Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoin suhde - uhka vai mahdollisuus?

Vierailija
02.12.2024 |

Oletko avoimessa suhteessa? Tarkemmin sanottuna se kolmas, neljäs jne. pyörä? Voiko toimia?

Itellä tilanne, että avoimessa suhteessa oleva on kertonut olevansa kiinnostunut minusta. Ollaan tavattu muutamia kertoja ja on kertonut avoimesti tilanteestaan. Ainakin näennäisesti. Mä emmin.

Pari ekaa kertaa on osoittanut kiinnostusta minuun kyselemällä asioita ja kuulumisia, mutta sitten keskustelu on siirtynyt häneen ja hänen kumppaneihin. Puhuu siis tosi paljon itsestään ja näistä muista ja heidän ongelmistaan. Seksiä on ollut pari kertaa eikä se ole mitenkään kummoista. En jotenkin pysty rentoutumaan vaikka toinen yrittää.

Tuleeko tästä mitään? Vaikka on avoin tyyppi, niin silti tunnen itseni jotenkin huijatuksi. Puheissa miettii, että voitais tehdä kaikkea kivaa mutta käytännössä mitään ei ikinä tapahdu. Onko ap tullut taas kusetetuksi? Muilla kokemuksia?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee, jos hyväksyt sen että olet yksi monesta etkä ikinä se ykkönen. Joillekin se on ok ja toivottavaa, monelle ei.

Niin se varmaan on. En vaan oikein tajua, että mitä tuo musta edes haluaa. Seksiä tietysti, mutta ilmeisesti myös jotain sielunhoitajaa. Kaikkea lupaillaan ja suunnitellaan, mutta mikään ei kuitenkaan onnistu, kun naisella 1 on sitäjatätä ja naisella 2 on taas tämä juttu jne. Outo kuvio enkä tajua mun roolia tässä. 

No sitä se on. Kun aika täytyy jakaa kolmelle, sitä ei liiemmin ole.

Miten toi ei tajua asiaa itse? Tai sit vaan olettaa, että mä jotenkin odotan vuoroani kiltisti ja olen valmis heti tapaamaan, kun se sopii kaikille muille. Musta melko itsekästä ajattelua.

<

Hmmm. Tai mitä sinä et tajua? Ne ovat hippusia teille kaikille. Ei siinä sitouduta yhteen kumppaniin. Se sinun pitäisi ymmärtää. Ei sitouduta missään suhteessa yhteen - ei ajassa eikä fyysisesti saatika psyykkisesti tai henkisesti. Siinä ollaan monen kanssa kaikinpuolin. Tai kuka on ja kuka ei ole, mutta se mahdollistetaan, kun kerran AVOIN.

Minusta se kuulostaa enempi kaverisuhteita, mutta sen ero kaveruuteen on se pano.

Vierailija
62/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ole suhteessa jos hengailet henkilön kanssa joka on avoimessa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen kevyt suhde. Se ei ole naimisiinmenosuhde, paitsi se voi olla sitä sille parille, joka on aloittanut ja sopinut, että saa mennä, mutta ollaan kimpassa. 

Vierailija
64/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaassa suhteessa elävät miehet ovat RIESA sinkkunaisille. Ei kukaan tuollaiseen halua sotkeentua. Etsisivät seuraa omista piireistään vaikka netissä."

Niinpä. Vai saako erikoiskicksit siitä, että saa sotkettua mukaan sinkun, joka ei ollut halunnut sellaista. Yleensä vähemmistötyypit etsivät suoraan kaltaisiaan eivätkä tuhlaa aikaansa/energiaa muihin. Nää on jotain poikkeuksia. 

Vierailija
65/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille avoimen liiton avioliittonaiselle tässä ketjussa, kannattaa katsoa se handmaids tale. Tai lukea kirja. Saat perspektiiviä siitä, millaista maailmaa rakennat

Kuten jo sanoin ei minua kiinnosta miten muu maailma elää. Moni on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole.

Se ettei sinua kiinnosta muiden tunteet kertoo vakavasti vaurioituneesta psyykkeestä. Kaikkea hyvää sinulle, tarvitset apua.

Vierailija
66/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille avoimen liiton avioliittonaiselle tässä ketjussa, kannattaa katsoa se handmaids tale. Tai lukea kirja. Saat perspektiiviä siitä, millaista maailmaa rakennat

Kuten jo sanoin ei minua kiinnosta miten muu maailma elää. Moni on tullut harhakäsitykseen, jonka mukaan ihminen, joka jankuttaa joka paikassa, kuinka kaikki aina tuntuu väärältä, olisi mielenkiintoinen. Ei ole.

Olen eri ja enkä usko olevani väärässä, jos sanon tämän avoin liittonaisen olevan provo. 

Mutta se joka tässä nyt tympii on tämä joidenkin naisen tapa yrittää säädellä kaikkia naisia tietyn maailmankuvan mukaisiksi johonkin ahtaaseen ja homeiseen perinteiseen ydinperhekäsitykseen. Meidän naisten tosiaan pitäisi kuulua johonkin siskojenkerhoon ja naiselta itseltään ei ole tarpeen tiedustella, samastuuko hän näihin ul

Ei ole pakko kuulua siskokerhoon, mutta ei sitten ei kannata yrittää myöskään tulla apajille, kun siskokerho hankkii naisille etuuksia. Jos olet aktiivisesti toiminut toisia naisia vastaan ja vahingoittanut heitä esim. Avioliiton tai lastesi verukkeella, sinä valitset sen avioliiton ja lapset, ja luovut siskoeduista

Itse olen huomannut, että miehet ovat näissä asioissa epäluotettavia ja vahingollisia, kun taas naiset ovat tehneet toistensa puolesta todella suuria uhrauksia ja rakkaus mitä heiltä saa, on aivan toisella tavalla pyyteetöntä, kuin mitä saa edes omilta lapsilta. Sen vuoksi kuulun itse mieluummin tähän siskokerhoon, ja pidän huolen siitä, että toisia naisia miestensä tai esim. Ammattinsa vuoksi satuttavat naiset kuuluvat omaansa

Eli kukaan ei sinua siskokerhoon pakota, mutta et ole oikeutettu sen etuihinkaan, jos toimit aktiivisesti muita naisia vastaan

Vierailija
67/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies oli aloittajalle rehellinen, hän on avoimessa suhteessa, mutta silti ap laittoi itsensä tilanteeseen jossa ne omat tunteet ei ole hallussa, hän odotti jonkun joka ei ole luvannut mitään tyydyttämään hänen tarpeitaan."

Se voi olla hyvin hämmentävä tilanne. Eri asia, jos jossain treffi-ilmossa jo maininnut, että hakee avoimeen suhteeseen. Jos livenä tutustuu ja osoittaa ensin kiinnostusta, niin sittenkö ei saisi olla enää muita omia tarpeita vaan mukautettava ne vain avoimien mukaisesti. Ja on kai erilaisia avoimiakin suhteita, ainakin kirjoitettuna. Ap:lle en suosittele tätä tyhyjyyttä.

Ap vastaa.

Totta. Jos olisin lukenut treffi-ilmosta, että haetaan osapuolta nro. x avoimeen suhteeseen, niin olisin automaattisesti skipannut miehen lievän pahoinvoinnin kanssa. Nyt tavattiin sattumalta livenä ja pääsin jotenkin yllätetyksi. Mies on hyvä pu

Manipulatiiviset ukot saavat usein mustan näyttämään valkoiselta, jos pääsevät lähietäisyydelle. Siksi deittiapit ja muut ovat hyviä, sillä niiden avulla pääsee tarkastamaan kriittiset speksit etukäteen, ennen kuin edes altistaa itseään millekään "kemialle"

Vierailija
68/68 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee, jos hyväksyt sen että olet yksi monesta etkä ikinä se ykkönen. Joillekin se on ok ja toivottavaa, monelle ei.

Niin se varmaan on. En vaan oikein tajua, että mitä tuo musta edes haluaa. Seksiä tietysti, mutta ilmeisesti myös jotain sielunhoitajaa. Kaikkea lupaillaan ja suunnitellaan, mutta mikään ei kuitenkaan onnistu, kun naisella 1 on sitäjatätä ja naisella 2 on taas tämä juttu jne. Outo kuvio enkä tajua mun roolia tässä. 

No sitä se on. Kun aika täytyy jakaa kolmelle, sitä ei liiemmin ole.

Miten toi ei tajua asiaa itse? Tai sit vaan olettaa, että mä jotenkin odotan vuoroani kiltisti ja olen valmis heti tapaamaan, kun se sopii kaikille

Hippusia paskasta parisuhteesta? Ei kiitos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän