oli työntekijöillä  Soitin tilauksen ja minun piti sen jälkeen laittaa samaan numeroon viestillä oma puhelinnumero. Sitten meni reilu tunti, kun tuli soitto ja piti mennä kerrostalosta ulos pankkikortin kanssa, maksamaan ja hakemaan se pitsa. Pikkukaupungin eka kotiinkuljettaja, joten lasten mieliksi kokeilin. Pizzakaan ei ollut hyvää.

Haen ruoat itse. Stressi tulee tuosta, kun ei tiedä milloin se ruoka tulee ja mihin. 

Vierailija
6/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole myöskään ikinä tullut tilattua mistään.

Vierailija
7/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tilata

Vierailija
8/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi tilata mistään, ei edes kaupoista, koronan jyllätessä hetken pystyi, mutta ei tullut testattua... Mutta hotellille olen tilannut, joten en kuulu tähän joukkoon.

Vierailija
9/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mieleen tullut tilata mitään. En shoppaile edes netissä, ei kiinnosta yhtään. Netistä voi katsella ja informoida. Ruoka-ostoksia en ole koskaan tehnyt tilaamalla. Woltit ja foodorat ym. ei kiinnosta ja ruoat jotka ostan, haluan nähdä ne. 

Vierailija
10/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Espoossa. Olen asunut myös muissa kaupungeissa, en kuitenkaan koskaan maaseudulla joten matkat ei ole este tilaamiselle. Kun Alepan robotit tuli meidän lähi Alepaan, oli tarkoitus testata sitä huvikseen lasten kanssa, mut se jäi. 

Ap

Vierailija
11/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me tilattiin pitsaa kotiin jo 90-luvulla. Ei ruuan tilaaminen kotiin mikään uusi juttu ole. 

Vierailija
12/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me tilattiin pitsaa kotiin jo 90-luvulla. Ei ruuan tilaaminen kotiin mikään uusi juttu ole. 

Ei olekaan ja mietinkin et olenko harvinaisuus, kun en ole edes koskaan tilannut pitsan pitsaa kotiin, kuten tuossa aloituksessa sanoin. En edes sillon 90-luvulla, saati nykyään kun on näitä vaikka mitä alepa-robottia, foodoraa, wolttia, voi ruokakaupasta tilata vaikka viikon ostokset tai yhden kurkun jne. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi