Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muka oikeasti niin, ettei miehen tuloilla ole MITÄÄN väliä?

Vierailija
01.12.2024 |

Näin täällä kiven kovaa väitetään.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta väliä kuin se, että pitää pystyä itsensä huolehtimaan ja silloin tällöin lähtemään mun kanssa elokuviin / ravintolaan/ reissuun niin että kykenee maksamaan oman osuutensa. Välillä voin tarjota, mutta se ei saa olla perusoletus. 

Vierailija
22/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti työtön mies ei niin aktiivinen ole kumppanin etsimisessäkään. Se vaatii päätöksen, että nyt täytyy tehdä asialle jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse korkeakoulutettu, mutta vähävarainen mies. Naiset juoksevat silti vähä-älyisten muslimirikollisten perässä. Vasta muslimijengiläisen jouduttua vankilaan, neidot laittavat minulle viestin. Mutta eihän minua enää kiinnosta. Olen jo löytänyt normaalin ja kunnollisen oikeistolaisen naisen. Itsensä brutaaliin asemaan järjestäneet, vähä-älyiset viherpunikit masentuvat, kun kukaan ei enää huoli h u o r a a, joka on jakanut itseään saastaisille vihollisille. Viherpunikki lihoaa masennuksessa, joutuu Auroralle tai tappaa itsensä. 

Vahvat höyryt tulilla

Vierailija
24/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on väliä. Ei me muuten elettäisi kun itse hoidan lapsiamme kotona

Vierailija
25/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulle ainakaan mitään väliä, ainoastaan tunteilla on.

Vierailija
26/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole tärkein asia, mutta totta kai rahalla on väliä. Taloudellinen turva tuo mielen rauhaa. Nuorena olen valvonut öitä rahan takia enkä enää ikinä halua kokea moista. 

Vierailija
27/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille on, mutta sanoisin, että joukko ei ole kovin suuri. Näitä näkyy julkisuudessakin tyrkyllä. Hienostuneempi muoto prostituutiosta. 

Tavisnaisille asialla ei yleensä näyttäisi olevan väliä. Kunhan on töissä ja jotenkin elättää itsensä rehellisesti. 

Mutta miehen luonne, käytös, arvot, nämä ovat tärkeitä! Myös älykkyys ja sivistys, siksi koulutus on tärkeä juttu monelle. 

Mutta entä jos on pätkä/kausitöissä? Muuttuuko mies heti epäkelvoksi kun työ loppuu ja joutuu olemaan vähän aikaa työttömänä? Monet miesvaltaiset alat on kausitöitä.

Vierailija
28/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on väliä. Moneen kivaan asiaan tarvii rahaa ja olisi vaikea olla parisuhteessa, jos emme voisi tehdä yhdessä kivoja asioita. Toisen kuluja en ole valmis maksamaan.

Vierailija
29/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole koskaan ollut väliä, jollekin toiselle varmaan on. Olen seukannut esim bussipysäkkien pesijän ja työttömän maahanmuuttajan kanssa, mutta myös erään tekniikan tohtorin ja myös menestyvän juristin kanssa (kaikki 4 siis eri tyyppejä). Naimisiin päädyin sen työttömän mamun  kanssa, joka tosin sittemmin työllistyi (ihan normaalilla mediaanipalkalla).

Huumorintaju on ollut se yhdistävä tekijä noilla kaikilla, ja sellainen sopivasti supliikki luonne, että pärjäävät seurassa kuin seurassa. Ei palkka.

Vierailija
30/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on väliä. Moneen kivaan asiaan tarvii rahaa ja olisi vaikea olla parisuhteessa, jos emme voisi tehdä yhdessä kivoja asioita. Toisen kuluja en ole valmis maksamaan.

Eli kausitöitä tekevä raksamies on tuomittu yksinäisyyteen ok? Miehet ennen sentään maksoi naisten kuluja mutta nyt solidaarisuutta ei löydykään toisinpäin kun roolit on vaihtuneet yhteiskunnassa naisten saadessa vakipaikat ja hyväpalkkaiset työt.

Vierailija
31/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sinut ole kuitenkin jätetty väliin aina jo ennen hynäkysymystä?

Vierailija
32/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun omat lapset on aikuisia eikä ole tarkoitus muuttaa yhteen, ei miehen tuloilla ole väliä. Kiva olisi kuitenkin voida tehdä maksullisia juttuja niin, että kumpikin maksaa oman osansa.

Vierailija
33/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kausitöitä tekevä raksamies on tuomittu yksinäisyyteen ok? Miehet ennen sentään maksoi naisten kuluja mutta nyt solidaarisuutta ei löydykään toisinpäin kun roolit on vaihtuneet yhteiskunnassa naisten saadessa vakipaikat ja hyväpalkkaiset työt.

Huomaatko, että kiinnität huomiosi vain niihin vastauksiin jotka ovat ennakko-oletuksiesi mukaisia ja jotka antavat sinulle syyn kiukutteluun? Moni on sanonut, että palkalla ei ole väliä, mutta nämä vastaukset ohitat. Ymmärrätkö, että tällä tavalla et koskaan pääse vääristyneistä oletuksistasi eroon?

Vierailija
34/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niillä väliä. Ihmiset pariutuvat yleensä saman sosioekonomisen luokan sisällä. 

Sosioekonomiseen luokkaan kuuluu muutakin kuin tulot! Esim. köyhä, 'kulttuuripiireissä' liikkuva korkeakoulutettu kuuluu eri sosioekonomiseen luokkaan kuin köyhä, ammattikoulutettu duunari, joka harrastaa vaikkapa moottoriurheilua. Mielenkiinnon kohteiden, koulutuksen ja taustan eroilla eri sosioekonomisten ryhmien välillä on enemmän merkitystä parinmuodostuksenkin kannalta kuin rahalla. Erityisen tärkeää on mielenkiinnon kohteet.

Seurustelisinko vain moottoriurheilusta ja jääkiekosta puhumaan kykenevän insinööri- miljonäärin kanssa? En. Seurustelisinko politiikasta ja historiasta kiinnostuneen ammattikoulutetun matalapalkkaisen kanssa? Kyllä! (Heitäkin on.)

Lika barn leka bäst.

Akateeminen, mutta duunaritaustainen, nainen

No, kysyttiin onko tuloilla väliä. Mikään tässä sinun kommentissasi ei sitä varsinaisesti kiistä. Kaikki tietävät, että muillakin asioilla on merkitystä.

Vierailija
35/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näissä keskusteluissa on aina vastauksia kuten ei ole väliä, etsin mieluummin komeaa miestä jonka kanssa synkkaa -tyylisiä vastauksia. Miksei voi etsiä komeaa hyvätuloista miestä, jonka kanssa synkkaa? 

Vierailija
36/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko, että kiinnität huomiosi vain niihin vastauksiin jotka ovat ennakko-oletuksiesi mukaisia ja jotka antavat sinulle syyn kiukutteluun? Moni on sanonut, että palkalla ei ole väliä, mutta nämä vastaukset ohitat. Ymmärrätkö, että tällä tavalla et koskaan pääse vääristyneistä oletuksistasi eroon?

Palkalla ei ole väliä mutta onko mies työtön vai työssä oleva jos työskentelee kausiluontoisella alalla?

Vierailija
37/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näissä keskusteluissa on aina vastauksia kuten ei ole väliä, etsin mieluummin komeaa miestä jonka kanssa synkkaa -tyylisiä vastauksia. Miksei voi etsiä komeaa hyvätuloista miestä, jonka kanssa synkkaa? 

En tiedä muista, mutta ne komeat ja hyvätuloiset miehet joita itse olen deittaillut ovat olleen kaikki sellaisia vähän ylimielisiä kermapeppuja. Liian itsekeskeisiä ja kapeakatseisia myös. Pienituloiset komistukset ovat useammin sellaisia mukavia ja aitoja, ovat nähneet oikeaa elämää enemmän, ja ovat olleet myös miehekkäämpiä sillä tavalla, että pysyy esim vasara kädessä, eikä sitä ulkonäköä tarvitse heidän itsensä peilata/tuunata jatkuvasti.

Vierailija
38/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Palkalla ei ole väliä mutta onko mies työtön vai työssä oleva jos työskentelee kausiluontoisella alalla?"

No itse miellän tuollaisen miehen kausityöntekijäksi, en joko työttömäksi tai työssäolevaksi. Usko pois, moni nainen kykenee ajattelemaan myös binäärien ulkopuolelta.

Vierailija
39/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista, mutta ne komeat ja hyvätuloiset miehet joita itse olen deittaillut ovat olleen kaikki sellaisia vähän ylimielisiä kermapeppuja. Liian itsekeskeisiä ja kapeakatseisia myös. Pienituloiset komistukset ovat useammin sellaisia mukavia ja aitoja, ovat nähneet oikeaa elämää enemmän, ja ovat olleet myös miehekkäämpiä sillä tavalla, että pysyy esim vasara kädessä, eikä sitä ulkonäköä tarvitse heidän itsensä peilata/tuunata jatkuvasti.

Okei, minulla ei ole sellaista kokemusta tuosta että voisin yleistää. Mutten lähtökohtaisesti haluaisi suhteeseen jossa on kaksi tulorajaa ja joudutaan miettimään arkea tai lomia sen mukaan. Koulutustasolla on kuitenkin enemmän merkitystä, mieluummin ottaisin pienituloisen kuin matalasti koulutetun. 

Vierailija
40/73 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palkalla ei ole väliä mutta onko mies työtön vai työssä oleva jos työskentelee kausiluontoisella alalla?"

No itse miellän tuollaisen miehen kausityöntekijäksi, en joko työttömäksi tai työssäolevaksi. Usko pois, moni nainen kykenee ajattelemaan myös binäärien ulkopuolelta.

No kelpaako kausityötä tekevä mies naisille vai laitetaanko hänet samaan lokeroon elämäntapatyöttömien kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi