Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.
Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen nyt myöhemmin kun olen asiaa pohtinut paljonkin, että miehellä oli tarve olla kaikille ystävällinen
Joidenkin egoa hivelee se että sellainen rumanpuoleinen ressukka saattaa olla todella otettu saamastaan huomiosta ja hirveän miellyttämisenhaluinen. Siinä on se valta-asetelma, josta ne myös saa kiksejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona seksielämä on kunnossa niin ei ole mitään tarvetta.
En kyllä usko tuohon kliseeseen.
Ei se mistään tarpeesta riipu. Kun on tarjolla tarpeeksi viehättävä nainen, niin kyllähän sitä haluaa edes kokeilla. Jos kotona se 25 vuotta katseltu emakko aukoo haarojaan, niin kuvitteletteko te, että mies ei halua tuntea elämässään jotain muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä elämänkokemuksella sanoisin että lähes jokainen. Miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen korkea moraali tai hyvin matala seksuaalivietti, jos niin ei käy.
Huokaus. Miksi miehet on niin helppoja? Jakavat munaansa tuosta noin vain.
Eivät ole. Eivät jaa. Naiset ovat helppoja ja jakavat.
Miehet ovat ne vasta jakorasioita ovatkin.
Eivät ole.
Mun mies tuli pikkujouluista hehkuttaen miten hieno ja sankarillinen mies hän on kun olisi ollut vierasta torttua tyrkyllä, mutta hän kieltäytyi. Ei oikein tykännyt kun huomautin, että kiinnijäämisen riski oli kuitenkin tuossa niin suuri että moraalisen selkärangan lujuutta on vaikea arvioida (odotin siis häntä yöksi kotiin, joten paneminen olisi mennyt aika vaikeaksi). Ja että muutenkin tietysti vähän jännä keulia asialla, jonka pitäisi olla avioliitossa itsestään selvää.
Viestit 43 ja 44, kumpaa siis uskoa? Karjumiestä vai naisten haukkujaa?
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että kyllä, ellei miehelle ole jostakin syystä kehittynyt äärimmäisen korkea moraali. Tällainen moraali ei pääse kehittymään ateistisissa ympäristöissä vahingossa, vaan vaatii traumakokemuksen petetyksi tulemisesta tai vaihtoehtoisesti esim. vahvan uskon ja sitä kautta syntyvän halun toimia eettisesti ja kestävästi. Joku saattaa periä tällaisen ominaisuuden toki äidinmaidossakin, mutta en ole nähnyt tällaista suomessa lähes ollenkaan
VMP!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.
Ei pidä paikkaansa. Monesti pettäjä valitsee sen jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan eli toisin sanoen helpon tapauksen. Harvemmin ne jumalaisen kauniit ja päästään terveet missään päivystää munaa kärttämässä. Minun mieheni petti sellaisen naisen kanssa joka oli niin mitäänsanomattoman näköinen, että minun oli aluksi vaikea edes uskoa tapahtunutta todeksi.
Lue aloituksen otsikko edes uudestaan. 😁
Sun ukkosi on itse ollut susiruma ja älykkyys kehitys v a m m a i s e n tasolla.
En ole tähän mennessä pettänyt, mutta alkaa hissuksiin käydä houkutus suureksi, koska vaimoa ei suuremmin enää kiinnosta seksipuuhat ja tarjontaa tuntuisi kyllä olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monesti pettäjä valitsee sen jonka nyt sattuu siihen hommaan saamaan eli toisin sanoen helpon tapauksen. Harvemmin ne jumalaisen kauniit ja päästään terveet missään päivystää munaa kärttämässä. Minun mieheni petti sellaisen naisen kanssa joka oli niin mitäänsanomattoman näköinen, että minun oli aluksi vaikea edes uskoa tapahtunutta todeksi.
Lue aloituksen otsikko edes uudestaan. 😁
Sun ukkosi on itse ollut susiruma ja älykkyys kehitys v a m m a i s e n tasolla.
Ei ollut. Hän on ihan komea mies ja vähintään keskitasoisen älykäs. Olimme noihin aikoihin kolmekymppisiä ja tämä muija oli meitä molempia vanhempi, lihava ja persjalkainen nelikymppinen. Ja nimenomaan ei ollut erityistä kiinnijäämisen riskiä, asia tuli myöhemmin erotessa ilmi. Kyllä siinä oli ihan selvää että se kanttura otettiin mikä saatiin.
Eiköhän kristityt miehet ole uskollisia. Samoin vanhemmat pitkässä liitossa olevat. Ei naisen tarvi olla kaunis jos ukko haluaa kokeilla vierasta. Riittää kun nainen on kiinnostunut. Yleensä ainakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli pikkujouluista hehkuttaen miten hieno ja sankarillinen mies hän on kun olisi ollut vierasta torttua tyrkyllä, mutta hän kieltäytyi. Ei oikein tykännyt kun huomautin, että kiinnijäämisen riski oli kuitenkin tuossa niin suuri että moraalisen selkärangan lujuutta on vaikea arvioida (odotin siis häntä yöksi kotiin, joten paneminen olisi mennyt aika vaikeaksi). Ja että muutenkin tietysti vähän jännä keulia asialla, jonka pitäisi olla avioliitossa itsestään selvää.
Näinhän se on, ellei ole avoimesta suhteesta yhdessä sovittu.
Ei. Tietäisin itse totuuden, vaikka muut ei tietäis.
Mitä naamasta, pimps se on mikä kiinnostaa, niitä on monenlaisia..
Vierailija kirjoitti:
Miehes yritti ... huonolla tavalla... kertoa että rakastaa sinua.
Lisäksi kerrot yllättävän paljon teidän seksielämästä... että siinä menee koko yö, kun rupeatte. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mies yleensä pettää juurikin tuollaisen kanssa, ei vakituista kumppaniaan korkeatasoisemman kanssa. Naisilla tilanne on päinvastoin.
Jokainen mies pettää, ellei ole impotentti tai hyvin matala seksuaalivietti. Eniten pettävät ne miehet, joilla on kaunis vaimo kotona eli heille itselleenkin on paljon vientiä.
MIKSI VAIHDATTE NIMENNE KUN ____________TIEDÄTTE______________ että jokainen mies pettää jos vain voi? Ja miksi kiukuttelette toisille naisille, kun tiedätte että miehet ovat pettäjiä? Miksi kutsutte naisia kaksinaamaisiksi vaikka MIEHET OVAT LUONNOSTAAN PETOLLISIA?
En ikinä suostuisi kasvattamaan poikaa, sukupuoltani pettävää hormonihirviötä. Olisi elämäni suurin häpeä olla pojan äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yleensä pettää juurikin tuollaisen kanssa, ei vakituista kumppaniaan korkeatasoisemman kanssa. Naisilla tilanne on päinvastoin.
Jokainen mies pettää, ellei ole impotentti tai hyvin matala seksuaalivietti. Eniten pettävät ne miehet, joilla on kaunis vaimo kotona eli heille itselleenkin on paljon vientiä.
Miksi vaihdatte nimenne ihmisen mukaan joka pettää? Miksi hoette naisten olevan susimaisia, vaikka miehet ovat niitä jotka ovat luonnostaan petollisia ja susimaisia? MIES ON NAISELLE SUSI!
Mies on kiero käärme! Miksi vaihdatte nimenne? Miksi vaihdatte nimenne? Miksi nimikunnian saa se joka ei kanna perhearvoja VAAN HAJOTTAA NIITÄ JA AJATTELEE VAIN OMAA ETUAAN?
Ei jokainen varmastikaan. Monet kyllä.