Onko muka oikeasti niin, ettei miehen tuloilla ole MITÄÄN väliä?
Kommentit (73)
Ei älyllkyydellä ja hyväsydämisyydellä on väliä. Ei tuloilla.
On tietysti väliä. Pitää olla töissä ja tienata omat rahat. Se on minulle tärkeää. Vaikka olisi upporikas niin en pystyisi oleen sellaisen kanssa, joka ei tee töitä.
Mul oli työtön mies ja rakastin ylikaiken. Oli sil onneks harrastus kuitenkin ja muuten oli täysin mun makuun
sil ei ollu ongelmia naisien saamisessa..
Naiset ovat yksilöitä. Jollekin niillä tuloilla on väliä, jollekin sitten niillä ei ole mitään väliä.
On niillä väliä. Ihmiset pariutuvat yleensä saman sosioekonomisen luokan sisällä.
Ei ole. On vain silkkaa sattumaa, että tilastojen mukaan suurituloisin kymmennys miehistä on kaksi kertaa useammin parisuhteessa kuin pienituloisin kymmennys.
Töissä pitäis olla ja omat menonsa maksaa kuten minäkin teen, mutta ei tarvitse olla 'paksu lompakko' kuten täällä aina väitetään.
Joillekin naisille on, mutta sanoisin, että joukko ei ole kovin suuri. Näitä näkyy julkisuudessakin tyrkyllä. Hienostuneempi muoto prostituutiosta.
Tavisnaisille asialla ei yleensä näyttäisi olevan väliä. Kunhan on töissä ja jotenkin elättää itsensä rehellisesti.
Mutta miehen luonne, käytös, arvot, nämä ovat tärkeitä! Myös älykkyys ja sivistys, siksi koulutus on tärkeä juttu monelle.
Ei sillä loppupeleissä ole paljoakaan väliä jos ei ole lainkaan yhteistä mielikuvaa siitä, mihin rahaa kannatta käyttää ja mihin ei, eikä saata lainkaan hyväksyä sitä mihin mahd. kumppani haluaa rahansa käyttää, - Ei se, että on paljon rahaa tee automaattsiest kenestäjään fiksua ja järkevää rahan käyttäjää.
Kuka sellaista väittää, onhan niillä väliä tietenkin.
Mulle ei oo väliä, käykö töissä ja onko rahaa, mutta mä en maksajaksi ala.
Ei ole väliä jos sitä on riittävästi
Ei sillä rakastumisessa ole väliä, mutta arkisessa elämässä on molempien tuloilla väliä, varsinkin jos on lapsia elätettävänä. Samalla tavalla on sillä väliä, että molemmat tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia. Se on se idea perheessä. Jos toinen jää työttömäksi, niin minkäs sille sitten mahtaa, sitten eletään enemmän sen toisen rahoilla, se on normaalia arkea.
Vierailija kirjoitti:
On niillä väliä. Ihmiset pariutuvat yleensä saman sosioekonomisen luokan sisällä.
Sosioekonomiseen luokkaan kuuluu muutakin kuin tulot! Esim. köyhä, 'kulttuuripiireissä' liikkuva korkeakoulutettu kuuluu eri sosioekonomiseen luokkaan kuin köyhä, ammattikoulutettu duunari, joka harrastaa vaikkapa moottoriurheilua. Mielenkiinnon kohteiden, koulutuksen ja taustan eroilla eri sosioekonomisten ryhmien välillä on enemmän merkitystä parinmuodostuksenkin kannalta kuin rahalla. Erityisen tärkeää on mielenkiinnon kohteet.
Seurustelisinko vain moottoriurheilusta ja jääkiekosta puhumaan kykenevän insinööri- miljonäärin kanssa? En. Seurustelisinko politiikasta ja historiasta kiinnostuneen ammattikoulutetun matalapalkkaisen kanssa? Kyllä! (Heitäkin on.)
Lika barn leka bäst.
Akateeminen, mutta duunaritaustainen, nainen
En mä enää muuttaisi kenenkään kanssa yhteen, jos jäisin yksin, joten ei olisi väliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse korkeakoulutettu, mutta vähävarainen mies. Naiset juoksevat silti vähä-älyisten muslimirikollisten perässä. Vasta muslimijengiläisen jouduttua vankilaan, neidot laittavat minulle viestin. Mutta eihän minua enää kiinnosta. Olen jo löytänyt normaalin ja kunnollisen oikeistolaisen naisen. Itsensä brutaaliin asemaan järjestäneet, vähä-älyiset viherpunikit masentuvat, kun kukaan ei enää huoli h u o r a a, joka on jakanut itseään saastaisille vihollisille. Viherpunikki lihoaa masennuksessa, joutuu Auroralle tai tappaa itsensä.
Lihoo ei lihoaa.
Enemmän on väliä luonteella ja ulkonäöllä. En kestä sellaisia säälittäviä mustasukkaisia perässäroikkuja uhriutujia.
Tietysti miehen tuloilla on väliä! Haluan, että mies pystyy elättämään itsensä ja osallistumaan mahdollisten tulevien lastemme elatukseen.
Miksi naiselle olisi väliä rahoilla, jotka eivät ole hänen omalla tilillään?