Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?

Vierailija
02.12.2024 |

Niin? 

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.

Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen n

Miksi demonisoit naisen asemaa seksissä kutsumalla patjaksi? :D Myönnät siis, ettei nainen koskaan nauti seksistä vaan on vain esine? Kertoisiko se miehistä jotain? Huh huh mitä eläimellistä paskaa! Eivät lesbot näin toisista sanaile eikä lesbot ylpeile miten pettäminen on osa heidän luontoaan. Naiset ovat AINA vastuussa teoistaan. Naisethan joutuvat vastuuseen miesten raiskaamisista ja pettämisistä, kas kun ette osoita mitään kritiikkiä ukoille.

Noloa vaihtaa nimi kun miehillä ei ole mitään aikeita olla uskollinen! Auta armias jos naiset oikein julistaisivat miten juoruilu on osa heitä! Haha! Sehän vain lisäisi naisvihaa, kas kun miehet eivät saa koskaan mitään vihaa osakseen vaikka ovat kaksinaamaisia selkäänpuukottajia!

Vierailija
122/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.

Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen nyt myöhemmin kun olen asiaa pohtinut paljonkin, ett

Ihmisen kiinnostavuus ja seksuaalisuus ei ole kiinni pelkästä ulkonäöstä. Ei kasvoista eikä vartalosta.

Rakastumisessa ja seksuaalisuudessa on kysymys persoonasta, sellaisesta joka kiinnostaa.

Moni mies on jättänyt puolisinsa ja perheensäkin, täysin erinäköisen takia, kuin oma puoliso.  Siis useiden mielestä uusi puoliso ei ole yhtä hyvännäköinen kuin entinen.

Mutta kun se pelkkä pärstä ja vartalo eivät takaa hyvää ja onnellista suhdetta eikä liittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pettäminen riipu kiinni jäämisen pelosta.

Pettäminen on fyysinen ja tunneasia.

Erittäin voimakas seksuaalinen vetovoima molemmin puolin, johtaa seksiin, useinmiten.

Samoin erittäin vahva, kaiken nielevä rakastuminen toiseen.

Nuo ovat niin voimakkaita juttuja, ettei siinä vaiheessa ajatella mitään kiinni jäämisiä, koska tilanteet ovat niin intensiivisia, että vievät mukanaan.

Empaattiset ihmiset eivät petä. Ihmiset, jotka välittävät muista ihmisistä eivät petä.

Vain persoonallisuushäiriöiset pettää.

Vierailija
124/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tilanne on lähes mahdoton, jossa kiinnijäämisriskiä ei ole. Riski voi toki olla pienempi tai suurempi.

Vierailija
125/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä olisi semmoinen riskitön tilanne.

Jos olet tilanteessa ja petät, aina on mahdollisuus, että ei pärjääkään tekonsa kanssa. Pää pragaa ja on pakko avautua. Ei ole olemassa riskitöntä pettämistä.

Saivartelua. Tässä puhutaan tilanteesta jossa ei ole mahdollisuutta jäädä rysän päältä kiinni, vaikka nyt sitten työkomennuksella vieraassa ympäristössä. 

Niin, kun ei ole omatuntoa tai ihmisyyttä, niin ei tarvitse tuollaisia morkkiksia miettiä.

Vierailija
126/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja myös naiset. 

Mitä pahaa olisi pettämisessä josta ei voi jäädä kiinni?

Millainen olisi tilanne jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole? Puoliso olisi vihannes joka ei ymmärrä todellisuutta. Selittäkää. 

Kai nyt aina voi jäädä kiinni. 

Pitkällä työmatkalla ulkomailla, mukana ei mitään tiivistä seuruetta arkiympyröistä, kukaan ei tunne sua tai tiedä susta oikein mitään. Menet baariin tai mikset vaikka Tinderiin. Siinäpä se. Ainoa tapa jäädä tuosta kiinni on että omatunto alkaa myöhemmin soimata liikaa. 

Tai se että sun partneri ulkomailla kelle olet valehdellut nimesi. Huomaa et kappas Facebook kaveri ehdotuksissa on toisen niminen mies. Vittuuntuu ja laittaa sun puolisolle viestiä.

Vierailija
127/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen n

Jotenkin tässä kyllä paistaa sellainen loukatun ylpeyden paikkailu itseään kehumalla ja muita alentamalla.

Vierailija
128/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pettäminen riipu kiinni jäämisen pelosta.

Pettäminen on fyysinen ja tunneasia.

Erittäin voimakas seksuaalinen vetovoima molemmin puolin, johtaa seksiin, useinmiten.

Samoin erittäin vahva, kaiken nielevä rakastuminen toiseen.

Nuo ovat niin voimakkaita juttuja, ettei siinä vaiheessa ajatella mitään kiinni jäämisiä, koska tilanteet ovat niin intensiivisia, että vievät mukanaan.

Empaattiset ihmiset eivät petä. Ihmiset, jotka välittävät muista ihmisistä eivät petä. Vain persoonallisuushäiriöiset pettää.

Virheitä voi tehdä jokainen, mutta siinä sitä luonnetta ja selkärankaa kysytäänkin kun pitäisi kantaa tekemisistä vastuukin ja olla kumppanille rehellinen.

Vierailija
129/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on riski jäädä kiinni. Ihan sama missä teet ja mitä teet..

Mun puoliso petti mua vuosia sitten erään varatun miehen kanssa. En tiennyt tästä.

2023 aloin haistaa et voisko mun vaimo pettää?  Aloin tutkia asioita ja sain vakuutuksen peloilleni. Oli suhde työkaveriin. Tossa yhteydessä tutkin vaimon luurin. Josta paljastui myös aiempi pettäminen...

Mun maailma tuhoutui. Päätin tuhota muidenkin. Soitin tän vanhemman salasuhteen vaimolle ja laitoin kuvakaappauksia viestistä.  

Ero tuli ton pettämisen takia 2 perheessä.

Vierailija
130/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja myös naiset. 

Millainen olisi tilanne jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole? Puoliso olisi vihannes joka ei ymmärrä todellisuutta. Selittäkää. 

Pitkällä työmatkalla ulkomailla, mukana ei mitään tiivistä seuruetta arkiympyröistä, kukaan ei tunne sua tai tiedä susta oikein mitään. Menet baariin tai mikset vaikka Tinderiin. Siinäpä se. Ainoa tapa jäädä tuosta kiinni on että omatunto alkaa myöhemmin soimata liikaa. 

Tai se että sun partneri ulkomailla kelle olet valehdellut nimesi. Huomaa et kappas Facebook kaveri ehdotuksissa on toisen niminen mies. Vittuuntuu ja laittaa sun puolisolle viestiä.

Miksi ihmeessä se olisi kaveriehdotuksissa? Ja kuka helvetti edes on enää Facebookissa? 

Vierailija
131/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä olisi semmoinen riskitön tilanne.

Jos olet tilanteessa ja petät, aina on mahdollisuus, että ei pärjääkään tekonsa kanssa. Pää pragaa ja on pakko avautua. Ei ole olemassa riskitöntä pettämistä.

Saivartelua. Tässä puhutaan tilanteesta jossa ei ole mahdollisuutta jäädä rysän päältä kiinni, vaikka nyt sitten työkomennuksella vieraassa ympäristössä. 

Niin, kun ei ole omatuntoa tai ihmisyyttä, niin ei tarvitse tuollaisia morkkiksia miettiä.

Niin? Sitähän tämä ketju käsittelee, nytkö jo pääsit jyvälle? 

Vierailija
132/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja myös naiset. 

Tai se että sun partneri ulkomailla kelle olet valehdellut nimesi. Huomaa et kappas Facebook kaveri ehdotuksissa on toisen niminen mies. Vittuuntuu ja laittaa sun puol

Some yhdistelee puhelimia ja näiden paikannnuksia.  

Ja kyllä 3.6 miljoonaa suomalaista on facebookissa.

Vierailija
133/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?"

Ihan siinä missä naisetkin. Humppaan tarvitaan kaksi.

Vierailija
134/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totuus tiedettäisiin niin paljastuisi, että ihan sama prosentti määrä on pettäjiä niin naisissa kuin miehissä 

Naisetkin ovat seksuaalisia olentoja.

Mutta kaikki eivät petä.Luonne ratkaisee.

Vierailija
135/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En ole koskaan pettänyt, mutta pari naista on pettänyt minua.

Muakaan ei petetty, itse olen pettänyt.

Vierailija
136/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pubiruusujen kanssa nimenomaan petetään.

Vierailija
137/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on riski jäädä kiinni. Ihan sama missä teet ja mitä teet..

Mun puoliso petti mua vuosia sitten erään varatun miehen kanssa. En tiennyt tästä.

2023 aloin haistaa et voisko mun vaimo pettää?  Aloin tutkia asioita ja sain vakuutuksen peloilleni. Oli suhde työkaveriin. Tossa yhteydessä tutkin vaimon luurin. Josta paljastui myös aiempi pettäminen...

Mun maailma tuhoutui. Päätin tuhota muidenkin. Soitin tän vanhemman salasuhteen vaimolle ja laitoin kuvakaappauksia viestistä.  

Ero tuli ton pettämisen takia 2 perheessä.

Miten niin maailmat tuhoutui, nehän pelastui. 

Vierailija
138/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pelkkä kiinnijääminen vaikuta vaan miten sen jälkeen suhtautuu myös itseensä ja ymmärtää siitä lähtien elävänsä valheessa. 

Vierailija
139/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnevikaisten harrastus on pettäminen. 

Vierailija
140/181 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Siitä jäisi mieleen omasta heikkoudesta alati muistuttava jälki koko elämän ajaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän