Pettääkö jokainen mies tilanteessa, jossa kiinnijäämisen riskiä ei ole?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Jos kotona seksielämä on kunnossa niin ei ole mitään tarvetta.
Pettämisellä ei ole aina mitään tekemistä sen kanssa paljonko kotona on seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä elämänkokemuksella sanoisin että lähes jokainen. Miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen korkea moraali tai hyvin matala seksuaalivietti, jos niin ei käy.
Huokaus. Miksi miehet on niin helppoja? Jakavat munaansa tuosta noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisellä ei ole aina mitään tekemistä sen kanssa paljonko kotona on seksiä.
Tämä. Vaihtelunhalu on liian suuri, kun pitkissä suhteista kyllästyy toiseen.
taas tää kyselyikäinen h u l l u.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä elämänkokemuksella sanoisin että lähes jokainen. Miehellä pitää olla joko poikkeuksellisen korkea moraali tai hyvin matala seksuaalivietti, jos niin ei käy.
Eivät ole. Eivät jaa. Naiset ovat helppoja ja jakavat.
Vierailija kirjoitti:
ei M54
100% valhe.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan ei. Hyviä miehiä on olemassa mutta ei heitä liiaksi ole.
Hyvä arvaus mutta väärin meni.
Kaverin kanssa on kivaa välillä, harmi kun sen etäkumppani haluaa viettää joulun yhdessä niin ei pääse leikkiin 😢
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pettää tilaisuuden tullen, kunhan tarpeeksi hyvännäköinen nainen tulee vastaan.
Useimmissa tapauksissa ei tarvitse olla edes hyvännäköinen.
Ei yleensä petä, mutta usein kiksauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän kuin sama ruoka joka päivä, että kun 10 vuotta olet joka päivä syönyt samaa ruokaa, niin on se aika vaikea vastustaa sitä toista ruokalajia, jos tarjolla on, useimmille vain ei ole tarjolla.
Pettäjä jää kiinni, olemuksen muutos paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pettää tilaisuuden tullen, kunhan tarpeeksi hyvännäköinen nainen tulee vastaan.
Useimmissa tapauksissa ei tarvitse olla edes hyvännäköinen.
No ei, riittää, että on tilaisuus.
En mä ainakaan. Suhteiden välillä toki naisia on petikavereina, ei ole tarvetta suhteessa ryhtyä pettämään.
Kyllä. Jokainen ihminen, miehet ja naiset yhtä lailla, pettää 100% varmuudella, jos riskiä kiinni jäämisestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä jää kiinni, olemuksen muutos paljastaa.
Ei kaikista huomaa. Jos pettäjästä pettäminen oli jotenkin oikeutettua (vaimo ei anna, panetti, hyvännäköinen muija tms.) eikä kadu, niin ei sellainen näy muuttuneena käytöksenä. Sellaisella voi näkyä, joka kokee asiasta omantunnon tuskia ja katuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ne vasta jakorasioita ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tilaisuus ei riitä. Täytyyhän kohteen olla myös poikkeuksellisen viehättävä. Minkään pubiruusun kanssa harvalla kiinnostusta pettämiseen riittäisi.
Voi kuule. Jollain tuntuu olevan fetissi rumien naisten kanssa pettämiseen. Oma mieheni oli komea, pitkä ja mukava. Naiset ihastui heti, koska hänelle oli niin helppo jutellakin. Luulin että hän on uskollinen, koska sanoikin, että rakastaa niin paljon, ettei voisi koskaan minua loukata. Lopulta kuitenkin selvisi, että hänelläpä oli ollut useita naisia vuosien varrella. Eikä ne naiset mitään viehättäviä olleet. Yksi oli n.30 vuotta vanhempi, toinen reilusti ylipainoinen ja hirvittävän huonot tummat hampaat jne. Yksikään niistä ei yltänyt lähellekään sitä, mitä minä olen enkä kuitenkaan ole mikään missi. Luulen nyt myöhemmin kun olen asiaa pohtinut paljonkin, että miehellä oli tarve olla kaikille ystävällinen eikä hän pystynyt loukkaamaan ketään. Jos nainen on tehnyt aloitteen hän ei ole pystynyt loukkaamaan tätä kieltäytymällä. En löydä muuta selitystä hänen käytökselleen. Säälittävää ja surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ne vasta jakorasioita ovatkin.
Ja hyi, levittävät tauteja saastuneella munallaan.
Itsepetosta! En epäillyt minäkään maailman ihanimman, kohteliaimman ja huomaavaisimman miehen vaimona. Rakkausviestit lensivät, kotona halasi, ohimennen suukotti. Näin silmistä, että rakasti minua ja olin onnellinen. Niin vaan jäi kiinni pettämisestä ja sen jälkeen paljastui, että niitäpä olikin ollut useampi vuosien varrella. Sydämeni on hajalla enkä takuulla luota enää yhteenkään mieheen.