Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?

Vierailija
02.12.2024 |

Niin? 

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksi ei?

Vierailija
82/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pettäisi vaimoa, siis seksuaalisesti.

Mutta muuten oon pettänyt. Oon väittänyt lopettaneeni tupakan polton mutta poltan joskus salaa. Tästä en koe morkkista lainkaan mutta miniminoin riskit jäädä kiinni.

Mitä järkeä oman terveyden tuhoamisessa on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kotona seksielämä on kunnossa niin ei ole mitään tarvetta.

Vilkas ja monipuolinen seksielämä uskossa olevan miehen kanssa ei mitenkään ole tae mistään. Enpä tiedä montako naista äijä kaatoi ennen eroamme. Sen tiedän, että useita.

Raamattu sanoo, että joka elää synnissä, ei ole oikeasti uskossa. Ei kuulosta kovin uskovaiselta mieheltä, jos on useamman kerran pettänyt.

Vierailija
84/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kysymys on sinänsä turha, koska itse en ainakaan pysty keksimään tilannetta, jossa ei olisi lainkaan kiinnijäämisen riskiä. Et koskaan voi tietää toisen osapuolen motiiveja tai myöhemmin kolkuttamaan alkavaa omaatuntoa, vaikka olisitkin omistasi täysin varma. Ja se oma varmuutesikin saattaa jossain vaiheessa karista.

Lisäksi saattaa saada alakertaan tuliaisia joiden avulla jää kiinni tms.

Vierailija
85/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Kerran oli äijä joka oli menossa naimisiin ja meinas hajottaa hotellihuoneen että löytäs jostain kortsun . Emme harrastaneet seksiä, liikaa pelissä hänellä.

Vierailija
86/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan pettää. Ei toki kaikista maailman miehistä kokemusta, mutta jokainen vakavampi kumppani on pettänyt. Aviomiestä en jaksanut enää potkaista pellolle sen vuoksi, koska tuskin jatkossakaan löytäisin uskollista kumppania, kun en tähänkään saakka. Puolisosta muuten on tietyssä asioissa hyötyä, ilmeisesti minusta/meidän avioliitosta myös hänelle, luulisi että muuten olisi eronnut eikä pettänyt. Sitä en hetkeäkään usko, että rakastaisi minua, koska rakastettua ihmistä ei kukaan missään tilanteessa petä. Minun rakkauteni kuoli hiljalleen muutamassa vuodessa pettämisen tultua ilmi.

Vierailija
87/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että kyllä, ellei miehelle ole jostakin syystä kehittynyt äärimmäisen korkea moraali. Tällainen moraali ei pääse kehittymään ateistisissa ympäristöissä vahingossa, vaan vaatii traumakokemuksen petetyksi tulemisesta tai vaihtoehtoisesti esim. vahvan uskon ja sitä kautta syntyvän halun toimia eettisesti ja kestävästi. Joku saattaa periä tällaisen ominaisuuden toki äidinmaidossakin, mutta en ole nähnyt tällaista suomessa lähes ollenkaan

Mielestäni houkutusten vastustaminen vaatii todella vahvan arvopohjan, perustui tämä pohja sitten uskontoon tai johonkin muuhun. Veikkaan, että jos miehellä käy satumainen flaksi ja ylivoimaisen kaunis nainen tyrkyttää seksiä, yli yhdeksän kymmenestä antaa liskoaivoille vallan ja pettää. Vain ne, joilla on vahvat ja selkeät arvot, eivät petä (näitä arvoja voi olla esim. lojaalius toista ihmistä kohtaan ja perheen koossa pitäminen ---> tiedoksi niille yhdeksälle kymmenestä).

Vierailija
88/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaikki kolme miljardia ukkoa ja murkkuikäiset poikaystävät.

Vierailija
89/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Eivät kaikki naisetkaan petä. Ja parisuhdekin vaikuttaa. Itse olin nuoruudessani aivan vääränlaisessa parisuhteessa ja olin se pettäjäosapuoli. Nykyisessä suhteessa sellainen ei tulisi mieleenkään. Ja vaikea uskoa, että miehenikään pettäisi. Hän on kuitenkin sanonut, että ei sellaista voisi antaa anteeksi, että suhde olisi sitten siinä, jos niin kävisi.

Vierailija
90/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja myös naiset. 

Mitä pahaa olisi pettämisessä josta ei voi jäädä kiinni?

Millainen olisi tilanne jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole? Puoliso olisi vihannes joka ei ymmärrä todellisuutta. Selittäkää. 

Kai nyt aina voi jäädä kiinni. 

Vierailija
91/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella taas tuntuu pieni kiinnijäämisen riski tekevän pettämisestä vieläkin mieluisampaa. Miehellä saattaa ko tilanteessa luonto estää pettämisen fyysisen osan. Naisella ei moista ongelmaa tunnu olevan, niinpä nainen pettää aina.

Vierailija
92/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Pettäminen vaatisi äärimmäistä mielenkiiintoa vastakkaiseen osapuoleen yhdistettynä huonoon parisuhteeseen. Huonot parisuhteet lopetan ja mielenkiinto on harvinaista. Ei tarvetta pettämiseen.

Vierailija
93/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan pettää. Ei toki kaikista maailman miehistä kokemusta, mutta jokainen vakavampi kumppani on pettänyt. Aviomiestä en jaksanut enää potkaista pellolle sen vuoksi, koska tuskin jatkossakaan löytäisin uskollista kumppania, kun en tähänkään saakka. Puolisosta muuten on tietyssä asioissa hyötyä, ilmeisesti minusta/meidän avioliitosta myös hänelle, luulisi että muuten olisi eronnut eikä pettänyt. Sitä en hetkeäkään usko, että rakastaisi minua, koska rakastettua ihmistä ei kukaan missään tilanteessa petä. Minun rakkauteni kuoli hiljalleen muutamassa vuodessa pettämisen tultua ilmi.

Ei ole mikään pakko jäädä tuollaiseen suhteeseen. Jos ei tunnu hyvältä niin voi lähteä, olet aikuinen ihminen.

Vierailija
94/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että kyllä, ellei miehelle ole jostakin syystä kehittynyt äärimmäisen korkea moraali. Tällainen moraali ei pääse kehittymään ateistisissa ympäristöissä vahingossa, vaan vaatii traumakokemuksen petetyksi tulemisesta tai vaihtoehtoisesti esim. vahvan uskon ja sitä kautta syntyvän halun toimia eettisesti ja kestävästi. Joku saattaa periä tällaisen ominaisuuden toki äidinmaidossakin, mutta en ole nähnyt tällaista suomessa lähes ollenkaan

Höpö höpö. Olipa miehiä alentavaa tekstiä. Ihan kuin kokonaisen sukupuolen kaikki edustajat olisivat kykenemättömiä omaamaan moraalisen selkärangan.

Vierailija
95/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiinnijäämisen riskiä, niin eihän kyse ole silloin pettämisestä.

Vierailija
96/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä elämänkokemuksella sanoisin että lähes jokainen. Miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen korkea moraali tai hyvin matala seksuaalivietti, jos niin ei käy. 

Juu aivan juuri näin se on, Aamen! Katsokaas, kun miehet ovat täysin moraalittomia, pelkästään viettiensä vietävissä olevia aivokääpiöitä!

*** Että on arvostus taas kohdallaan ***

Vierailija
97/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää 100 % varmuudella. Kaikki kumppanit ovat pettäneet ja nyt myös nykyinen. 

Vierailija
98/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranainen, paras ja edukkain

Vierailija
99/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on lapsien siittämistä varten. Joku pullahiiri voi jättää tilaisuuden käyttämättä.

Vierailija
100/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä olisi semmoinen riskitön tilanne.

Jos olet tilanteessa ja petät, aina on mahdollisuus, että ei pärjääkään tekonsa kanssa. Pää pragaa ja on pakko avautua. Ei ole olemassa riskitöntä pettämistä.

Saivartelua. Tässä puhutaan tilanteesta jossa ei ole mahdollisuutta jäädä rysän päältä kiinni, vaikka nyt sitten työkomennuksella vieraassa ympäristössä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan