Meidän uuden vuoden menu
Kaalilaatikko. marinoitua punasipulia ja porukkahilloa. Vettä. Kahvia ja joululta jäänyt pipari. Ehkä hedelmä vielä.
Kommentit (10)
Me ollaan miehen kanssa kahdestaan mökillä. En vielä tiedä, mitä syödään. Jospa tästä ketjusta vaikka saisi ideoita.
Onko ihan omasta porukasta tehtyä hilloa?
Hemmetin ennakoiva, pitää ottaa se pois päältä kun ei siitä ole kuin haittaa. Joo on oman porukan puolukoista tehtyä porukkahilloa. ap.
Joululta jäi purkki muikunmätiä pakkaseen. Ehkä se ja sopivia lisukkeita päätyy pöytään. Ja jotain muutakin, mitä nyt sattuu mieli tekemään.
Keitetään nakkeja ja niiden kanssa Lidlin perunasalaatti.
Rahaa ei ole koska auto hajosi ja on reistaillut jo aiemmin (eli syönyt vikat säästöt jo silloin) ja ollaan molemmat oltu "hetki" työttöminä... Ei ollut jouluakaan tänä vuonna. Eli uutenavuotena ruuaksi on sitä mitä täältä löytyy, riisiä tai myllyn parasta, leipää pakastimesta, munia, ruisleipää. Onneksi alkukuusta saan rahaa ja mies vähän sen jälkeen, mutta siitäkin osa menee autoon. Huoh. Helmikuussa sitten toivottavasti voi jo syödä paremmin ja ehkä saada jonkun satasen sivuunkin.
Mitän tänne valehtelisi nimettömänä ???? 🤣🤣🤣🤣🤣
5 pulloa kirkasta viinaa ja pari laatikkoa olutta, eiköhän noilla saa uudenvuoden alkamaan.
Teen itse hyvän pitsa jossa kunnolla täytteitä.Syömme ukon kanssa sitä vielä uudenvuoden päivänäkin .Olen huomannut että tilattavat ovat tosi vähällä täytteillä siksi itse tehden parempaa.
Minä paistan illalla pakaste pitsan vain itselleni. On synttärini, en juhli.